In één keer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betaal je in termijnen of in 1 keer?
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oké CSB. Ik bel om 10 uur, krijg ik de voicemail dat ze nog niet open zijn. Bel ik om 1 minuut over 10, krijg ik de mededeling dat de wachttijd langer is dan 20 minuten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oké CSB. Ik bel om 10 uur, krijg ik de voicemail dat ze nog niet open zijn. Bel ik om 1 minuut over 10, krijg ik de mededeling dat de wachttijd langer is dan 20 minuten.
Schiet allemaal lekker opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daar.
niceeequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Vandaag eindelijk het resultaat van mijn bachelorscriptie gekregen, een 8.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Netjes! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Ben er even langs geweest om mijn herinschrijving te fixen, was nog steeds niet goed. Wel een lekkere wachtrij van 30 minuten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd niet meer aan het bellen van de mensen daar.
Ik wacht de reactie om mijn mail wel af nu. De eerste week is het altijd enorm druk bij de CSB. Ik ben erg slecht in wachten dus bespaar me dat leed zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er even langs geweest om mijn herinschrijving te fixen, was nog steeds niet goed. Wel een lekkere wachtrij van 30 minuten.
Staat meestal wel ergens op blackboard en anders zeggen ze het in de eerste week van de colleges wel. En waarom ga je niet op kamers?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef appelsap het volgende:
Ik heb het CSB 2 weken terug gemaild en ik heb nog steeds geen reactie terug! Dat duurt dus echt lang.
Ik heb mezelf ook maar in de Wiki gezet, eerste jaar fiscale economie.
Maandag dus beginnen en ik mag ook elke dag ruim 2 uur heen en 2 uur terug reizen.
Ik heb nog een vraag, hoe kom ik erachter welke colleges verplicht zijn en welke niet?
Edit: nu ik je bericht lees kan dat nooit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef VoreG het volgende:
Het is inmiddels 16:16 op de vrijdag, kortom de administratie doet al 3 uur niks meer, want ze werken de hele week al zo hard.
Inschrijving niet compleet en ik weet niks over de aanvang van de nieuwe studie. Wat dat betreft is de UvT echt een boerenuniversiteit. In Utrecht had ik deze problemen nooit en kwamen dit soor tproblemen al helemaal niet voor op zulke schaal.
Hehe, nope.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Edit: nu ik je bericht lees kan dat nooit.
Oké bedankt, dan zal ik eens op blackboard kijken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staat meestal wel ergens op blackboard en anders zeggen ze het in de eerste week van de colleges wel. En waarom ga je niet op kamers?
Tof! Welke groep? Niet met geel 40000 etc aankomen, want dat heb ik juist niet onthoudenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel tof dat je bij de Boeka werkt. Heb er als mentor mijn tikweek dit jaar ook gelopen.
Je kunt op de studiegids toch opzoeken wanneer de colleges zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef VoreG het volgende:
Het is inmiddels 16:16 op de vrijdag, kortom de administratie doet al 3 uur niks meer, want ze werken de hele week al zo hard.
Inschrijving niet compleet en ik weet niks over de aanvang van de nieuwe studie. Wat dat betreft is de UvT echt een boerenuniversiteit. In Utrecht had ik deze problemen nooit en kwamen dit soor tproblemen al helemaal niet voor op zulke schaal.
Colleges wel, maar met werkgroepen wordt het lastig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt op de studiegids toch opzoeken wanneer de colleges zijn?
Ik heb een tip aan de OP van dit topic toegevoegd, enrollen waar je wiltquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Colleges wel, maar met werkgroepen wordt het lastig.
Moet er sowieso evenv oor gaan zitten, want niet alle vakken kan ik invullen in m'n blackboard, bij 50% moet de lecturer mij enrollen.
Dank u! Vanavond maar eens gaan proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb een tip aan de OP van dit topic toegevoegd, enrollen waar je wilt
Jij staat nog niet in de OPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dank u! Vanavond maar eens gaan proberen.
We waren die hele kleine groep met allemaal oudere mensen (alle kindjes waren premaster; ik was met mijn 21 jaar de jongste van de groepquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tof! Welke groep? Niet met geel 40000 etc aankomen, want dat heb ik juist niet onthouden
Pfoe kan het zo gauw even niet voor de geest halen. En we hebben natuurlijk ons best gedaan voor de nieuwe Tilburgersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We waren die hele kleine groep met allemaal oudere mensen (alle kindjes waren premaster; ik was met mijn 21 jaar de jongste van de groep). Maar in ieder geval hadden jullie het weer mooi georganiseerd.
Master, ook in Tilburg. Ik zit hier dus nog wel even.quote:
Bij mij vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
Ron en andere; is jullie collegegeld nog niet afgeschreven? Ik krijg ook geen reactie op m'n mail, maar het geld is afgeschreven, dus het zal wel goed zijn.
Ik moet het morgen even nakijken. Ik betaal volgens mij in termijnen, dus moet kijken wanneer de eerste termijn afgeschreven gaat worden. Als ik na 5 dagen geen reactie op mijn mail heb dan ga ik weer eens actie ondernemen mits er geen rij staat bij de CSB.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
Ron en andere; is jullie collegegeld nog niet afgeschreven? Ik krijg ook geen reactie op m'n mail, maar het geld is afgeschreven, dus het zal wel goed zijn.
Ah kak! Ik heb nog altijd een stapel economieboeken, wederom vergeten om op MP te dumpen. Niemand die hier het 2e jaar in gaat van algemene economie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij mij is het collegegeld gister afgeschreven, heb alleen nog geen bewijs van inschrijving ontvangen maar dat komt nog wel denk ik.
Pfft iemand zou m'n boeken overkopen, komt ze op 't laatste moment aan met dat ze ze toch niet wil. Kan ik ze alsnog op MP gaan zetten en nu heeft iedereen z'n boeken natuurlijk al -_-'.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
Dan weet ik nu van wie je een clone bent.
Er is maar één student met algemene economie uit de OP geflikkerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen mij? Mijn kloon is al uit de wiki en OP geflikkerd.
Ik stond als Knekwurst (stiekem 3e jaars maar eerstejaars organisatiewetenschappen). Nu dus tweedejaars organisatiewetenschappen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is maar één student met algemene economie uit de OP geflikkerd?
Stoute L! Komt zeker omdat er een aantal wijzigingen inzitten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Pfft iemand zou m'n boeken overkopen, komt ze op 't laatste moment aan met dat ze ze toch niet wil. Kan ik ze alsnog op MP gaan zetten en nu heeft iedereen z'n boeken natuurlijk al -_-'.
En ik heb je nieuwe erin gezetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen mij? Mijn kloon is al uit de wiki en OP geflikkerd.
Maandag mag je weer!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:39 schreef oompaloompa het volgende:
Hallo ik ben weer in Nederland. Heb eigenlijk best wel zin om te beginnen weer
Voor één psycholoog gaat de cursus wel door maar voor één marketingfiguur niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maandag mag je weer!
Schijnt dat er dit jaar maar 1 iemand de MTO-track ging doen van jullie research-master en die heeft nu afgehaakt zodat ik de cursus programmeren niet kan volgen![]()
Hoeveel doen de master in totaal weet je dat?
Ja we worden achtergesteldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor één psycholoog gaat de cursus wel door maar voor één marketingfiguur niet?
Ja heb e-mailcontact gehad met de docent. Punt is dat het niet enkel college was maar ook een programmeerdag in hield welke werd georganiseerd door het Oldendorf institute of hoe het ook mag heten. Ik betwijfel of deze behoefte heeft deze dag te organiseren voor een student van de FEB.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:54 schreef GlowMouse het volgende:
Wist de docent wel dat jij het vak wilde volgen? Anders even langs de examencommissie FSW
Ik zou ook echt niet weten wie mto wilde gaan doen om eerlijk te zijn. Volgens mij doen er een stuk of 8 mensen de sociale ps rema, maar ook nog enkele van gezondheid etc.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Maandag mag je weer!
Schijnt dat er dit jaar maar 1 iemand de MTO-track ging doen van jullie research-master en die heeft nu afgehaakt zodat ik de cursus programmeren niet kan volgen![]()
Hoeveel doen de master in totaal weet je dat?
Jij had je master verkeerd gespeld in de wiki!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet weten wie mto wilde gaan doen om eerlijk te zijn. Volgens mij doen er een stuk of 8 mensen de sociale ps rema, maar ook nog enkele van gezondheid etc.
Welke docent zou t trouwens geven?
huh? hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij had je master verkeerd gespeld in de wiki!
pfft ik weet toch niet uit mijn hoofd of het science of sciences is, das geen spelfout.quote:
Jezelf inschrijven op de tijden die nog open zijn... (vaak kut tijden)quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik ben er zojuist achtergekomen hoe ik mij via COMAP via vakken moet inschrijven. Echter, COMAP geeft aan dat de meeste vakken al vol zijn. Wat kan doen om me alsnog voor deze vakken in te schrijven?
Hoe kan ik zien welke tijden nog open zijn? Als ik via COMAP m'n vakcode invul krijg ik enkel te zien dat de desbetreffende vak vol zit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jezelf inschrijven op de tijden die nog open zijn... (vaak kut tijden)
Gaat het om werkgroepen of de vakken zelf?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien welke tijden nog open zijn? Als ik via COMAP m'n vakcode invul krijg ik enkel te zien dat de desbetreffende vak vol zit.
Verder, zou ik nu uberhaupt nog een HC in kunnen lopen?
Een HC kan je zo inlopen. Comap is voor de (soms verplichte) werkgroepen en daar moet je je dan voor inschrijven. En wat Comap betreft; als een inschrijving om 9.00 open gaat, dan moet je eigenlijk om 8.55 al bezig zijn met F5-en, want het gaat (bij ons) heel snel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien welke tijden nog open zijn? Als ik via COMAP m'n vakcode invul krijg ik enkel te zien dat de desbetreffende vak vol zit.
Verder, zou ik nu uberhaupt nog een HC in kunnen lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |