quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Kingside het volgende:
Zet mij ook maar in de OP, bij Bedrijfseconomie eerste jaar.![]()
Ik wacht altijd een kwartiertje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stond deze niet altijd centraal?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:41 schreef Kingside het volgende:
Ik heb het er al ingezet, was even vergeten dat ik dat zelf kon.![]()
Maar ligt het aan mij dat ik dat MySiS niet inkom of wat?
Misschien de eerstejaars wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]maar als student hoef je daar toch nooit te zijn
Dat hele MySis is bagger. Kan nog niet eens zien hoe het zit met mijn (her)inschrijving.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:41 schreef Kingside het volgende:
Ik heb het er al ingezet, was even vergeten dat ik dat zelf kon.![]()
Maar ligt het aan mij dat ik dat MySiS niet inkom of wat?
Is mijn herinschrijving of annulering goed doorgekomen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat hele MySis is bagger. Kan nog niet eens zien hoe het zit met mijn (her)inschrijving.
Wazig, mijn mentor van de Tikweek zei dat je daar juist heen moest.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]maar als student hoef je daar toch nooit te zijn
Wat moest je daar dan gaan doen volgens je mentor?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:46 schreef Kingside het volgende:
[..]
Wazig, mijn mentor van de Tikweek zei dat je daar juist heen moest.
Oeh, nu moet ik toch eens gaan kijken wat voor melding ik daar krijgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is mijn herinschrijving of annulering goed doorgekomen?
Q: Ik heb middels de 1e link aangegeven in de ontvangen e-mail ‘Re-enrolment Tilburg University / Herinschrijven Universiteit van Tilburg’ doorgegeven dat ik mij voor een volgend studiejaar wel/niet wil herinschrijven. Hoe weet ik dat mijn keuze is ontvangen? .
A: Indien je nogmaals op de 1e link in de e-mail klikt en inlogt zul je de volgende melding krijgen: ‘Geen informatie voor deze herinschrijving beschikbaar’. Dit komt doordat je wijziging goed is doorgekomen.
Ik krijg wel die meldingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Oeh, nu moet ik toch eens gaan kijken wat voor melding ik daar krijg
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef aardappel het volgende:
De OP klopt met het aankomende collegejaar niet meer, ik ben nu wel derdejaarsss =)
quote:
Ik heb er ook twee gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef VoreG het volgende:
En ik kom zojuist van de CSB, weer alle formulieren ingevuld, want op een of andere manier hadden ze niks binnen gehad..... Fijn ook die mailtjes die je krijgt waarin staat dat aan je inschrijving van alles ontbreekt...
Kom ik thuis, ligt er voor de 3e!!! keer een brief op de mat over m'n BSA...
Ik heb geen idee...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Jabberwocky het volgende:
Op MySis staan toch de nieuwe inschrijfformulieren, althans er staat mij iets bij dat ik het formulier daar vandaan gehaald heb.
Aangepastquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef aardappel het volgende:
De OP klopt met het aankomende collegejaar niet meer, ik ben nu wel derdejaarsss =)
Actielijst...?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net even op MySis geweest en er staat bij herinschrijven: Geen informatie voor deze herinschrijving beschikbaar.
Op de actielijst staat nog wel altijd dat ik me opnieuw moet herinschrijven. Wat een stelletje prutsers bij de Uni. Waarom iets veranderen wat goed werkt? Pff..
Geen idee. Vorig jaar kreeg je alles nog netjes met de postquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Kingside het volgende:
Kan ik zon inschrijfformulier ook op internet vinden want het blijkt dat ik die niet via de mail heb gehad..
Waar staat hij precies?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP.
Benieuwd of m'n fiets er nog staat als maandag de colleges beginnen.
Hmm, nouja morgen maar even langs CSB dan. Kun je gewoon colleges volgen als je inschrijving nog niet helemaal rond is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee. Vorig jaar kreeg je alles nog netjes met de post
Als je van de bieb naar Esplenade loopt in en daarvoor linksaf gaat, en dan net voorbij de ingang van de Esplenade. Roestbruin.quote:
Morgen eens dat slot inspecteren danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als je van de bieb naar Esplenade loopt in en daarvoor linksaf gaat, en dan net voorbij de ingang van de Esplenade. Roestbruin.
Gelukkig slaan hersens informatie efficiënter op dan papierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:51 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik heb me nu een boek dat meer weegt dan ikzelf.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef GlowMouse het volgende:
Een boek University Maths kan je anders makkelijk meer inhoud geven dan op 1632 pagina's past. De auteurs zijn gewoon met een te algemene titel begonnen.
Geniet nog maar even van het daglicht, deze week kan het nog
Die 1632 pagina's werk je waarschijnlijk toch in een paar weekjes door, dan raak je alleen maar verward als je elke week alweer aan een nieuw deel toe bentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dat ze niet meerdere delen konden maken.
Ik kreeg ook accounting en filosofiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
En waarom krijg ik natuurlunde, ik studeer wiskunde?!
Als ie er nog staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Morgen eens dat slot inspecteren dan
Ik leg zo mijn ketting er nog wel even om.quote:
Je moet de enroll-link van een ander vak pakken en dan de vakcode veranderen, werkt altijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Hey automatic, als jij op de mystudy pagina van wetenschapsfilo kijkt, heb jij dan een link om je te enrollen via bb?
Ik heb in principe heel weinig tijd i.v.m. mijn scriptie welke ik nu echt zo snel mogelijk wil afmaken. Ga jij wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef GlowMouse het volgende:
Grappig, zo'n mailtje kreeg ik ook maar dan gisteren, en dan voor het welkomstdiner van CentER. Ben jij erbij arj1o1?
Ik ga wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik heb in principe heel weinig tijd i.v.m. mijn scriptie welke ik nu echt zo snel mogelijk wil afmaken. Ga jij wel?
Bij mij is het vandaag afgeschrevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een gedoe.. ik hoop dat bij mij alles goed is doorgekomen.
Ik heb mij enrollen via de studiegidsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Hey automatic, als jij op de mystudy pagina van wetenschapsfilo kijkt, heb jij dan een link om je te enrollen via bb?
Betaal je in termijnen of in 1 keer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij is het vandaag afgeschreven
In één keer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betaal je in termijnen of in 1 keer?
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oké CSB. Ik bel om 10 uur, krijg ik de voicemail dat ze nog niet open zijn. Bel ik om 1 minuut over 10, krijg ik de mededeling dat de wachttijd langer is dan 20 minuten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oké CSB. Ik bel om 10 uur, krijg ik de voicemail dat ze nog niet open zijn. Bel ik om 1 minuut over 10, krijg ik de mededeling dat de wachttijd langer is dan 20 minuten.
Schiet allemaal lekker opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daar.
niceeequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Vandaag eindelijk het resultaat van mijn bachelorscriptie gekregen, een 8.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Netjes! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Ben er even langs geweest om mijn herinschrijving te fixen, was nog steeds niet goed. Wel een lekkere wachtrij van 30 minuten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daar.
Ik wacht de reactie om mijn mail wel af nu. De eerste week is het altijd enorm druk bij de CSB. Ik ben erg slecht in wachten dus bespaar me dat leed zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er even langs geweest om mijn herinschrijving te fixen, was nog steeds niet goed. Wel een lekkere wachtrij van 30 minuten.
Staat meestal wel ergens op blackboard en anders zeggen ze het in de eerste week van de colleges wel. En waarom ga je niet op kamers?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef appelsap het volgende:
Ik heb het CSB 2 weken terug gemaild en ik heb nog steeds geen reactie terug! Dat duurt dus echt lang.
Ik heb mezelf ook maar in de Wiki gezet, eerste jaar fiscale economie.
Maandag dus beginnen en ik mag ook elke dag ruim 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
Ik heb nog een vraag, hoe kom ik erachter welke colleges verplicht zijn en welke niet?
Edit: nu ik je bericht lees kan dat nooit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef VoreG het volgende:
Het is inmiddels 16:16 op de vrijdag, kortom de administratie doet al 3 uur niks meer, want ze werken de hele week al zo hard.
Inschrijving niet compleet en ik weet niks over de aanvang van de nieuwe studie. Wat dat betreft is de UvT echt een boerenuniversiteit. In Utrecht had ik deze problemen nooit en kwamen dit soor tproblemen al helemaal niet voor op zulke schaal.
Hehe, nope.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Edit: nu ik je bericht lees kan dat nooit.
Oké bedankt, dan zal ik eens op blackboard kijken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staat meestal wel ergens op blackboard en anders zeggen ze het in de eerste week van de colleges wel. En waarom ga je niet op kamers?
Tof! Welke groep? Niet met geel 40000 etc aankomen, want dat heb ik juist niet onthoudenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel tof dat je bij de Boeka werkt. Heb er als mentor mijn tikweek dit jaar ook gelopen.
Je kunt op de studiegids toch opzoeken wanneer de colleges zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef VoreG het volgende:
Het is inmiddels 16:16 op de vrijdag, kortom de administratie doet al 3 uur niks meer, want ze werken de hele week al zo hard.
Inschrijving niet compleet en ik weet niks over de aanvang van de nieuwe studie. Wat dat betreft is de UvT echt een boerenuniversiteit. In Utrecht had ik deze problemen nooit en kwamen dit soor tproblemen al helemaal niet voor op zulke schaal.
Colleges wel, maar met werkgroepen wordt het lastig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt op de studiegids toch opzoeken wanneer de colleges zijn?
Ik heb een tip aan de OP van dit topic toegevoegd, enrollen waar je wiltquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Colleges wel, maar met werkgroepen wordt het lastig.
Moet er sowieso evenv oor gaan zitten, want niet alle vakken kan ik invullen in m'n blackboard, bij 50% moet de lecturer mij enrollen.
Dank u! Vanavond maar eens gaan proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb een tip aan de OP van dit topic toegevoegd, enrollen waar je wilt
Jij staat nog niet in de OPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dank u! Vanavond maar eens gaan proberen.
We waren die hele kleine groep met allemaal oudere mensen (alle kindjes waren premaster; ik was met mijn 21 jaar de jongste van de groepquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tof! Welke groep? Niet met geel 40000 etc aankomen, want dat heb ik juist niet onthouden
Pfoe kan het zo gauw even niet voor de geest halen. En we hebben natuurlijk ons best gedaan voor de nieuwe Tilburgersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We waren die hele kleine groep met allemaal oudere mensen (alle kindjes waren premaster; ik was met mijn 21 jaar de jongste van de groep). Maar in ieder geval hadden jullie het weer mooi georganiseerd.
Master, ook in Tilburg. Ik zit hier dus nog wel even.quote:
Bij mij vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
Ron en andere; is jullie collegegeld nog niet afgeschreven? Ik krijg ook geen reactie op m'n mail, maar het geld is afgeschreven, dus het zal wel goed zijn.
Ik moet het morgen even nakijken. Ik betaal volgens mij in termijnen, dus moet kijken wanneer de eerste termijn afgeschreven gaat worden. Als ik na 5 dagen geen reactie op mijn mail heb dan ga ik weer eens actie ondernemen mits er geen rij staat bij de CSB.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
Ron en andere; is jullie collegegeld nog niet afgeschreven? Ik krijg ook geen reactie op m'n mail, maar het geld is afgeschreven, dus het zal wel goed zijn.
Ah kak! Ik heb nog altijd een stapel economieboeken, wederom vergeten om op MP te dumpen. Niemand die hier het 2e jaar in gaat van algemene economie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij mij is het collegegeld gister afgeschreven, heb alleen nog geen bewijs van inschrijving ontvangen maar dat komt nog wel denk ik.
Pfft iemand zou m'n boeken overkopen, komt ze op 't laatste moment aan met dat ze ze toch niet wil. Kan ik ze alsnog op MP gaan zetten en nu heeft iedereen z'n boeken natuurlijk al -_-'.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
Dan weet ik nu van wie je een clone bent.
Er is maar één student met algemene economie uit de OP geflikkerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen mij? Mijn kloon is al uit de wiki en OP geflikkerd.
Ik stond als Knekwurst (stiekem 3e jaars maar eerstejaars organisatiewetenschappen). Nu dus tweedejaars organisatiewetenschappen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is maar één student met algemene economie uit de OP geflikkerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |