Wow, wat een outfitquote:Op zondag 6 september 2009 12:11 schreef arj1o1 het volgende:
Oompaloompa morgen college in M? Ik heb mijn paarse housebroek aan en mijn spijkerjack zonder mouwen. Je herkent me aan het doodshoofd wat ik achterop mijn spijkerjack heb genaaid.
Goed dat je er weer bentquote:
Ow dan ben ik er zeker.quote:Op zondag 6 september 2009 12:11 schreef arj1o1 het volgende:
Oompaloompa morgen college in M? Ik heb mijn paarse housebroek aan en mijn spijkerjack zonder mouwen. Je herkent me aan het doodshoofd wat ik achterop mijn spijkerjack heb genaaid.
Zo gemeenquote:Op zondag 6 september 2009 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik morgen aan doe hoor autodus je moet maar raden wie ik ben.
Ze moet toch het idee van de megafoon nieuw leven inblazen.quote:
Ik laat me niet uitdagenquote:Op zondag 6 september 2009 15:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ze moet toch het idee van de megafoon nieuw leven inblazen.
Nee, ik zit al op het eigen psychologie-forum van Tilburgquote:Op zondag 6 september 2009 16:04 schreef GlowMouse het volgende:
Zitten jullie psycholoogjes ook wel eens op het psychologieforum op Tweakers.net? Hier staat bijvoorbeeld een hele persoonsanalyse. Check die tip
Anders klik je even op de linkquote:Op zondag 6 september 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit al op het eigen psychologie-forum van Tilburg
quote:Op zondag 6 september 2009 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Anders klik je even op de linkIk vond die tip zo grappig op een techsite.
Hehequote:<tip, een asperger word gevaarlijk voor de rest van zijn leven als die kwaad in de zin heeft, help een heropvoedingscursus ook niet tegen want dan zijn ze slim genoeg om te doen alsof het geholpen heeft>.
Ze zijn slecht opgevoedquote:
Goed dat ik het weet! Ik heb er op mijn werk ook één rondlopenquote:Op zondag 6 september 2009 16:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ze zijn slecht opgevoedEn daarom bijzonder gevaarlijk
Hier overheerst nog een weekje het vakantiegevoelquote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet dalijk wel eens wat papers gaan lezen, anders lig ik binnen een week alweer hopeloos achter.
Ik moet al gelijk weer volle bak beginnen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hier overheerst nog een weekje het vakantiegevoel
Discussiepunten...quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet dalijk wel eens wat papers gaan lezen, anders lig ik binnen een week alweer hopeloos achter.
Daar moet ik inderdaad mee gaan beginnen, eerst de papers maar eens goed doornemen en kijken wat ik op papier krijg. Ben benieuwd hoeveel tijd ik daar aan ga besteden.quote:
Ik ga jou niet mislopenquote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow dan ben ik er zeker.
Je kunt mij herkennen aan mn reeboks met zon pompje in de tong. Een bleached spijkerbroek daarboven een trainingsjasje van kappa, paars met roze, van die grote gouden oorbellen (ringen) en een kuif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |