Merci! Als ik je had gezien, dan had je ook een soesje gekregen!quote:
Heb je nog en ben je aan het eind van de middag nog op de uni?quote:Op maandag 7 september 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci! Als ik je had gezien, dan had je ook een soesje gekregen!
Nee en Nee, zit buiten in de tuin...quote:Op maandag 7 september 2009 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je nog en ben je aan het eind van de middag nog op de uni?
Wow, dat is wel fijn werken dan!quote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
80 plekken waarvan 75 vrij in K.
Ja, tijd om te beginnen met studeren dit jaar.quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is wel fijn werken dan!
Misschien wel want ik was eerder klaar ^^quote:
Beetje jammer van de dictatenwinkel...quote:Ik ben daar eind vorige week door een andere student op gewezen en heb direct navraag gedaan. Het blijkt dat er voor een van de teksten vanaf dit jaar geen copyrights meer hoeven te worden betaald. Hierdoor is de reader dit jaar goedkoper geworden. Echter, de oude readers die er nog lagen (iets meer dan 20) worden ook nog verkocht. De diktatenverkoop had dit natuurlijk wel even moeten zeggen. Ik heb ook gevraagd of ze de duurdere nog terug willen nemen, maar vanwege administratieve rompslomp doen ze dit niet. Het spijt me, maar er is dus niks aan te doen.
Wetenschap...quote:Op maandag 7 september 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Auto, welk vak is dat?
ik heb geen ideequote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt dictaten toch binnen n dagen ruilen?
Vorig jaar wel in ieder geval. Staat onderop het bonnetje.quote:
Ja inderdaad en wij gingen uiteindelijk pas om 15.30 naar het practicum... Omdat ik om 16.00 een andere afspraak had ben ik hier niet meer naar toe gegaan. Multilevel is voor mij tot nu toe toch herhaling en vrij simpel.quote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien wel want ik was eerder klaar ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |