Goede score, 9 van de 100quote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Tot ik zag hoeveel mensen er zaten.
Uiteindelijk heb ik de eerste drie kwartier sommen voorgedaan. En pas achteraf zeggen ze dan dat het tempo verdomd hoog lag. De tweede drie kwartier kon je wel zelf sommen maken, stuk of 9 mensen hebben dat ook gedaan.
Dan heeft hij er wel snel veel weggewerkt.quote:
Tja, een muis is altijd snel hè...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan heeft hij er wel snel veel weggewerkt.
Ahhh! Ik hoop dat je vannacht wel slaaptquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef GlowMouse het volgende:
Maak er maar grapjes over, ik ben de schrik nog steeds niet teboven.
Ik moet er niet aan denken om voor zo'n grote zaal te staan. Ik klap al dicht als ik moet presenteren voor 10-20 mensenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef GlowMouse het volgende:
Maak er maar grapjes over, ik ben de schrik nog steeds niet teboven.
Dat zou ook niets voor mij zijn neequote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om voor zo'n grote zaal te staan. Ik klap al dicht als ik moet presenteren voor 10-20 mensen
Er beginnen binnenkort weer nieuwe cursussen, dus misschien staat er wel iets bijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een "presentatie"-cursus gaan volgen ofzo. In het vakgebied van de marketing ontkom je daar toch niet aan.
Misschien bieden ze dat zelfs wel aan op de UvT.
Ik geloof dat dit die cursus wasquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een "presentatie"-cursus gaan volgen ofzo. In het vakgebied van de marketing ontkom je daar toch niet aan.
Misschien bieden ze dat zelfs wel aan op de UvT.
Moet ik toch eens serieus gaan bekijken. Bij mijn vorige opleiding heb ik me altijd redelijk kunnen redden, maar met de nodige ongezonde stress gaat dat nog steeds.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er beginnen binnenkort weer nieuwe cursussen, dus misschien staat er wel iets bij
Tja en het is ook maar hoe je met die fouten om gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, wel 30 al vaak, en vorige week een keer 40.
Je moet er een beetje lol in hebben. Fouten maken doe je toch wel![]()
Haha. Ik zie het tegen die tijd welquote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Moet ik toch eens serieus gaan bekijken. Bij mijn vorige opleiding heb ik me altijd redelijk kunnen redden, maar met de nodige ongezonde stress gaat dat nog steeds.
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja en het is ook maar hoe je met die fouten om gaat
Als je er een grapje oid van maakt, dan maakt het nooit zoveel uit.
Oja, wiskundequote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.
Dan blijf ik de volgende keer wel zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende keer wel zitten
Ik ga het checken bij GM hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jammer genoeg geen hapjes bij deze meet.quote:
quote:De laatste twee uurtjes waren echt een verrassing. Moest werkcollege geven in CZ115, bleken daar gewoon meer dan 100 mensen op mij te rekenen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende keer wel zitten
Volgende week is toch ook een college?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, die microfoon had ik wel nodig. Ik ga niet schreeuwen. Alleen moest ik hem vasthouden omdat je anders alsnog moet schreeuwen voordat de microfoon je stem goed oppikt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Ja, maar ik denk dat ik volgende week naar die andere gaquote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Volgende week is toch ook een college?
En ja, die microfoon had ik wel nodig. Ik ga niet schreeuwen. Alleen moest ik hem vasthouden omdat je anders alsnog moet schreeuwen voordat de microfoon je stem goed oppikt.
9 tot 5quote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de hele dag is van...?
8.45 - 16.30?
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.
Het bord volkalken geeft meer plezierquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
Moet je gewoon alles op van die sheets doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |