En dan noem je mij een nerd... Jij loopt zeker nog in house-broeken & spijker-jacks zonder mouwenquote:
hee!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En dan noem je mij een nerd... Jij loopt zeker nog in house-broeken & spijker-jacks zonder mouwen
Nope, nog niet geweest.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.tilburguniversity.nl/services/lis/renovation/
Dat nieuwtje van 12 augustus, is iemand daar ooit al geweest?
Nog steeds niet? Hij was gister ook al leegquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet nu anderhalf uur tijd doden en ik heb hier niets te doen -_-'. Dus ik dacht, ik ga naar D, is altijd een plekkie op de pc vrij - true - en kan ik artikelen printen want tis nooit druk bij die printer. Jammer dat er geen papier in de printer zit -_-'.
Ik heb niemand iets zien doen maar nu staat er iemand te printen dus blijkbaar doet ie 't weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef aardappel het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Hij was gister ook al leeg
Had je zien staan maar kon op dat moment even niet zwaaien en toen ik klaar was was je al weer wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh oompa ik had je vanochtend nog naamkaartjes zien uitdelen aan Marcel Zeelenberg&co.
euh... dat lijkt me zeer logisch zelfs. Daarentegen zal het niet snel gebeuren omdat ze dan waarschijnlijk een spuit geld krijgen van de overheid en dergelijkequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef Friek_ het volgende:
.
Grappig feitje trouwens: wist je dat een universiteit failliet kan gaan?
Die stond erin maar een pipo heeft hem eruit gemikt. Zo even uitzoeken wie dat is geweest.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef arj1o1 het volgende:
Dat gaat snel... Glowmouse misschien moet je het BB truukje maar in de Wiki zetten.
Truukje doen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:24 schreef arj1o1 het volgende:
Ik sta nog ingeschreven op blackboard voor een aantal oude vakken.. Word nu al helemaal gek van die mailtjes van mensen die een groepje zoeken!
Niet! Een muppetinnetje heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die stond erin maar een pipo heeft hem eruit gemikt. Zo even uitzoeken wie dat is geweest.
functionaliteit > mooiheidquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet! Een muppetinnetje heeft dat gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |