Als je geen vragen oid hebt zou ik ook niet gaan...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me het toch echt af, dus ik plemp mijn vraag ook even hier neer: waarom zou ik nog naar dit vak gaan wanneer de tentaminering bestaat uit enkel een paper? Mijn onderwerp weet ik al, de secundaire literatuur heb ik al gevonden, opzet is al gemaakt en mondelinge presentatie hoef ik niet te doen.
Eerst beloven en dan gewoon niet doen, echt schandalig is datquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom was je niet bij filosofie?
Ik was er wel! Ik zat op de 7e rijquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom was je niet bij filosofie?
Ik weet helemaal niet hoe je eruit zietquote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Onzin. Ik ook zoiets. Mij niet gezien?
Shirt van Guess en ik zag er enorm brak uit. Gister om 4 uur ergens gaan slapen, vervolgens zonder thuis te komen in dezelfde kleding naar college gegaan vanaf 0845 dus had niet eens mn haar gedaan of gedoucht.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet hoe je eruit ziet
Wat voor shirt o.i.d. had je aan?
Hmm.. Nee zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 9 september 2009 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Shirt van Guess en ik zag er enorm brak uit. Gister om 4 uur ergens gaan slapen, vervolgens zonder thuis te komen in dezelfde kleding naar college gegaan vanaf 0845 dus had niet eens mn haar gedaan of gedoucht.Zullen de studenten naast me wel fijn gevonden hebben.
Oh en verder ben ik ook nog redelijk druk. Als dat geen herkenningspunten zijn..
Zat ook ergens in het midden bij een paar vrouwen. Maargoed volgende keer beter, ik ga nu mijn mand in. Truste.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Nee zegt mij zo niets
Zat je alleen? Ik zat echt precies in het midden
Ik heb je gespotquote:Op woensdag 9 september 2009 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat ook ergens in het midden bij een paar vrouwen. Maargoed volgende keer beter, ik ga nu mijn mand in. Truste.
Whoei!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En ik heb Glowmouse weer gespot.
En de hele dag is van...?quote:
En gesproken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En ik heb Glowmouse weer gespot.
Ik zit morgen van 8.45 tot 16.30 op de uni.... Ik heb een hekel aan goede voornemens, helemaal omdat ik dit jaar heb besloten om mij er een keer aan te houdenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de hele dag is van...?
8.45 - 16.30?
In dat geval heb ik je ook gespotquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En gesproken.
De laatste twee uurtjes waren echt een verrassing. Moest werkcollege geven in CZ115, bleken daar gewoon meer dan 100 mensen op mij te rekenen.
Had jij dan les van hem?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
In dat geval heb ik je ook gespot![]()
Tenminste, zo te horen bedoel je het werkcollege wiskunde 2
Pff... "Leuke" dag dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit morgen van 8.45 tot 16.30 op de uni.... Ik heb een hekel aan goede voornemens, helemaal omdat ik dit jaar heb besloten om mij er een keer aan te houden
Had werkcollege wiskunde 2 jaquote:
Haha, grappig. Volgende keer netjes je sommen maken hè!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Had werkcollege wiskunde 2 ja
Ben overigens na een paar minuten weggegaan. Ik was er vanuit gegaan dat het net zoals wiskunde 1 zou zijn, opgaven in college pas maken en niet vantevoren. had dus niks gemaakt
Ja dat dacht ik ook. Tot ik zag hoeveel mensen er zaten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Had werkcollege wiskunde 2 ja
Ben overigens na een paar minuten weggegaan. Ik was er vanuit gegaan dat het net zoals wiskunde 1 zou zijn, opgaven in college pas maken en niet vantevoren. had dus niks gemaakt
Goede score, 9 van de 100quote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Tot ik zag hoeveel mensen er zaten.
Uiteindelijk heb ik de eerste drie kwartier sommen voorgedaan. En pas achteraf zeggen ze dan dat het tempo verdomd hoog lag. De tweede drie kwartier kon je wel zelf sommen maken, stuk of 9 mensen hebben dat ook gedaan.
Dan heeft hij er wel snel veel weggewerkt.quote:
Tja, een muis is altijd snel hè...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan heeft hij er wel snel veel weggewerkt.
Ahhh! Ik hoop dat je vannacht wel slaaptquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef GlowMouse het volgende:
Maak er maar grapjes over, ik ben de schrik nog steeds niet teboven.
Ik moet er niet aan denken om voor zo'n grote zaal te staan. Ik klap al dicht als ik moet presenteren voor 10-20 mensenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef GlowMouse het volgende:
Maak er maar grapjes over, ik ben de schrik nog steeds niet teboven.
Dat zou ook niets voor mij zijn neequote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om voor zo'n grote zaal te staan. Ik klap al dicht als ik moet presenteren voor 10-20 mensen
Er beginnen binnenkort weer nieuwe cursussen, dus misschien staat er wel iets bijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een "presentatie"-cursus gaan volgen ofzo. In het vakgebied van de marketing ontkom je daar toch niet aan.
Misschien bieden ze dat zelfs wel aan op de UvT.
Ik geloof dat dit die cursus wasquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een "presentatie"-cursus gaan volgen ofzo. In het vakgebied van de marketing ontkom je daar toch niet aan.
Misschien bieden ze dat zelfs wel aan op de UvT.
Moet ik toch eens serieus gaan bekijken. Bij mijn vorige opleiding heb ik me altijd redelijk kunnen redden, maar met de nodige ongezonde stress gaat dat nog steeds.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er beginnen binnenkort weer nieuwe cursussen, dus misschien staat er wel iets bij
Tja en het is ook maar hoe je met die fouten om gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, wel 30 al vaak, en vorige week een keer 40.
Je moet er een beetje lol in hebben. Fouten maken doe je toch wel![]()
Haha. Ik zie het tegen die tijd welquote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Moet ik toch eens serieus gaan bekijken. Bij mijn vorige opleiding heb ik me altijd redelijk kunnen redden, maar met de nodige ongezonde stress gaat dat nog steeds.
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja en het is ook maar hoe je met die fouten om gaat
Als je er een grapje oid van maakt, dan maakt het nooit zoveel uit.
Oja, wiskundequote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.
Dan blijf ik de volgende keer wel zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende keer wel zitten
Ik ga het checken bij GM hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jammer genoeg geen hapjes bij deze meet.quote:
quote:De laatste twee uurtjes waren echt een verrassing. Moest werkcollege geven in CZ115, bleken daar gewoon meer dan 100 mensen op mij te rekenen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende keer wel zitten
Volgende week is toch ook een college?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, die microfoon had ik wel nodig. Ik ga niet schreeuwen. Alleen moest ik hem vasthouden omdat je anders alsnog moet schreeuwen voordat de microfoon je stem goed oppikt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Ja, maar ik denk dat ik volgende week naar die andere gaquote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Volgende week is toch ook een college?
En ja, die microfoon had ik wel nodig. Ik ga niet schreeuwen. Alleen moest ik hem vasthouden omdat je anders alsnog moet schreeuwen voordat de microfoon je stem goed oppikt.
9 tot 5quote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de hele dag is van...?
8.45 - 16.30?
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.
Het bord volkalken geeft meer plezierquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
Moet je gewoon alles op van die sheets doen.
Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen,
Ja maar dat zijn allemaal nerdsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!
Wat een wijsheid op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds
En, hoe smaakte de lunch?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
9 tot 5
Met gratis lunch als het goed is
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Kingside het volgende:
Ok wat een pauperzooi, ik had eigenlijk 4 college's vandaag waar ik allemaal wel heen wou. Voor de eerste had ik me verslapen, tweede zat vol toen ik aankwam, derde ging niet meer door en toen had ik dus echt geen zin meer om 3 uur op de laatste te wachten. Lekker 2 uur voor niks gereist.
Ja die was er niet.. schrale bedoelingquote:
Tegan! Eens, totdat je erin moet programmeren. Geef mij maar PHP, waar je standaard meer functies tot je beschikking hebt en in een kwartiertje echt wat kunt maken.quote:
Interesse.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef GlowMouse het volgende:
KJava? Je krijgt een halfjaartje Delphi/C op een niveau dat je eigenlijk nog niks kan.
Waar haal jij PHP skills vandaan?
Hoe laat was je thuis vannachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh wat zou ik nu graag willen dat dat college van vanmorgen uitvalt.
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.
In M.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Heb je ook van de Berg daarvoor of een andere kerel? Ik heb Organizational Psychology, maar volgens een vriendin van me die iets met bedrijf/economie studeert heeft zij Organizational Behaviour gehad en was het hetzelfde boek, dus misschien is het dezelfde docentquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Helaas heb ik dan college, vandaag was het ook nog eens weinig boeiends helaas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op vrijdag naar de uni?
Ik ben nu eindelijk officieel heringeschreven. Doen ze snel daar.
Ik heb hem al verzondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben net terug, moest na m'n werk even naar een groepsmeeting.![]()
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu hier allemaal even een Subway suggereren?
Je bent er zo mee klaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet de enquête nog bekijken/invullen
Que?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben net terug, moest na m'n werk even naar een groepsmeeting.![]()
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu allemaal even een Subway suggereren?
Ook nog een vak waarbij je de aandacht er normaal bij moet houden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef oompaloompa het volgende:
Jay, vandaag laatste keer statstiek tot half zes op een vrijdag!
(vanaf Januari helaas wel weer)
Ik vul het na het trainen wel een keer in. Ik wordt wel een beetje moe van de spam op mijn UvT-mail de laatste tijd van mensen die wat willen.quote:
Iedereen werd gespamd met een link naar een enquête.quote:
Ik heb élke dag collegequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op vrijdag naar de uni?
Ik ben nu eindelijk officieel heringeschreven. Doen ze snel daar.
Ik heb hem ingevuld! Met als extra opmerking dat eens tijd wordt dat ze cherry coke in de automaten gaan plaatsenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu allemaal even een Subway suggereren?
Ik niet en ik ontvang nog wel mail van de UvTquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iedereen werd gespamd met een link naar een enquête.
Dan is dat misschien nu klaar?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik niet en ik ontvang nog wel mail van de UvT.
Kun je dan ook even laten weten wat je ingevuld hebt, dan kan ik hetzelfde invullen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb de enquête ook gekregen. Maar mijn mening is dan ook essentieel gezien ik de eeuwige wijsheid in pacht heb.
Geeft dinges dat nog steedsquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Dat was echt een aardige man! Dat was mijn allereerst vak op de UvT.. ik was zo bang voor het tentamenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft dinges dat nog steeds? Curseu? Hij begint altijd met: "dear colleagues". En hij heeft iedereen voor de herkansing een 7 gegeven.
Nope, ontving de 8e nog de FEB Newsletterquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is dat misschien nu klaar?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft dinges dat nog steeds? Curseu? Hij begint altijd met: "dear colleagues". En hij heeft iedereen voor de herkansing een 7 gegeven.
Ik zie geen tegenspraak, die enquête kwam de 11de pas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, ontving de 8e nog de FEB Newsletter.
Ik fetch mijn UvTmail met mijn gewone account. Die checkt ieder uur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zie geen tegenspraak, die enquête kwam de 11de pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |