Aangepastquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef aardappel het volgende:
De OP klopt met het aankomende collegejaar niet meer, ik ben nu wel derdejaarsss =)
Actielijst...?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net even op MySis geweest en er staat bij herinschrijven: Geen informatie voor deze herinschrijving beschikbaar.
Op de actielijst staat nog wel altijd dat ik me opnieuw moet herinschrijven. Wat een stelletje prutsers bij de Uni. Waarom iets veranderen wat goed werkt? Pff..
Geen idee. Vorig jaar kreeg je alles nog netjes met de postquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Kingside het volgende:
Kan ik zon inschrijfformulier ook op internet vinden want het blijkt dat ik die niet via de mail heb gehad..
Waar staat hij precies?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP.
Benieuwd of m'n fiets er nog staat als maandag de colleges beginnen.
Hmm, nouja morgen maar even langs CSB dan. Kun je gewoon colleges volgen als je inschrijving nog niet helemaal rond is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee. Vorig jaar kreeg je alles nog netjes met de post
Als je van de bieb naar Esplenade loopt in en daarvoor linksaf gaat, en dan net voorbij de ingang van de Esplenade. Roestbruin.quote:
Morgen eens dat slot inspecteren danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als je van de bieb naar Esplenade loopt in en daarvoor linksaf gaat, en dan net voorbij de ingang van de Esplenade. Roestbruin.
Gelukkig slaan hersens informatie efficiënter op dan papierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:51 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik heb me nu een boek dat meer weegt dan ikzelf.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef GlowMouse het volgende:
Een boek University Maths kan je anders makkelijk meer inhoud geven dan op 1632 pagina's past. De auteurs zijn gewoon met een te algemene titel begonnen.
Geniet nog maar even van het daglicht, deze week kan het nog
Die 1632 pagina's werk je waarschijnlijk toch in een paar weekjes door, dan raak je alleen maar verward als je elke week alweer aan een nieuw deel toe bentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dat ze niet meerdere delen konden maken.
Ik kreeg ook accounting en filosofiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
En waarom krijg ik natuurlunde, ik studeer wiskunde?!
Als ie er nog staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Morgen eens dat slot inspecteren dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |