Haha ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef GlowMouse het volgende:
Dr_strangelove: die fiets van jou, staat daar 'splendid' op? Dan heb ik hem gezien
Huh watwat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gewoon even wachten daarmee. Heeft niet echt een noodzaak. Je readers daarentegen wel.
Ik heb nog steeds geen bewijs van inschrijving gehadquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
Vandaag drie enveloppen van de UvT gehadelk met een bewijs van inschrijving; één per opleiding.
Je collegekaart kan je ook gerust in de 2e of 3e collegeweek laten makenquote:
Zie deze post.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bewijs van inschrijving gehadKan ik ergens in dat MySis gebeuren checken of ik het wel goed gedaan heb?
Zit je nou serieus de OP door te pluizen op dubbele namen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Stelletje blinde kippen zijn jullie ook: Kingside staat tweemaal in de OP!
Nee, ik heb en een hockeytraining, en m'n scriptie is killing... Vandaag wel al een hoop mensen ontmoet op de Mphil-room op de 3e.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
auw
[..]
Ga je nou overmorgen nog? Dat moest je vrijdag doorgeven.
En ik heb ook al een halfjaar geen college gehad, en sinds begin december hooguit twee uur per dag. Één jaartje nog, kijken of ik het vol kan houden. Woensdag mag ik economen met wiskunde verblijden. En vrijdag http://center.uvt.nl/staff/haemers/4sept.pdf
Hoi! Dat waren wij jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
Statistiek was zwaar maar wel interessant. Wel het gevoel dat er even 5 hc's in een behandeld werden. Verder automatic nog zien lopen naar gebouw C & uit het practicumlokaal gestuurd door de multilevel mensen (Arjo?)
aah, thnx! Dan wacht ik ook nog wel even af =)quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zie deze post.
Ik wacht ook nog eventjes af
Herkende wel de rst van je groep maar ag jou er niet tussen lopen als de odd-one-out. Heb om eerlijk te zijn ook nit erg hard gespot.quote:
Stuitte er toevallig op. For the record: ik heb een partyflock account, dus ik heb een leven!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zit je nou serieus de OP door te pluizen op dubbele namen?
Of je doet net alsof je een leven hebt door te verzinnen dat je naar veel feesten gaat en leest de reacties over die feesten zodat je er over mee kunt pratenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stuitte er toevallig op. For the record: ik heb een partyflock account, dus ik heb een leven!
We zijn met 3 odd-ones.. Twee dames en ik.. dus de volgende keer moet het lukkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Herkende wel de rst van je groep maar ag jou er niet tussen lopen als de odd-one-out. Heb om eerlijk te zijn ook nit erg hard gespot.
Ik zat in t midden en heb nog een tijd zitten kletsen tijdens het afsluiten met die jongen in t paarse shirt.
Stond de schuifdeur niet open? Dat gebeurt meestal met zo'n druktequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een drukte vanmorgen; die draaideur bij K is daar niet op ontworpen. Ik stond gewoon een minuut te wachtenAl die sjaars gingen ook maar met vier of vijf tegelijk door die deur terwijl je er makkelijk met het dubbele aantal doorheen kunt.
neequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Stond de schuifdeur niet open? Dat gebeurt meestal met zo'n drukte
Nog niet zo over nagedacht, maar mochten mensen dat serieus doen dan word ik daar wel een beetje verdrietig van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Of je doet net alsof je een leven hebt door te verzinnen dat je naar veel feesten gaat en leest de reacties over die feesten zodat je er over mee kunt praten.
Nee, het regent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Zit nu trouwens in D wat voor te bereiden op m'n college om 16.45u. Is er verder nog iemand op de universiteit te vinden?
Ik heb hem ook nog niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
aah, thnx! Dan wacht ik ook nog wel even af =)
Bij Rechten beginnen ze pas volgende week op dinsdag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Zit nu trouwens in D wat voor te bereiden op m'n college om 16.45u. Is er verder nog iemand op de universiteit te vinden?
Het is een wonder!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:06 schreef VoreG het volgende:
Woei! Ik heb een werkgroep en dus een rooster. Ik ben gelukkig.
Zeker!quote:
Als je door de glazen gang komt, is er na een meter of 30 een trappenhuis, daar links is het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Waar zit de lunchroom in Cobbenhagen....?
Moet je dan helemaal naar achteren lopen ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je door de glazen gang komt, is er na een meter of 30 een trappenhuis, daar links is het.
Ja dat is die die helemaal versleten trap links maar die moet je niet hebben. Als je uit die glazen gang gewoon rechtdoor loopt is er nog een trap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je dan helemaal naar achteren lopen ofzo?
Ik ken alleen maar de trap naar CZ115, maar die bedoel je toch niet?
Oke.. En, als ik het op internet lees, dan is het net zoiets als het eet-gedoe in P?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja dat is die die helemaal versleten trap links maar die moet je niet hebben. Als je uit die glazen gang gewoon rechtdoor loopt is er nog een trap.
Zoiets is het inderdaad, al zijn er in C ook war computerwerkplekken. Ben je P zat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. En, als ik het op internet lees, dan is het net zoiets als het eet-gedoe in P?
Ik heb alleen maar les in CZ115, dus dan is het wel handig om daar wat te kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zoiets is het inderdaad, al zijn er in C ook war computerwerkplekken. Ben je P zat?
Ik vind WZ1 / GZ101 fijnere zalen, omdat de rijen kleiner zijn. Als je nu in het midden zit, dan moet je een hele hindernis nemen om eruit te komen. Zit je op een hoek, dan moet je 100x opstaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ruilen? Ik moet morgenmiddag naar P
Ik vind het geluid in WZ1 heel vervelend, vind de meeste docenten er slechter in verstaanbaar dan in andere zalen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind WZ1 / GZ101 fijnere zalen, omdat de rijen kleiner zijn. Als je nu in het midden zit, dan moet je een hele hindernis nemen om eruit te komen. Zit je op een hoek, dan moet je 100x opstaan
Ik was rond die tijd volgens mij ook in D te vinden, had m'n eerste college Brand Management.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Het is allemaal afgelopen zomer gewijzigdquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef Alpine69 het volgende:
Had problemen met het krijgen van Wireless internet op m'n Mac, bij IT-desk konden ze me niet helpen. Uiteindelijk zelf wel uitgevogeld na 'n half uur klooien(Tijd genoeg tussen 12:30 en 16:45
)
Ik heb gisteren iemand gezien die onwijs veel dingen aan het printen was voor Brand "iets"quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik was rond die tijd volgens mij ook in D te vinden, had m'n eerste college Brand Management.
Dat zal wel een berg artikelen geweest zijn, maar gelukkig hebben we voor die vakken geen boeken en een open boek tentamen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand gezien die onwijs veel dingen aan het printen was voor Brand "iets"
Ja, hij was een hele berg aan het printen inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat zal wel een berg artikelen geweest zijn, maar gelukkig hebben we voor die vakken geen boeken en een open boek tentamen.
Brand Management... Dat gaat je veel tijd kosten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het inschrijven voor de werkcolleges was wel een drama. Om 20:00 zou de inschrijving opengaan via blackboard, maar dat werkte niet.
Net om 22:00 een tweede poging en toen liep het ook weer grandioos vast. Heb me gelukkig nu wel in kunnen schrijven met de mensen die ik wil.
quote:Artikel 13 Anti-plagiaatsoftware
1. De faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen van de Universiteit van Tilburg maakt
gebruik van anti-plagiaatsoftware Ephorus. Met het oog op de controle op plagiaat
en/of fraude kan de examinator de examinandus verplichten een schriftelijk werkstuk
ook elektronisch in te leveren.
2. De werkstukken die door middel van de anti-plagiaatsoftware zijn gecontroleerd
worden opgenomen in een database. Deze database is eigendom van de UvT en
wordt door Ephorus bijgehouden met de door de UvT geplaatste documenten.
3. De in het tweede lid bedoelde database is een zogenaamde ‘gesloten’ database die
enkel geraadpleegd wordt op basis van een ander stuk. Docenten en medewerkers
van de UvT, die op basis van hun functie daartoe toestemming van de UvT hebben
gekregen, kunnen werkstukken ter controle aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |