Wow, wat een outfitquote:Op zondag 6 september 2009 12:11 schreef arj1o1 het volgende:
Oompaloompa morgen college in M? Ik heb mijn paarse housebroek aan en mijn spijkerjack zonder mouwen. Je herkent me aan het doodshoofd wat ik achterop mijn spijkerjack heb genaaid.
Goed dat je er weer bentquote:
Ow dan ben ik er zeker.quote:Op zondag 6 september 2009 12:11 schreef arj1o1 het volgende:
Oompaloompa morgen college in M? Ik heb mijn paarse housebroek aan en mijn spijkerjack zonder mouwen. Je herkent me aan het doodshoofd wat ik achterop mijn spijkerjack heb genaaid.
Zo gemeenquote:Op zondag 6 september 2009 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik morgen aan doe hoor autodus je moet maar raden wie ik ben.
Ze moet toch het idee van de megafoon nieuw leven inblazen.quote:
Ik laat me niet uitdagenquote:Op zondag 6 september 2009 15:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ze moet toch het idee van de megafoon nieuw leven inblazen.
Nee, ik zit al op het eigen psychologie-forum van Tilburgquote:Op zondag 6 september 2009 16:04 schreef GlowMouse het volgende:
Zitten jullie psycholoogjes ook wel eens op het psychologieforum op Tweakers.net? Hier staat bijvoorbeeld een hele persoonsanalyse. Check die tip
Anders klik je even op de linkquote:Op zondag 6 september 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit al op het eigen psychologie-forum van Tilburg
quote:Op zondag 6 september 2009 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Anders klik je even op de linkIk vond die tip zo grappig op een techsite.
Hehequote:<tip, een asperger word gevaarlijk voor de rest van zijn leven als die kwaad in de zin heeft, help een heropvoedingscursus ook niet tegen want dan zijn ze slim genoeg om te doen alsof het geholpen heeft>.
Ze zijn slecht opgevoedquote:
Goed dat ik het weet! Ik heb er op mijn werk ook één rondlopenquote:Op zondag 6 september 2009 16:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ze zijn slecht opgevoedEn daarom bijzonder gevaarlijk
Hier overheerst nog een weekje het vakantiegevoelquote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet dalijk wel eens wat papers gaan lezen, anders lig ik binnen een week alweer hopeloos achter.
Ik moet al gelijk weer volle bak beginnen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hier overheerst nog een weekje het vakantiegevoel
Discussiepunten...quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet dalijk wel eens wat papers gaan lezen, anders lig ik binnen een week alweer hopeloos achter.
Daar moet ik inderdaad mee gaan beginnen, eerst de papers maar eens goed doornemen en kijken wat ik op papier krijg. Ben benieuwd hoeveel tijd ik daar aan ga besteden.quote:
Ik ga jou niet mislopenquote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow dan ben ik er zeker.
Je kunt mij herkennen aan mn reeboks met zon pompje in de tong. Een bleached spijkerbroek daarboven een trainingsjasje van kappa, paars met roze, van die grote gouden oorbellen (ringen) en een kuif.
Merci! Als ik je had gezien, dan had je ook een soesje gekregen!quote:
Heb je nog en ben je aan het eind van de middag nog op de uni?quote:Op maandag 7 september 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci! Als ik je had gezien, dan had je ook een soesje gekregen!
Nee en Nee, zit buiten in de tuin...quote:Op maandag 7 september 2009 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je nog en ben je aan het eind van de middag nog op de uni?
Wow, dat is wel fijn werken dan!quote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
80 plekken waarvan 75 vrij in K.
Ja, tijd om te beginnen met studeren dit jaar.quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is wel fijn werken dan!
Misschien wel want ik was eerder klaar ^^quote:
Beetje jammer van de dictatenwinkel...quote:Ik ben daar eind vorige week door een andere student op gewezen en heb direct navraag gedaan. Het blijkt dat er voor een van de teksten vanaf dit jaar geen copyrights meer hoeven te worden betaald. Hierdoor is de reader dit jaar goedkoper geworden. Echter, de oude readers die er nog lagen (iets meer dan 20) worden ook nog verkocht. De diktatenverkoop had dit natuurlijk wel even moeten zeggen. Ik heb ook gevraagd of ze de duurdere nog terug willen nemen, maar vanwege administratieve rompslomp doen ze dit niet. Het spijt me, maar er is dus niks aan te doen.
Wetenschap...quote:Op maandag 7 september 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Auto, welk vak is dat?
ik heb geen ideequote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt dictaten toch binnen n dagen ruilen?
Vorig jaar wel in ieder geval. Staat onderop het bonnetje.quote:
Ja inderdaad en wij gingen uiteindelijk pas om 15.30 naar het practicum... Omdat ik om 16.00 een andere afspraak had ben ik hier niet meer naar toe gegaan. Multilevel is voor mij tot nu toe toch herhaling en vrij simpel.quote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien wel want ik was eerder klaar ^^
Volgende week een nieuwe kansquote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en wij gingen uiteindelijk pas om 15.30 naar het practicum... Omdat ik om 16.00 een andere afspraak had ben ik hier niet meer naar toe gegaan. Multilevel is voor mij tot nu toe toch herhaling en vrij simpel.
Moet je wel wat langer blijven zitten..quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgende week een nieuwe kans
Ik heb zon vermoeden dat een half uur minder nodig hebben eerder een uitzondering dan een regel zal zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Moet je wel wat langer blijven zitten..![]()
Van Assen wil altijd eerst zijn boterhammetjes opeten voor het college dus we starten een kwartiertje later.
Dankje!quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef oompaloompa het volgende:
gefeliciteerd automatic!
Welk vak is dat met de dictaten?
Die ligt al in de kliko denk ik...quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vorig jaar wel in ieder geval. Staat onderop het bonnetje.
Vaak stoppen ze hem net achter het voorblad van het dictaat.quote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ja, bij wetenschapsfilosofie.
[..]
Die ligt al in de kliko denk ik...
Ik heb ook nog nooit iemand gespot.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
Nu loop ik al drie dagen over de campus, ik weet precies waar ik moet kijken, maar ik heb nog niemand uit dit topic gevonden. Ik ben al wel gevonden; althans, ik dacht dat Dr_strangelove was die snel voorbij liep.
Arme jij! Komt vanzelfquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gespot.
Dankje!quote:
Het begint er al mee dt je naam niet in de OP staat.quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Kom je overmorgen wel even binnen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
Het begint er al mee dt je naam niet in de OP staat.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.quote:
Ja hoor, ik heb alleen zelf college om 14:45.quote:Op maandag 7 september 2009 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kom je overmorgen wel even binnen?
quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.
Ik kan me inderdaad beter tot aankomende donderdag opsluiten in een hok, maar ik denk dat ik dan gek word.quote:
Als je binnenkomt rechts, en is het weer links net voorbij DZ4/DZ5.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
Waar staat het kopieerapparaat in D? En waar zit het chipknipoplaadpunt in D?
Dat is ook het ding dat ik op het oog heb, die van Sony dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Mijn eReader touch doet er nog geen seconde over om een nieuwe pagina te laten zien.
Helaas, in de mooie tijd dat Gauss, Cauchy en Weierstrass nog leefden, was ik nog niet niet geboren. Ik heb dus ook nog nooit met hen kunnen werken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:05 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse heb je ooit met Gauss gewerkt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Helaas, in de mooie tijd dat Gauss, Cauchy en Weierstrass nog leefden, was ik nog niet niet geboren. Ik heb dus ook nog nooit met hen kunnen werken.
Mooi! Heb om 16:45 college in DZ4 en de FRW heeft besloten dat je een kopie moet maken van je huiswerk (quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je binnenkomt rechts, en is het weer links net voorbij DZ4/DZ5.
Ik vind van wel. Je kan sowieso de oriëntatie veranderen zodat je pdf ook over de lengte van het scherm kan leggen zeg maar, en bij gewone teksten is de lettergrootte in 5 verschillende groottes in te stellen dus het maakt niet uit of het oorspronkelijke document heel klein geschreven is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat is ook het ding dat ik op het oog heb, die van Sony dus.
Is het een beetje handig met handouts als je die ooit hebt? En met "gewone" pdf teksten?
Mensen hebben heel lang zonder papier kunnen overleven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik dan het papier ga missen
Ja, maar ik vind het altijd fijn om het vast te houden en ik ben fan van mijn markeerstiftenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mensen hebben heel lang zonder papier kunnen overleven.
Hahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben ook een markeerder hoor. Ik streep in boeken altijd geel, en in wettenbundels en dictaten altijd roze. Maar ik ben ook een enorme sloddervos; ik was vandaag m'n sheets ook alweer vergeten.
Hij wilde blijkbaar opvallenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Over kleurtjes gesproken.. ik zag vandaag een kerel in de donkerroze tilburg university trui. Jeweetwel, die dikke trui. Terwijl het kei warm was vandaag. En de trui was kei roze.
Hij viel zo erg op, dat toen ik mijn huisgenootje erover vertelde, ze gelijk uitriep: "JAA die heb ik ook gezien!". Komaan, een dikke trui aan met zulk warm weer.. damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |