Hehe, hoezo dat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan weet ik welke docent je donderdagmorgen als eerste ziet.
Hé, dan zit je bij mij in de groep!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Er staat dat mijn groep 1ECO-15 is.
Zeker geen makkamp gedaan? Anders dan ken ik je nog ookquote:
Ja, we kennen elkaar van het MAK-kamp en de TIK-week, zie je pm.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef booo het volgende:
[..]
Zeker geen makkamp gedaan? Anders dan ken ik je nog ookMaar met ons mentorgroepje zijn we gewoon ingeschreven voor alle vakken, neem aan dat jij dat dan ook hebt gedaan?
Je eerste college is in ieder geval morgen om 8.45
Kan op mn telefoon geen pm lezen, maar heb al een idee wie je bentquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, we kennen elkaar van het MAK-kamp en de TIK-week, zie je pm.![]()
Toen ons mentorgroepje zich inschreef voor alle vakken had ik het niet kunnen doen. Op het moment ben ik voor het komende blok voor 1 vak ingeschreven.
http://messages.fok.nl/pda/quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef booo het volgende:
[..]
Kan op mn telefoon geen pm lezen, maar heb al een idee wie je bentMaar kom morgen gewoon naar GZ101? Iedereen staat verder wel ingeschreven geloof ik..
Dankjequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Morgenavond zie ik Dr_Strangelove noodgedwongen, heb medelijden met me!
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
Ik vind dr strangelove leuker dan statistiek, alhoewel ik de film nog steeds moet zienquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Morgenavond zie ik Dr_Strangelove noodgedwongen, heb medelijden met me!
[..]
http://messages.fok.nl/pda/
Ik zal het hem zeggen, maar hij had het ook niet zo op statistiek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind dr strangelove leuker dan statistiek, alhoewel ik de film nog steeds moet zien
Ik heb mijn boeken al voor het eerste semester & ik krijg van zusje een mapje met zooiquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef oompaloompa het volgende:
whaaa morgen 4 uur statistiek, heb medelijden met me!
Zusje / muis / automatic trouwens nog boeken/aantekeningen nodig?
Hè verdorie! Anders had ik je kunnen spotten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Wilde ik, heel braaf, naar MTO-C gaan morgen, geven mijn gebitselementen 28 en 38 overlast. Morgen maar eens de kaakchirurg inschakelen.
De practica van MTO-C heb ik vorig jaar al gevolgd, werkgroepen doe ik niet want die zijn niet te volgen voor mij. Ik zal het je laten weten als ik weer naar college gaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè verdorie! Anders had ik je kunnen spotten!
Hoe ga jij dat nu doen met practica/werkgroepen?
Oo fijn dat je dat kan laten staan dan!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De practica van MTO-C heb ik vorig jaar al gevolgd, werkgroepen doe ik niet want die zijn niet te volgen voor mij. Ik zal het je laten weten als ik weer naar college ga
Haha, da's goed! Veel plezier/succes in ieder geval morgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo fijn dat je dat kan laten staan dan!
Ennee dat is goed! Ik zie dan graag een PM of mail verschijnen
Ja, dankje! Ik heb er zin in, hahaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha, da's goed! Veel plezier/succes in ieder geval morgen
Met mij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef arj1o1 het volgende:
Morgen ook weer college met de psycholoogjes in de barakken van P
Multivariate Analysis in Psychological Research is niet aan mij besteed.quote:
auwquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Wilde ik, heel braaf, naar MTO-C gaan morgen, geven mijn gebitselementen 28 en 38 overlast. Morgen maar eens de kaakchirurg inschakelen.
Ga je nou overmorgen nog? Dat moest je vrijdag doorgeven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef arj1o1 het volgende:
Morgen ook weer college met de psycholoogjes in de barakken van P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |