Ik weet 't, maar 't was nog vroeg en ik was niet helemaal scherp. (Ik was ook op het nippertje uit de trein gestapt die me anders naar Den Bosch gebracht zou hebben in plaats van Tilburg West.) Dus ik was naar gebouw P gelopen in plaats van S.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier in de OP staat een mooi plaatje van de Campus
Haha, kleinigheidje blijf je houden!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:35 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar 't was nog vroeg en ik was niet helemaal scherp. (Ik was ook op het nippertje uit de trein gestapt die me anders naar Den Bosch gebracht zou hebben in plaats van Tilburg West.) Dus ik was naar gebouw P gelopen in plaats van S.
Nou, mooi zoquote:
Nou zeg dat wel. Over twee weken heeft de helft geen zin meer om naar college te gaan, en dan zitten we weer op vertrouwd niveau.quote:
Gebouw S? Ik dacht dat daar alleen maar kantoren zaten :\quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:40 schreef Alpine69 het volgende:
Na 'n speurtocht van 5 minuten is 't me vandaag toch gelukt om gebouw S te vinden, en daarna m'n eerste college te volgen.
Ja, dan is het weer lekker rustig!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Over twee weken heeft de helft geen zin meer om naar college te gaan, en dan zitten we weer op vertrouwd niveau.
Het loopt ook wel afquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef Kingside het volgende:
Het is wel altijd druk bij dat klote CSB, ik moet nog steeds een foto laten maken voor mijn studentenpas.
Ojee, is dat zo? Zat jij zelf ook in C of niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
Statistiek was zwaar maar wel interessant. Wel het gevoel dat er even 5 hc's in een behandeld werden. Verder automatic nog zien lopen naar gebouw C & uit het practicumlokaal gestuurd door de multilevel mensen (Arjo?)
Ik vond het ook erg druk vandaag, was een uurtje eerder dus kon lekker chillen en mensen kijkenquote:
Ik stond voor W te rokenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, is dat zo? Zat jij zelf ook in C of niet?
Dat heb ik helemaal niet gezien, haha.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik stond voor W te roken
Iemand hier toevallig op woensdagavond gespreksvaardigheden?
En ik maar zwaaienquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezien, haha.
Serieus?quote:
Nee ik stond gewoon heel erg afwachtend te starenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Ik was te druk met praten volgens mij
Ohquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik stond gewoon heel erg afwachtend te staren
Volgens mij heb ik iedereen aan de OP toegevoegd die zich nieuw gemeld had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
Is er nu ook een eerstejaars Psychologie student(e) hier?
Ik dacht namelijk van wel, maar ik ben diegene kwijt
Je ging donderdag stoppenquote:
Ben k ook, tot ik die presentatie moest doen ^_^quote:
Gewoon even wachten daarmee. Heeft niet echt een noodzaak. Je readers daarentegen wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef Kingside het volgende:
Het is wel altijd druk bij dat klote CSB, ik moet nog steeds een foto laten maken voor mijn studentenpas.
Efficiency blijft lastig bij de UvT.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
Vandaag drie enveloppen van de UvT gehadelk met een bewijs van inschrijving; één per opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |