Als je geen vragen oid hebt zou ik ook niet gaan...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me het toch echt af, dus ik plemp mijn vraag ook even hier neer: waarom zou ik nog naar dit vak gaan wanneer de tentaminering bestaat uit enkel een paper? Mijn onderwerp weet ik al, de secundaire literatuur heb ik al gevonden, opzet is al gemaakt en mondelinge presentatie hoef ik niet te doen.
Eerst beloven en dan gewoon niet doen, echt schandalig is datquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom was je niet bij filosofie?
Ik was er wel! Ik zat op de 7e rijquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom was je niet bij filosofie?
Ik weet helemaal niet hoe je eruit zietquote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Onzin. Ik ook zoiets. Mij niet gezien?
Shirt van Guess en ik zag er enorm brak uit. Gister om 4 uur ergens gaan slapen, vervolgens zonder thuis te komen in dezelfde kleding naar college gegaan vanaf 0845 dus had niet eens mn haar gedaan of gedoucht.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet hoe je eruit ziet
Wat voor shirt o.i.d. had je aan?
Hmm.. Nee zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 9 september 2009 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Shirt van Guess en ik zag er enorm brak uit. Gister om 4 uur ergens gaan slapen, vervolgens zonder thuis te komen in dezelfde kleding naar college gegaan vanaf 0845 dus had niet eens mn haar gedaan of gedoucht.Zullen de studenten naast me wel fijn gevonden hebben.
Oh en verder ben ik ook nog redelijk druk. Als dat geen herkenningspunten zijn..
Zat ook ergens in het midden bij een paar vrouwen. Maargoed volgende keer beter, ik ga nu mijn mand in. Truste.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Nee zegt mij zo niets
Zat je alleen? Ik zat echt precies in het midden
Ik heb je gespotquote:Op woensdag 9 september 2009 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat ook ergens in het midden bij een paar vrouwen. Maargoed volgende keer beter, ik ga nu mijn mand in. Truste.
Whoei!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En ik heb Glowmouse weer gespot.
En de hele dag is van...?quote:
En gesproken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En ik heb Glowmouse weer gespot.
Ik zit morgen van 8.45 tot 16.30 op de uni.... Ik heb een hekel aan goede voornemens, helemaal omdat ik dit jaar heb besloten om mij er een keer aan te houdenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de hele dag is van...?
8.45 - 16.30?
In dat geval heb ik je ook gespotquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En gesproken.
De laatste twee uurtjes waren echt een verrassing. Moest werkcollege geven in CZ115, bleken daar gewoon meer dan 100 mensen op mij te rekenen.
Had jij dan les van hem?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
In dat geval heb ik je ook gespot![]()
Tenminste, zo te horen bedoel je het werkcollege wiskunde 2
Pff... "Leuke" dag dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit morgen van 8.45 tot 16.30 op de uni.... Ik heb een hekel aan goede voornemens, helemaal omdat ik dit jaar heb besloten om mij er een keer aan te houden
Had werkcollege wiskunde 2 jaquote:
Haha, grappig. Volgende keer netjes je sommen maken hè!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Had werkcollege wiskunde 2 ja
Ben overigens na een paar minuten weggegaan. Ik was er vanuit gegaan dat het net zoals wiskunde 1 zou zijn, opgaven in college pas maken en niet vantevoren. had dus niks gemaakt
Ja dat dacht ik ook. Tot ik zag hoeveel mensen er zaten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Had werkcollege wiskunde 2 ja
Ben overigens na een paar minuten weggegaan. Ik was er vanuit gegaan dat het net zoals wiskunde 1 zou zijn, opgaven in college pas maken en niet vantevoren. had dus niks gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |