quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Kingside het volgende:
Zet mij ook maar in de OP, bij Bedrijfseconomie eerste jaar.![]()
Ik wacht altijd een kwartiertje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stond deze niet altijd centraal?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:41 schreef Kingside het volgende:
Ik heb het er al ingezet, was even vergeten dat ik dat zelf kon.![]()
Maar ligt het aan mij dat ik dat MySiS niet inkom of wat?
Misschien de eerstejaars wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]maar als student hoef je daar toch nooit te zijn
Dat hele MySis is bagger. Kan nog niet eens zien hoe het zit met mijn (her)inschrijving.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:41 schreef Kingside het volgende:
Ik heb het er al ingezet, was even vergeten dat ik dat zelf kon.![]()
Maar ligt het aan mij dat ik dat MySiS niet inkom of wat?
Is mijn herinschrijving of annulering goed doorgekomen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat hele MySis is bagger. Kan nog niet eens zien hoe het zit met mijn (her)inschrijving.
Wazig, mijn mentor van de Tikweek zei dat je daar juist heen moest.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]maar als student hoef je daar toch nooit te zijn
Wat moest je daar dan gaan doen volgens je mentor?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:46 schreef Kingside het volgende:
[..]
Wazig, mijn mentor van de Tikweek zei dat je daar juist heen moest.
Oeh, nu moet ik toch eens gaan kijken wat voor melding ik daar krijgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is mijn herinschrijving of annulering goed doorgekomen?
Q: Ik heb middels de 1e link aangegeven in de ontvangen e-mail ‘Re-enrolment Tilburg University / Herinschrijven Universiteit van Tilburg’ doorgegeven dat ik mij voor een volgend studiejaar wel/niet wil herinschrijven. Hoe weet ik dat mijn keuze is ontvangen? .
A: Indien je nogmaals op de 1e link in de e-mail klikt en inlogt zul je de volgende melding krijgen: ‘Geen informatie voor deze herinschrijving beschikbaar’. Dit komt doordat je wijziging goed is doorgekomen.
Ik krijg wel die meldingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Oeh, nu moet ik toch eens gaan kijken wat voor melding ik daar krijg
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef aardappel het volgende:
De OP klopt met het aankomende collegejaar niet meer, ik ben nu wel derdejaarsss =)
quote:
Ik heb er ook twee gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef VoreG het volgende:
En ik kom zojuist van de CSB, weer alle formulieren ingevuld, want op een of andere manier hadden ze niks binnen gehad..... Fijn ook die mailtjes die je krijgt waarin staat dat aan je inschrijving van alles ontbreekt...
Kom ik thuis, ligt er voor de 3e!!! keer een brief op de mat over m'n BSA...
Ik heb geen idee...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Jabberwocky het volgende:
Op MySis staan toch de nieuwe inschrijfformulieren, althans er staat mij iets bij dat ik het formulier daar vandaan gehaald heb.
Aangepastquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef aardappel het volgende:
De OP klopt met het aankomende collegejaar niet meer, ik ben nu wel derdejaarsss =)
Actielijst...?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net even op MySis geweest en er staat bij herinschrijven: Geen informatie voor deze herinschrijving beschikbaar.
Op de actielijst staat nog wel altijd dat ik me opnieuw moet herinschrijven. Wat een stelletje prutsers bij de Uni. Waarom iets veranderen wat goed werkt? Pff..
Geen idee. Vorig jaar kreeg je alles nog netjes met de postquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Kingside het volgende:
Kan ik zon inschrijfformulier ook op internet vinden want het blijkt dat ik die niet via de mail heb gehad..
Waar staat hij precies?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP.
Benieuwd of m'n fiets er nog staat als maandag de colleges beginnen.
Hmm, nouja morgen maar even langs CSB dan. Kun je gewoon colleges volgen als je inschrijving nog niet helemaal rond is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee. Vorig jaar kreeg je alles nog netjes met de post
Als je van de bieb naar Esplenade loopt in en daarvoor linksaf gaat, en dan net voorbij de ingang van de Esplenade. Roestbruin.quote:
Morgen eens dat slot inspecteren danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als je van de bieb naar Esplenade loopt in en daarvoor linksaf gaat, en dan net voorbij de ingang van de Esplenade. Roestbruin.
Gelukkig slaan hersens informatie efficiënter op dan papierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:51 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik heb me nu een boek dat meer weegt dan ikzelf.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef GlowMouse het volgende:
Een boek University Maths kan je anders makkelijk meer inhoud geven dan op 1632 pagina's past. De auteurs zijn gewoon met een te algemene titel begonnen.
Geniet nog maar even van het daglicht, deze week kan het nog
Die 1632 pagina's werk je waarschijnlijk toch in een paar weekjes door, dan raak je alleen maar verward als je elke week alweer aan een nieuw deel toe bentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dat ze niet meerdere delen konden maken.
Ik kreeg ook accounting en filosofiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
En waarom krijg ik natuurlunde, ik studeer wiskunde?!
Als ie er nog staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Morgen eens dat slot inspecteren dan
Ik leg zo mijn ketting er nog wel even om.quote:
Je moet de enroll-link van een ander vak pakken en dan de vakcode veranderen, werkt altijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Hey automatic, als jij op de mystudy pagina van wetenschapsfilo kijkt, heb jij dan een link om je te enrollen via bb?
Ik heb in principe heel weinig tijd i.v.m. mijn scriptie welke ik nu echt zo snel mogelijk wil afmaken. Ga jij wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef GlowMouse het volgende:
Grappig, zo'n mailtje kreeg ik ook maar dan gisteren, en dan voor het welkomstdiner van CentER. Ben jij erbij arj1o1?
Ik ga wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik heb in principe heel weinig tijd i.v.m. mijn scriptie welke ik nu echt zo snel mogelijk wil afmaken. Ga jij wel?
Bij mij is het vandaag afgeschrevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een gedoe.. ik hoop dat bij mij alles goed is doorgekomen.
Ik heb mij enrollen via de studiegidsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Hey automatic, als jij op de mystudy pagina van wetenschapsfilo kijkt, heb jij dan een link om je te enrollen via bb?
Betaal je in termijnen of in 1 keer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij is het vandaag afgeschreven
In één keer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betaal je in termijnen of in 1 keer?
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oké CSB. Ik bel om 10 uur, krijg ik de voicemail dat ze nog niet open zijn. Bel ik om 1 minuut over 10, krijg ik de mededeling dat de wachttijd langer is dan 20 minuten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oké CSB. Ik bel om 10 uur, krijg ik de voicemail dat ze nog niet open zijn. Bel ik om 1 minuut over 10, krijg ik de mededeling dat de wachttijd langer is dan 20 minuten.
Schiet allemaal lekker opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daar.
niceeequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Vandaag eindelijk het resultaat van mijn bachelorscriptie gekregen, een 8.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Netjes! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Ben er even langs geweest om mijn herinschrijving te fixen, was nog steeds niet goed. Wel een lekkere wachtrij van 30 minuten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daar.
Ik wacht de reactie om mijn mail wel af nu. De eerste week is het altijd enorm druk bij de CSB. Ik ben erg slecht in wachten dus bespaar me dat leed zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er even langs geweest om mijn herinschrijving te fixen, was nog steeds niet goed. Wel een lekkere wachtrij van 30 minuten.
Staat meestal wel ergens op blackboard en anders zeggen ze het in de eerste week van de colleges wel. En waarom ga je niet op kamers?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef appelsap het volgende:
Ik heb het CSB 2 weken terug gemaild en ik heb nog steeds geen reactie terug! Dat duurt dus echt lang.
Ik heb mezelf ook maar in de Wiki gezet, eerste jaar fiscale economie.
Maandag dus beginnen en ik mag ook elke dag ruim 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
Ik heb nog een vraag, hoe kom ik erachter welke colleges verplicht zijn en welke niet?
Edit: nu ik je bericht lees kan dat nooit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef VoreG het volgende:
Het is inmiddels 16:16 op de vrijdag, kortom de administratie doet al 3 uur niks meer, want ze werken de hele week al zo hard.
Inschrijving niet compleet en ik weet niks over de aanvang van de nieuwe studie. Wat dat betreft is de UvT echt een boerenuniversiteit. In Utrecht had ik deze problemen nooit en kwamen dit soor tproblemen al helemaal niet voor op zulke schaal.
Hehe, nope.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Edit: nu ik je bericht lees kan dat nooit.
Oké bedankt, dan zal ik eens op blackboard kijken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staat meestal wel ergens op blackboard en anders zeggen ze het in de eerste week van de colleges wel. En waarom ga je niet op kamers?
Tof! Welke groep? Niet met geel 40000 etc aankomen, want dat heb ik juist niet onthoudenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel tof dat je bij de Boeka werkt. Heb er als mentor mijn tikweek dit jaar ook gelopen.
Je kunt op de studiegids toch opzoeken wanneer de colleges zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef VoreG het volgende:
Het is inmiddels 16:16 op de vrijdag, kortom de administratie doet al 3 uur niks meer, want ze werken de hele week al zo hard.
Inschrijving niet compleet en ik weet niks over de aanvang van de nieuwe studie. Wat dat betreft is de UvT echt een boerenuniversiteit. In Utrecht had ik deze problemen nooit en kwamen dit soor tproblemen al helemaal niet voor op zulke schaal.
Colleges wel, maar met werkgroepen wordt het lastig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt op de studiegids toch opzoeken wanneer de colleges zijn?
Ik heb een tip aan de OP van dit topic toegevoegd, enrollen waar je wiltquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Colleges wel, maar met werkgroepen wordt het lastig.
Moet er sowieso evenv oor gaan zitten, want niet alle vakken kan ik invullen in m'n blackboard, bij 50% moet de lecturer mij enrollen.
Dank u! Vanavond maar eens gaan proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb een tip aan de OP van dit topic toegevoegd, enrollen waar je wilt
Jij staat nog niet in de OPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dank u! Vanavond maar eens gaan proberen.
We waren die hele kleine groep met allemaal oudere mensen (alle kindjes waren premaster; ik was met mijn 21 jaar de jongste van de groepquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tof! Welke groep? Niet met geel 40000 etc aankomen, want dat heb ik juist niet onthouden
Pfoe kan het zo gauw even niet voor de geest halen. En we hebben natuurlijk ons best gedaan voor de nieuwe Tilburgersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We waren die hele kleine groep met allemaal oudere mensen (alle kindjes waren premaster; ik was met mijn 21 jaar de jongste van de groep). Maar in ieder geval hadden jullie het weer mooi georganiseerd.
Master, ook in Tilburg. Ik zit hier dus nog wel even.quote:
Bij mij vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
Ron en andere; is jullie collegegeld nog niet afgeschreven? Ik krijg ook geen reactie op m'n mail, maar het geld is afgeschreven, dus het zal wel goed zijn.
Ik moet het morgen even nakijken. Ik betaal volgens mij in termijnen, dus moet kijken wanneer de eerste termijn afgeschreven gaat worden. Als ik na 5 dagen geen reactie op mijn mail heb dan ga ik weer eens actie ondernemen mits er geen rij staat bij de CSB.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
Ron en andere; is jullie collegegeld nog niet afgeschreven? Ik krijg ook geen reactie op m'n mail, maar het geld is afgeschreven, dus het zal wel goed zijn.
Ah kak! Ik heb nog altijd een stapel economieboeken, wederom vergeten om op MP te dumpen. Niemand die hier het 2e jaar in gaat van algemene economie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij mij is het collegegeld gister afgeschreven, heb alleen nog geen bewijs van inschrijving ontvangen maar dat komt nog wel denk ik.
Pfft iemand zou m'n boeken overkopen, komt ze op 't laatste moment aan met dat ze ze toch niet wil. Kan ik ze alsnog op MP gaan zetten en nu heeft iedereen z'n boeken natuurlijk al -_-'.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
Dan weet ik nu van wie je een clone bent.
Er is maar één student met algemene economie uit de OP geflikkerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen mij? Mijn kloon is al uit de wiki en OP geflikkerd.
Ik stond als Knekwurst (stiekem 3e jaars maar eerstejaars organisatiewetenschappen). Nu dus tweedejaars organisatiewetenschappen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is maar één student met algemene economie uit de OP geflikkerd?
Stoute L! Komt zeker omdat er een aantal wijzigingen inzitten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Pfft iemand zou m'n boeken overkopen, komt ze op 't laatste moment aan met dat ze ze toch niet wil. Kan ik ze alsnog op MP gaan zetten en nu heeft iedereen z'n boeken natuurlijk al -_-'.
En ik heb je nieuwe erin gezetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen mij? Mijn kloon is al uit de wiki en OP geflikkerd.
Maandag mag je weer!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:39 schreef oompaloompa het volgende:
Hallo ik ben weer in Nederland. Heb eigenlijk best wel zin om te beginnen weer
Voor één psycholoog gaat de cursus wel door maar voor één marketingfiguur niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maandag mag je weer!
Schijnt dat er dit jaar maar 1 iemand de MTO-track ging doen van jullie research-master en die heeft nu afgehaakt zodat ik de cursus programmeren niet kan volgen![]()
Hoeveel doen de master in totaal weet je dat?
Ja we worden achtergesteldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor één psycholoog gaat de cursus wel door maar voor één marketingfiguur niet?
Ja heb e-mailcontact gehad met de docent. Punt is dat het niet enkel college was maar ook een programmeerdag in hield welke werd georganiseerd door het Oldendorf institute of hoe het ook mag heten. Ik betwijfel of deze behoefte heeft deze dag te organiseren voor een student van de FEB.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:54 schreef GlowMouse het volgende:
Wist de docent wel dat jij het vak wilde volgen? Anders even langs de examencommissie FSW
Ik zou ook echt niet weten wie mto wilde gaan doen om eerlijk te zijn. Volgens mij doen er een stuk of 8 mensen de sociale ps rema, maar ook nog enkele van gezondheid etc.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maandag mag je weer!
Schijnt dat er dit jaar maar 1 iemand de MTO-track ging doen van jullie research-master en die heeft nu afgehaakt zodat ik de cursus programmeren niet kan volgen![]()
Hoeveel doen de master in totaal weet je dat?
Jij had je master verkeerd gespeld in de wiki!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet weten wie mto wilde gaan doen om eerlijk te zijn. Volgens mij doen er een stuk of 8 mensen de sociale ps rema, maar ook nog enkele van gezondheid etc.
Welke docent zou t trouwens geven?
huh? hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij had je master verkeerd gespeld in de wiki!
pfft ik weet toch niet uit mijn hoofd of het science of sciences is, das geen spelfout.quote:
Jezelf inschrijven op de tijden die nog open zijn... (vaak kut tijden)quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik ben er zojuist achtergekomen hoe ik mij via COMAP via vakken moet inschrijven. Echter, COMAP geeft aan dat de meeste vakken al vol zijn. Wat kan doen om me alsnog voor deze vakken in te schrijven?
Hoe kan ik zien welke tijden nog open zijn? Als ik via COMAP m'n vakcode invul krijg ik enkel te zien dat de desbetreffende vak vol zit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jezelf inschrijven op de tijden die nog open zijn... (vaak kut tijden)
Gaat het om werkgroepen of de vakken zelf?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien welke tijden nog open zijn? Als ik via COMAP m'n vakcode invul krijg ik enkel te zien dat de desbetreffende vak vol zit.
Verder, zou ik nu uberhaupt nog een HC in kunnen lopen?
Een HC kan je zo inlopen. Comap is voor de (soms verplichte) werkgroepen en daar moet je je dan voor inschrijven. En wat Comap betreft; als een inschrijving om 9.00 open gaat, dan moet je eigenlijk om 8.55 al bezig zijn met F5-en, want het gaat (bij ons) heel snel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien welke tijden nog open zijn? Als ik via COMAP m'n vakcode invul krijg ik enkel te zien dat de desbetreffende vak vol zit.
Verder, zou ik nu uberhaupt nog een HC in kunnen lopen?
Voor zover ik weet betreft het geen WC, maar het vak in het algemeen waar ik me voor moet inschrijven. Voor zover ik weet zou ik al standaard voor WCs zijn ingeschreven als eerstejaars. De opleiding die ik doe is overigens Economie en Bedrijfseconomie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een HC kan je zo inlopen. Comap is voor de (soms verplichte) werkgroepen en daar moet je je dan voor inschrijven. En wat Comap betreft; als een inschrijving om 9.00 open gaat, dan moet je eigenlijk om 8.55 al bezig zijn met F5-en, want het gaat (bij ons) heel snel.
Misschien is het handig als je hier even je opleiding erbij zet, misschien weet iemand van die opleiding er meer van
Het gaat voor zover ik weet enkel om de vakken zelf. Voor werkcolleges ben ik al met mijn mentorgroepje ingedeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gaat het om werkgroepen of de vakken zelf?
Bij werkgroepen ben je in principe de lul, en moet je jezelf opeen reservelijst laten plaatsen als er geen plaats meer is. Bij colleges zelf kun je het beste de docent mailen.
Bij filosofie moet je je voor sommige vakken via comap inschrijven hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
Voor vakken zelf hoef je je niet in te schrijven. Voor de tentamens wel, en daar zijn deadlines voor.
Is het nummer van je groep toevallig 1 of 5?
Er staat dat mijn groep 1ECO-15 is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
Voor vakken zelf hoef je je niet in te schrijven. Voor de tentamens wel, en daar zijn deadlines voor.
Is het nummer van je groep toevallig 1 of 5?
Dan weet ik welke docent je donderdagmorgen als eerste zietquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Er staat dat mijn groep 1ECO-15 is.
Hehe, hoezo dat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan weet ik welke docent je donderdagmorgen als eerste ziet.
Hé, dan zit je bij mij in de groep!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Er staat dat mijn groep 1ECO-15 is.
Zeker geen makkamp gedaan? Anders dan ken ik je nog ookquote:
Ja, we kennen elkaar van het MAK-kamp en de TIK-week, zie je pm.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef booo het volgende:
[..]
Zeker geen makkamp gedaan? Anders dan ken ik je nog ookMaar met ons mentorgroepje zijn we gewoon ingeschreven voor alle vakken, neem aan dat jij dat dan ook hebt gedaan?
Je eerste college is in ieder geval morgen om 8.45
Kan op mn telefoon geen pm lezen, maar heb al een idee wie je bentquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, we kennen elkaar van het MAK-kamp en de TIK-week, zie je pm.![]()
Toen ons mentorgroepje zich inschreef voor alle vakken had ik het niet kunnen doen. Op het moment ben ik voor het komende blok voor 1 vak ingeschreven.
http://messages.fok.nl/pda/quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef booo het volgende:
[..]
Kan op mn telefoon geen pm lezen, maar heb al een idee wie je bentMaar kom morgen gewoon naar GZ101? Iedereen staat verder wel ingeschreven geloof ik..
Dankjequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Morgenavond zie ik Dr_Strangelove noodgedwongen, heb medelijden met me!
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
Ik vind dr strangelove leuker dan statistiek, alhoewel ik de film nog steeds moet zienquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal het hem zeggen, maar hij had het ook niet zo op statistiek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind dr strangelove leuker dan statistiek, alhoewel ik de film nog steeds moet zien
Ik heb mijn boeken al voor het eerste semester & ik krijg van zusje een mapje met zooiquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef oompaloompa het volgende:
whaaa morgen 4 uur statistiek, heb medelijden met me!
Zusje / muis / automatic trouwens nog boeken/aantekeningen nodig?
Hè verdorie! Anders had ik je kunnen spotten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Wilde ik, heel braaf, naar MTO-C gaan morgen, geven mijn gebitselementen 28 en 38 overlast. Morgen maar eens de kaakchirurg inschakelen.
De practica van MTO-C heb ik vorig jaar al gevolgd, werkgroepen doe ik niet want die zijn niet te volgen voor mij. Ik zal het je laten weten als ik weer naar college gaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè verdorie! Anders had ik je kunnen spotten!
Hoe ga jij dat nu doen met practica/werkgroepen?
Oo fijn dat je dat kan laten staan dan!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De practica van MTO-C heb ik vorig jaar al gevolgd, werkgroepen doe ik niet want die zijn niet te volgen voor mij. Ik zal het je laten weten als ik weer naar college ga
Haha, da's goed! Veel plezier/succes in ieder geval morgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo fijn dat je dat kan laten staan dan!
Ennee dat is goed! Ik zie dan graag een PM of mail verschijnen
Ja, dankje! Ik heb er zin in, hahaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha, da's goed! Veel plezier/succes in ieder geval morgen
Met mij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef arj1o1 het volgende:
Morgen ook weer college met de psycholoogjes in de barakken van P
Multivariate Analysis in Psychological Research is niet aan mij besteed.quote:
auwquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Wilde ik, heel braaf, naar MTO-C gaan morgen, geven mijn gebitselementen 28 en 38 overlast. Morgen maar eens de kaakchirurg inschakelen.
Ga je nou overmorgen nog? Dat moest je vrijdag doorgeven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef arj1o1 het volgende:
Morgen ook weer college met de psycholoogjes in de barakken van P
Ik kocht mijn eerste boeken vorig jaar pas rond de herfstvakantie, ligt misschien aan de vakken die je volgt maar ik heb ze erg weinig nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Kingside het volgende:
Whoei morgen om 08.45 college zonder dat ik boeken heb.
Achja ik zie allemaal wel hoe het loopt morgen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik kocht mijn eerste boeken vorig jaar pas rond de herfstvakantie, ligt misschien aan de vakken die je volgt maar ik heb ze erg weinig nodig.
Verder worden tijdens de eerste colleges van de vakken de belangrijkste zaken wel uitgelegd, dan zie je vanzelf wel hoe het gaat lopen.
Ik moet voor morgen ook nog wat papers doornemen, maar heb er weinig zin in. Doe mij maar een rustige introductie
Vaak staan op blackboard de sheets die tijdens het college behandeld worden. Die print ik altijd uit en maak daar m'n aantekeningen op, meer hoef ik meestal niet te leren voor de tentamens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef Kingside het volgende:
[..]
Achja ik zie allemaal wel hoe het loopt morgen.
Ga je Burgerlijk procesrecht toch volgen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Was na Micro het beste resultaat van m'n P.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal het hem zeggen, maar hij had het ook niet zo op statistiek.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:38 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ga je Burgerlijk procesrecht toch volgen?
Wat een grapquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik kan in ieder geval niet eten bij Esplenade, want ik heb voor het avondcollege ook van 16:45 tot 18:30 college. Hoe ze het verzinnen is me een raadsel.
Leuke man die dat geeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Multivariate Analysis in Psychological Research is niet aan mij besteed.
Ik ga Multilevel modeling volgen..
Alweer zo'n half jaar geen college gehad.. wordt wennen.
Haha. Ik heb donderdag college en dat boek moet nog uitkomenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Kingside het volgende:
Whoei morgen om 08.45 college zonder dat ik boeken heb.
Hehe. Ach... op de eerste dag kan je alle tempraturen hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Vandaag ook weer 25 graden, dat is toch wel ongeveer de bovengrens qua temperatuur om colleges te volgen
Ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe collegerooster. Op dinsdag van 14:45 - 16:30 en 16:45 tot 19:30 college. Daarbij komt ook nog de vrijdag college van 14:45 tot 16:30, ook niet helemaal ideaal in mijn ogen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er vandaag om 17.45u pas. Weetjewel, als iedereen al lang en breed vertrokken is.
Het eenzame leven van een filosofiestudent.
Nee hoor, ik ben er dan nog.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er vandaag om 17.45u pas. Weetjewel, als iedereen al lang en breed vertrokken is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 04:11 schreef VoreG het volgende:
Heuj, om 8.45 college en ik ben zo zat als een aap! Goed begin van het jaar ze gik!
Ze zijn eruitquote:
17.45.... dan begin ik ook net =)quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Friek_ het volgende:
Bij mij is het ook niet bepaald praktisch. Op dinsdag heb ik om de twee weken (in die zin valt het nog wel mee) een college academisch schrijven om 10.45u tot 12.30u. Het volgende college is dan echter pas om 16.45u.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe collegerooster. Op dinsdag van 14:45 - 16:30 en 16:45 tot 19:30 college. Daarbij komt ook nog de vrijdag college van 14:45 tot 16:30, ook niet helemaal ideaal in mijn ogen.
Achjoh. Ik heb op donderdag 8.45u tot 10.30u en dan om 17.45u tot 19.30uquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij mij is het ook niet bepaald praktisch. Op dinsdag heb ik om de twee weken (in die zin valt het nog wel mee) een college academisch schrijven om 10.45u tot 12.30u. Het volgende college is dan echter pas om 16.45u.Ergens wel handig natuurlijk, gezien ik dan maar alvast teksten ga doorlezen of voor colleges ga voorbereiden.
Hier in de OP staat een mooi plaatje van de Campusquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:40 schreef Alpine69 het volgende:
Na 'n speurtocht van 5 minuten is 't me vandaag toch gelukt om gebouw S te vinden, en daarna m'n eerste college te volgen.
Ik weet 't, maar 't was nog vroeg en ik was niet helemaal scherp. (Ik was ook op het nippertje uit de trein gestapt die me anders naar Den Bosch gebracht zou hebben in plaats van Tilburg West.) Dus ik was naar gebouw P gelopen in plaats van S.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier in de OP staat een mooi plaatje van de Campus
Haha, kleinigheidje blijf je houden!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:35 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar 't was nog vroeg en ik was niet helemaal scherp. (Ik was ook op het nippertje uit de trein gestapt die me anders naar Den Bosch gebracht zou hebben in plaats van Tilburg West.) Dus ik was naar gebouw P gelopen in plaats van S.
Nou, mooi zoquote:
Nou zeg dat wel. Over twee weken heeft de helft geen zin meer om naar college te gaan, en dan zitten we weer op vertrouwd niveau.quote:
Gebouw S? Ik dacht dat daar alleen maar kantoren zaten :\quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:40 schreef Alpine69 het volgende:
Na 'n speurtocht van 5 minuten is 't me vandaag toch gelukt om gebouw S te vinden, en daarna m'n eerste college te volgen.
Ja, dan is het weer lekker rustig!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Over twee weken heeft de helft geen zin meer om naar college te gaan, en dan zitten we weer op vertrouwd niveau.
Het loopt ook wel afquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef Kingside het volgende:
Het is wel altijd druk bij dat klote CSB, ik moet nog steeds een foto laten maken voor mijn studentenpas.
Ojee, is dat zo? Zat jij zelf ook in C of niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
Statistiek was zwaar maar wel interessant. Wel het gevoel dat er even 5 hc's in een behandeld werden. Verder automatic nog zien lopen naar gebouw C & uit het practicumlokaal gestuurd door de multilevel mensen (Arjo?)
Ik vond het ook erg druk vandaag, was een uurtje eerder dus kon lekker chillen en mensen kijkenquote:
Ik stond voor W te rokenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, is dat zo? Zat jij zelf ook in C of niet?
Dat heb ik helemaal niet gezien, haha.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik stond voor W te roken
Iemand hier toevallig op woensdagavond gespreksvaardigheden?
En ik maar zwaaienquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezien, haha.
Serieus?quote:
Nee ik stond gewoon heel erg afwachtend te starenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Ik was te druk met praten volgens mij
Ohquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik stond gewoon heel erg afwachtend te staren
Volgens mij heb ik iedereen aan de OP toegevoegd die zich nieuw gemeld had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
Is er nu ook een eerstejaars Psychologie student(e) hier?
Ik dacht namelijk van wel, maar ik ben diegene kwijt
Je ging donderdag stoppenquote:
Ben k ook, tot ik die presentatie moest doen ^_^quote:
Gewoon even wachten daarmee. Heeft niet echt een noodzaak. Je readers daarentegen wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef Kingside het volgende:
Het is wel altijd druk bij dat klote CSB, ik moet nog steeds een foto laten maken voor mijn studentenpas.
Efficiency blijft lastig bij de UvT.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
Vandaag drie enveloppen van de UvT gehadelk met een bewijs van inschrijving; één per opleiding.
Haha ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef GlowMouse het volgende:
Dr_strangelove: die fiets van jou, staat daar 'splendid' op? Dan heb ik hem gezien
Huh watwat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gewoon even wachten daarmee. Heeft niet echt een noodzaak. Je readers daarentegen wel.
Ik heb nog steeds geen bewijs van inschrijving gehadquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
Vandaag drie enveloppen van de UvT gehadelk met een bewijs van inschrijving; één per opleiding.
Je collegekaart kan je ook gerust in de 2e of 3e collegeweek laten makenquote:
Zie deze post.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bewijs van inschrijving gehadKan ik ergens in dat MySis gebeuren checken of ik het wel goed gedaan heb?
Zit je nou serieus de OP door te pluizen op dubbele namen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Stelletje blinde kippen zijn jullie ook: Kingside staat tweemaal in de OP!
Nee, ik heb en een hockeytraining, en m'n scriptie is killing... Vandaag wel al een hoop mensen ontmoet op de Mphil-room op de 3e.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
auw
[..]
Ga je nou overmorgen nog? Dat moest je vrijdag doorgeven.
En ik heb ook al een halfjaar geen college gehad, en sinds begin december hooguit twee uur per dag. Één jaartje nog, kijken of ik het vol kan houden. Woensdag mag ik economen met wiskunde verblijden. En vrijdag http://center.uvt.nl/staff/haemers/4sept.pdf
Hoi! Dat waren wij jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
Statistiek was zwaar maar wel interessant. Wel het gevoel dat er even 5 hc's in een behandeld werden. Verder automatic nog zien lopen naar gebouw C & uit het practicumlokaal gestuurd door de multilevel mensen (Arjo?)
aah, thnx! Dan wacht ik ook nog wel even af =)quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zie deze post.
Ik wacht ook nog eventjes af
Herkende wel de rst van je groep maar ag jou er niet tussen lopen als de odd-one-out. Heb om eerlijk te zijn ook nit erg hard gespot.quote:
Stuitte er toevallig op. For the record: ik heb een partyflock account, dus ik heb een leven!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zit je nou serieus de OP door te pluizen op dubbele namen?
Of je doet net alsof je een leven hebt door te verzinnen dat je naar veel feesten gaat en leest de reacties over die feesten zodat je er over mee kunt pratenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stuitte er toevallig op. For the record: ik heb een partyflock account, dus ik heb een leven!
We zijn met 3 odd-ones.. Twee dames en ik.. dus de volgende keer moet het lukkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Herkende wel de rst van je groep maar ag jou er niet tussen lopen als de odd-one-out. Heb om eerlijk te zijn ook nit erg hard gespot.
Ik zat in t midden en heb nog een tijd zitten kletsen tijdens het afsluiten met die jongen in t paarse shirt.
Stond de schuifdeur niet open? Dat gebeurt meestal met zo'n druktequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een drukte vanmorgen; die draaideur bij K is daar niet op ontworpen. Ik stond gewoon een minuut te wachtenAl die sjaars gingen ook maar met vier of vijf tegelijk door die deur terwijl je er makkelijk met het dubbele aantal doorheen kunt.
neequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Stond de schuifdeur niet open? Dat gebeurt meestal met zo'n drukte
Nog niet zo over nagedacht, maar mochten mensen dat serieus doen dan word ik daar wel een beetje verdrietig van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Of je doet net alsof je een leven hebt door te verzinnen dat je naar veel feesten gaat en leest de reacties over die feesten zodat je er over mee kunt praten.
Nee, het regent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Zit nu trouwens in D wat voor te bereiden op m'n college om 16.45u. Is er verder nog iemand op de universiteit te vinden?
Ik heb hem ook nog niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
aah, thnx! Dan wacht ik ook nog wel even af =)
Bij Rechten beginnen ze pas volgende week op dinsdag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Zit nu trouwens in D wat voor te bereiden op m'n college om 16.45u. Is er verder nog iemand op de universiteit te vinden?
Het is een wonder!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:06 schreef VoreG het volgende:
Woei! Ik heb een werkgroep en dus een rooster. Ik ben gelukkig.
Zeker!quote:
Als je door de glazen gang komt, is er na een meter of 30 een trappenhuis, daar links is het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Waar zit de lunchroom in Cobbenhagen....?
Moet je dan helemaal naar achteren lopen ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je door de glazen gang komt, is er na een meter of 30 een trappenhuis, daar links is het.
Ja dat is die die helemaal versleten trap links maar die moet je niet hebben. Als je uit die glazen gang gewoon rechtdoor loopt is er nog een trap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je dan helemaal naar achteren lopen ofzo?
Ik ken alleen maar de trap naar CZ115, maar die bedoel je toch niet?
Oke.. En, als ik het op internet lees, dan is het net zoiets als het eet-gedoe in P?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja dat is die die helemaal versleten trap links maar die moet je niet hebben. Als je uit die glazen gang gewoon rechtdoor loopt is er nog een trap.
Zoiets is het inderdaad, al zijn er in C ook war computerwerkplekken. Ben je P zat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. En, als ik het op internet lees, dan is het net zoiets als het eet-gedoe in P?
Ik heb alleen maar les in CZ115, dus dan is het wel handig om daar wat te kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zoiets is het inderdaad, al zijn er in C ook war computerwerkplekken. Ben je P zat?
Ik vind WZ1 / GZ101 fijnere zalen, omdat de rijen kleiner zijn. Als je nu in het midden zit, dan moet je een hele hindernis nemen om eruit te komen. Zit je op een hoek, dan moet je 100x opstaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ruilen? Ik moet morgenmiddag naar P
Ik vind het geluid in WZ1 heel vervelend, vind de meeste docenten er slechter in verstaanbaar dan in andere zalen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind WZ1 / GZ101 fijnere zalen, omdat de rijen kleiner zijn. Als je nu in het midden zit, dan moet je een hele hindernis nemen om eruit te komen. Zit je op een hoek, dan moet je 100x opstaan
Ik was rond die tijd volgens mij ook in D te vinden, had m'n eerste college Brand Management.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Het is allemaal afgelopen zomer gewijzigdquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef Alpine69 het volgende:
Had problemen met het krijgen van Wireless internet op m'n Mac, bij IT-desk konden ze me niet helpen. Uiteindelijk zelf wel uitgevogeld na 'n half uur klooien(Tijd genoeg tussen 12:30 en 16:45
)
Ik heb gisteren iemand gezien die onwijs veel dingen aan het printen was voor Brand "iets"quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik was rond die tijd volgens mij ook in D te vinden, had m'n eerste college Brand Management.
Dat zal wel een berg artikelen geweest zijn, maar gelukkig hebben we voor die vakken geen boeken en een open boek tentamen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand gezien die onwijs veel dingen aan het printen was voor Brand "iets"
Ja, hij was een hele berg aan het printen inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat zal wel een berg artikelen geweest zijn, maar gelukkig hebben we voor die vakken geen boeken en een open boek tentamen.
Brand Management... Dat gaat je veel tijd kosten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het inschrijven voor de werkcolleges was wel een drama. Om 20:00 zou de inschrijving opengaan via blackboard, maar dat werkte niet.
Net om 22:00 een tweede poging en toen liep het ook weer grandioos vast. Heb me gelukkig nu wel in kunnen schrijven met de mensen die ik wil.
quote:Artikel 13 Anti-plagiaatsoftware
1. De faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen van de Universiteit van Tilburg maakt
gebruik van anti-plagiaatsoftware Ephorus. Met het oog op de controle op plagiaat
en/of fraude kan de examinator de examinandus verplichten een schriftelijk werkstuk
ook elektronisch in te leveren.
2. De werkstukken die door middel van de anti-plagiaatsoftware zijn gecontroleerd
worden opgenomen in een database. Deze database is eigendom van de UvT en
wordt door Ephorus bijgehouden met de door de UvT geplaatste documenten.
3. De in het tweede lid bedoelde database is een zogenaamde ‘gesloten’ database die
enkel geraadpleegd wordt op basis van een ander stuk. Docenten en medewerkers
van de UvT, die op basis van hun functie daartoe toestemming van de UvT hebben
gekregen, kunnen werkstukken ter controle aanbieden.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse heb je dit gelezen:
Het gebruik van anti-plagiaat software is vastgelegd in de R&R
Vindplaats:
Artikel 13 R&R
(Uit overgangsregels, zie dus de R&R van FEB)
De weinig opgaven mis je ook al?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
Ik mis trouwens de goede organisatie van de UvT. Kun je nagaan hoe slecht het hier is!
Ik heb inderdaad gehoord dat je alles goed bij moet houden en daar de nodige inspanning voor moet leveren. Zaten ook vrij veel mensen die het niet gehaald hadden het vorige collegejaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Brand Management... Dat gaat je veel tijd kosten.
Niet underestimaten dat vak (het tentamen is zeker niet makkelijk omdat het open boek is)
Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen. De jaren zijn alleen vanaf dit schooljaar verdeeld in vier blokken ipv twee, dus alle vakken zijn gewoon ineens door midden gehakt, of lopen toch gewoon door, zit totaal geen logica in. En ook is het vanaf nu voor het eerst dat je 30 studiepunten moet hebben in het eerste jaar, dus daar zijn ook allemaal aanpassingen voor gemaakt die onduidelijk zijn. En daarnaast, geen Blackboard, maar een ander vaag iets. Ik mis Blackboard...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]rara wie heeft dat op zijn geweten
![]()
[..]
De weinig opgaven mis je ook al?
Zorg maar dat je je presentatie goed hebt voorbereidquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gehoord dat je alles goed bij moet houden en daar de nodige inspanning voor moet leveren. Zaten ook vrij veel mensen die het niet gehaald hadden het vorige collegejaar.
Ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat lopen met dat vak.
Tegan, je doet nu TW toch? Vriend van mij is daar gister ook aan begonnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
En het is veel schoolser, en meer verplichtingen, dat is minder, maar misschien ook beter voor mij...
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Research Methods als onderwerp. Was eerst van plan om Branding Elements te doen, maar de groepsindeling was daar niet ideaal. Ben eens benieuwd of ik daar een draai aan kan geven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Zorg maar dat je je presentatie goed hebt voorbereid
Ja. PM eens wie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Tegan, je doet nu TW toch? Vriend van mij is daar gister ook aan begonnen
Tot zover anonimiteitquote:
Ik heb ook weer mooi 270¤ mogen betalen voor een half jaartje rechtenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat zijn die boeken toch allemaal duur. De laatste jaren heb ik geen boek nodig gehad, nu met die cursussen in Utrecht opeens een stuk of vier van 60-80 euro per stuken ook nog een die de docent zelf geschreven heeft.
Ik kom op nog geen 200quote:Op woensdag 2 september 2009 00:24 schreef Tegan het volgende:
In Tilburg was ik ook iets van 300 kwijt voor een half jaar, nu iets van 250 voor een jaar , waarvan ik alleen nog enkele dictaten mis voor de laatste twee blokken (dat rooster is nog niet bekend, dus ik weet niet eens welke vakken ik dan krijg, maar ik heb wel het boekenpakket voor het hele jaar al).
Nou, ik heb zoveel mogelijk tweedehands gekocht, en ik sta nu op 470 euro (en ben nog niet eens helemaal klaar). Trouwens telkens netjes gekeken welke druk ik moet hebben, maar nu dien ik toch de nieuwe druk van een of ander boek van Burgerlijk Procesrecht te kopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb ook weer mooi 270¤ mogen betalen voor een half jaartje rechten
Kan natuurlijk veel goedkoper als je ze 2ehands koopt enzo, maar ik ben lui![]()
Dat tweede boek had je in het Duits moeten kopen, zit geen auteursrecht meer opquote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef Friek_ het volgende:
Bij mij bij filosofie valt het helemaal mee qua boeken. Voor een half jaartje had ik de volgende boeken en dictaten/readers nodig:
Het teken en de wereld / druk 1
F. Buekens
Paperback
¤ 24,76
Kritiek van de praktische rede
Immanuel Kant
Hardcover
¤ 32,00
The Critique of Judgement (Part One, the Critique of Aesthetic Judgement)
Immanuel Kant
Paperback
¤ 6,99
Plus twee readers a 20 euro.
Totaal: 103,76 euro.
Waarschijnlijk kosten de boeken van één minorvak bij organisatiewetenschap al meer.
Klopt idd.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat tweede boek had je in het Duits moeten kopen, zit geen auteursrecht meer op
De moeilijkheid moet ergens vandaan komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt idd.Al blijft filosofie in het Duits lezen alles behalve een pretje. Zeker dat Duits Idealisme.
quote:Op woensdag 2 september 2009 01:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De moeilijkheid moet ergens vandaan komen.
quote:
Het boek van Strategic Management zou nog handig kunnen zijn, wil je een hoog punt scoren. Voor de rest zou ik in het eerste semester niks kopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dit jaar heb ik volgens mij weinig boeken die ik aan moet schaffen, mijn printer hier thuis die draait wel overuren met het printen van allerlei artikelen.
Dan ga ik daar eens voor kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het boek van Strategic Management zou nog handig kunnen zijn, wil je een hoog punt scoren. Voor de rest zou ik in het eerste semester niks kopen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:00 schreef Kingside het volgende:
Ok, ik heb straks een HC in WZ 1, waar is dat?
Als ze P een keer platgooien en een fatsoenlijk gebouw er neer zittenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ze hebben P verbouwd, als je van P naar W wilt moet je helemaal achterlangs. Maar het blijft soms sneller dan de ingang bij W, wat is daar slecht over nagedacht.
Heui.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:33 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als ze P een keer platgooien en een fatsoenlijk gebouw er neer zitten
Ja, het is ook wel leuk, maar soms was het.. irritant ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vond het wel leuk, die man vertelt boeiend. En ik heb al drie jaar filosofie gehad dus het meeste was herhaling / iets uitgebreider.. dus voor mij was 't wel te doen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel leuk, maar soms was het..filosofie is irritant ofzo
Is het dak van P eigenlijk nog waterdicht?quote:
Haha, inderdaad. De ingang bij W is één fiasco.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ze hebben P verbouwd, als je van P naar W wilt moet je helemaal achterlangs. Maar het blijft soms sneller dan de ingang bij W, wat is daar slecht over nagedacht.
Ik heb alles al binnenquote:Beste automatic_,
Je inschrijving is verwerkt en je inschrijvingsbewijs wordt toegezonden.
met vriendelijke groet,
Team Mysis
Oeh, dat is best zuur.. Maar wel goed dat je ging!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een kutzooi weer. Gister eerst een borrel in de Boekanier, vervolgens verder gegaan in de Brandpunt en toen die sloot nog verder gegaan bij Plato. Wekker netjes om 07:40 gezet zodat ik op tijd zou zijn voor 't eerste college. Uiteraard wekker uitgeslagen maar om half 9 wakker geschreeuwd door iemand die het vak ook wilde volgen.. Uiteindelijk maar opgestaan en klaargemaakt, keurig om 09:25 op de fiets, 09:40 op de uni. Is het college ineens al afgelopen..
Geen ideequote:Op woensdag 2 september 2009 13:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Is het dak van P eigenlijk nog waterdicht?
Nee ik heb wetenschapsfilosofie om 14:45 dus ik ga zo maar weer richting de uni. Wel even lekker bijgeslapen en de kater verwerkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is best zuur.. Maar wel goed dat je ging!
Zit er tussen jouw eerste college en wetenschap nog meer colleges of niet?
Jullie mogen ook bij ons aanschuiven (10.45 - 12.30)quote:Op woensdag 2 september 2009 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik heb wetenschapsfilosofie om 14:45 dus ik ga zo maar weer richting de uni. Wel even lekker bijgeslapen en de kater verwerkt.
Als het goed is ga ik volgende week aanschuivenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie mogen ook bij ons aanschuiven (10.45 - 12.30)
Gezellig! Krijg ik dan een kleding beschrijving?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik volgende week aanschuiven
Ja hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Krijg ik dan een kleding beschrijving?
Als je die laatste doet kom ik ook kijken. Moet je wel 10 minuutjes eerder komen want ik moet om 10.45 ergens anders zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of een megafoon meenemen en bij binnenkomst roepen: het feest kan beginnen want Muizel is binnen.
Tofquote:Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoorik kan ook wel een grote, neonpaarse, pijl boven mijn hoofd hangen
![]()
Of een roos in mijn knoopsgat doen.
Of moonwalkend de zaal inkomen.
Of een megafoon meenemen en bij binnenkomst roepen: het feest kan beginnen want Muizel is binnen.
Ik heb wel een muizensleutelhanger met een McArmy shirtje aanquote:Op woensdag 2 september 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof
Of neem een knuffeltje van een muis mee?
Uitdagingen ftw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |