Volgende week een nieuwe kansquote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en wij gingen uiteindelijk pas om 15.30 naar het practicum... Omdat ik om 16.00 een andere afspraak had ben ik hier niet meer naar toe gegaan. Multilevel is voor mij tot nu toe toch herhaling en vrij simpel.
Moet je wel wat langer blijven zitten..quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgende week een nieuwe kans
Ik heb zon vermoeden dat een half uur minder nodig hebben eerder een uitzondering dan een regel zal zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Moet je wel wat langer blijven zitten..![]()
Van Assen wil altijd eerst zijn boterhammetjes opeten voor het college dus we starten een kwartiertje later.
Dankje!quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef oompaloompa het volgende:
gefeliciteerd automatic!
Welk vak is dat met de dictaten?
Die ligt al in de kliko denk ik...quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vorig jaar wel in ieder geval. Staat onderop het bonnetje.
Vaak stoppen ze hem net achter het voorblad van het dictaat.quote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ja, bij wetenschapsfilosofie.
[..]
Die ligt al in de kliko denk ik...
Ik heb ook nog nooit iemand gespot.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
Nu loop ik al drie dagen over de campus, ik weet precies waar ik moet kijken, maar ik heb nog niemand uit dit topic gevonden. Ik ben al wel gevonden; althans, ik dacht dat Dr_strangelove was die snel voorbij liep.
Arme jij! Komt vanzelfquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gespot.
Dankje!quote:
Het begint er al mee dt je naam niet in de OP staat.quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Kom je overmorgen wel even binnen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
Het begint er al mee dt je naam niet in de OP staat.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.quote:
Ja hoor, ik heb alleen zelf college om 14:45.quote:Op maandag 7 september 2009 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kom je overmorgen wel even binnen?
quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.
Ik kan me inderdaad beter tot aankomende donderdag opsluiten in een hok, maar ik denk dat ik dan gek word.quote:
Als je binnenkomt rechts, en is het weer links net voorbij DZ4/DZ5.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
Waar staat het kopieerapparaat in D? En waar zit het chipknipoplaadpunt in D?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |