quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse heb je dit gelezen:
Het gebruik van anti-plagiaat software is vastgelegd in de R&R
Vindplaats:
Artikel 13 R&R
(Uit overgangsregels, zie dus de R&R van FEB)
De weinig opgaven mis je ook al?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
Ik mis trouwens de goede organisatie van de UvT. Kun je nagaan hoe slecht het hier is!
Ik heb inderdaad gehoord dat je alles goed bij moet houden en daar de nodige inspanning voor moet leveren. Zaten ook vrij veel mensen die het niet gehaald hadden het vorige collegejaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Brand Management... Dat gaat je veel tijd kosten.
Niet underestimaten dat vak (het tentamen is zeker niet makkelijk omdat het open boek is)
Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen. De jaren zijn alleen vanaf dit schooljaar verdeeld in vier blokken ipv twee, dus alle vakken zijn gewoon ineens door midden gehakt, of lopen toch gewoon door, zit totaal geen logica in. En ook is het vanaf nu voor het eerst dat je 30 studiepunten moet hebben in het eerste jaar, dus daar zijn ook allemaal aanpassingen voor gemaakt die onduidelijk zijn. En daarnaast, geen Blackboard, maar een ander vaag iets. Ik mis Blackboard...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]rara wie heeft dat op zijn geweten
![]()
[..]
De weinig opgaven mis je ook al?
Zorg maar dat je je presentatie goed hebt voorbereidquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gehoord dat je alles goed bij moet houden en daar de nodige inspanning voor moet leveren. Zaten ook vrij veel mensen die het niet gehaald hadden het vorige collegejaar.
Ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat lopen met dat vak.
Tegan, je doet nu TW toch? Vriend van mij is daar gister ook aan begonnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
En het is veel schoolser, en meer verplichtingen, dat is minder, maar misschien ook beter voor mij...
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Research Methods als onderwerp. Was eerst van plan om Branding Elements te doen, maar de groepsindeling was daar niet ideaal. Ben eens benieuwd of ik daar een draai aan kan geven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Zorg maar dat je je presentatie goed hebt voorbereid
Ja. PM eens wie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Tegan, je doet nu TW toch? Vriend van mij is daar gister ook aan begonnen
Tot zover anonimiteitquote:
Ik heb ook weer mooi 270¤ mogen betalen voor een half jaartje rechtenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat zijn die boeken toch allemaal duur. De laatste jaren heb ik geen boek nodig gehad, nu met die cursussen in Utrecht opeens een stuk of vier van 60-80 euro per stuken ook nog een die de docent zelf geschreven heeft.
Ik kom op nog geen 200quote:Op woensdag 2 september 2009 00:24 schreef Tegan het volgende:
In Tilburg was ik ook iets van 300 kwijt voor een half jaar, nu iets van 250 voor een jaar , waarvan ik alleen nog enkele dictaten mis voor de laatste twee blokken (dat rooster is nog niet bekend, dus ik weet niet eens welke vakken ik dan krijg, maar ik heb wel het boekenpakket voor het hele jaar al).
Nou, ik heb zoveel mogelijk tweedehands gekocht, en ik sta nu op 470 euro (en ben nog niet eens helemaal klaar). Trouwens telkens netjes gekeken welke druk ik moet hebben, maar nu dien ik toch de nieuwe druk van een of ander boek van Burgerlijk Procesrecht te kopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb ook weer mooi 270¤ mogen betalen voor een half jaartje rechten
Kan natuurlijk veel goedkoper als je ze 2ehands koopt enzo, maar ik ben lui![]()
Dat tweede boek had je in het Duits moeten kopen, zit geen auteursrecht meer opquote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef Friek_ het volgende:
Bij mij bij filosofie valt het helemaal mee qua boeken. Voor een half jaartje had ik de volgende boeken en dictaten/readers nodig:
Het teken en de wereld / druk 1
F. Buekens
Paperback
¤ 24,76
Kritiek van de praktische rede
Immanuel Kant
Hardcover
¤ 32,00
The Critique of Judgement (Part One, the Critique of Aesthetic Judgement)
Immanuel Kant
Paperback
¤ 6,99
Plus twee readers a 20 euro.
Totaal: 103,76 euro.
Waarschijnlijk kosten de boeken van één minorvak bij organisatiewetenschap al meer.
Klopt idd.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat tweede boek had je in het Duits moeten kopen, zit geen auteursrecht meer op
De moeilijkheid moet ergens vandaan komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt idd.Al blijft filosofie in het Duits lezen alles behalve een pretje. Zeker dat Duits Idealisme.
quote:Op woensdag 2 september 2009 01:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De moeilijkheid moet ergens vandaan komen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |