... of het ezeltje van Belin?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Wie zal er het eerst zwanger zijn? Yolanthe, Liza of Fleur? Of Gerda?
Nietus!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Oh en er missen een aantal vorige deeltjes in het lijstje in de OP!
Ik gok met je mee. Past wel in mijn Volendamse plaatje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Maar als ik zou moeten gokken, zeg ik Liza.
Gezien het feit dat Jan donders graag kinderen wil en zij hem dondersgraag wil houden
Het ezeltje is doodquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
... of het ezeltje van Belin?
Gezien het feit dat Jan donders graag kinderen wil en zij hem dondersgraag wil houden
Belin kennende heeft ze zo weer een nieuw ezeltje!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ezeltje is doodonthoud dat nou eens
![]()
Ik gok op Liza ook. Wat kunnen we winnen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Belin kennende heeft ze zo weer een nieuw ezeltje!
(Ik wist het niet)
Wel grappig dat we allemaal gokken op Liza!
Telegraafquote:Yolanthe valt in herhaling van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe heeft uitgebreid uit de doeken gedaan wat ze voelt voor Wesley Sneijder. Het lijkt alleen opvallend veel op wat ze in het begin over Jan Smit zei...
Voor Yolanthe Cabau van Kasbergen is het duidelijk: Wesley is de man waarmee ze verder wil. Hun liefde is speciaal en bijzonder, ze kunnen met elkaar lachen en bij hem voelt ze zich op haar gemak, zegt ze in Story.
Heel mooi, maar ze lijken wel heel letterlijk op de woorden die de presentatrice/actrice nog geen twee jaar geleden gebruikte om haar liefde voor Jan Smit te beschrijven. En ook de situaties waaruit beide relaties ontstonden lijken bijna hetzelfde.
Zo hebben Yolanthe en haar nieuwe liefde Wesley lange tijd geprobeerd hun relatie geheim te houden. Er werd veel over de eventuele romance gepraat en uiteindelijk kon het stel het niet meer ontkennen.
Nu vertellen Yo en Wesley dat ze 'er allebei zeker van wilden zijn dat het goed zat.' Van Yolanthe mag nu 'iedereen weten dat ze verliefd is op de voetballer'.
Ook met Jan had Yolanthe even wat tijd nodig om eerlijk te zijn over de relatie. Toendertijd zei ze in De Telegraaf: 'We wilden eerst heel erg zeker zijn van elkaar, voordat we het aan de grote klok hingen. Nu is het duidelijk. We zijn verliefd, en iedereen mag het weten!'
Ook lijkt Wesley over dezelfde eigenschappen te beschikken als de Volendamse zanger. Zo prees Yo Jan Smit in deze krant om zijn humor en nuchterheid, maar vond ze het heerlijk dat hij ook een gevoelsmens is. Wesley krijgt nu precies dezelfde complimentjes. 'Ik heb met Wesley heel wat diepgaande gesprekken gevoerd. Hij is zo sterk en nuchter. (...) Hij heeft ook veel gevoel voor humor. We lachen heel wat af samen.'
Yolanthe zegt ook een verhuizing naar Madrid niet uit te sluiten. 'Ik besef dat ik nu een relatie heb met een voetballer en dat dit bepaalde consequenties kan hebben. Dus als het nodig is, volg ik hem waar hij zal wonen en werken. (...) Met Wesley wil ik de toekomst tegemoet gaan. Alleen die gedachte al maakt mij gelukkig.'
Eigenlijk ging het met Jan net zo, al was hij geen voetballer maar een zanger (die ooit eigenlijk voetballer wilde worden). Yolanthe vertrok naar Volendam en zei zich aan te willen passen aan het schema van haar geliefde.
Jan hield zo erg van familie en bij Wesley raakt de donkere schone vertederd als ze ziet hoe ook híj van familie houdt...
Nu maar hopen dat het sprookje niet ook nét zo eindigt...
Yolanthequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg Yolanthequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Oeps dan heeft Yolanthe een probleem, Sylvie en Ramona Sneijder zijn hartsvriendinnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef FP128 het volgende:
Ik ben ervoor dat iedereen dat krijgt wat hem toekomt.In dit geval vind ik Wesley en Yolanthe beter bij elkaar passen dan die Jan en Yolanthe. Wesley is een beetje type jetset voetballer en vraagt dus om ditto vrouw. Smit is gewoon een boerenpummel die gewoon het slag vrouw moet hebben die gewoon thuis
de koters verzorgt,huishouden doet en verder het eten op 18:00 uur op tafel zet. Kortom je hebt nu 2 jetset types vd Vaart & Sneijder.
preciesquote:
Helemaal mee eens..........en daarom is het des te vervelender als er elke x iets over wordt gezegd, en dan speculeren over niveau spinazieacademie .............beetje lullig .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Waarom zo'n aanval op Vivi nou ineens?
Het wórdt er hier toch ook niet leuker op als mensen niet gewoon mee-speculeren, maar doodgewoon 12 keer 'Yo is een hoer' roepen zonder enige onderbouwing of wat dan ook?
Overigens vind ik de spelfouten nou weer helemaal niet zo belangrijk of interessant, want wie weet of iemand dyslectisch is of iets dergelijks. Als je op een groot forum als dit op spelfouten gaat letten word je knettergek, dus dat kan je beter gewoon niet doen![]()
Tevens TerugVindRotteVis!
@Annie, voel je toch niet zo enorm persoonlijk aangesproken. Wie zegt dat Vivi het überhaupt over jou had?
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Waarom zo'n aanval op Vivi nou ineens?
Het wórdt er hier toch ook niet leuker op als mensen niet gewoon mee-speculeren, maar doodgewoon 12 keer 'Yo is een hoer' roepen zonder enige onderbouwing of wat dan ook?
Overigens vind ik de spelfouten nou weer helemaal niet zo belangrijk of interessant, want wie weet of iemand dyslectisch is of iets dergelijks. Als je op een groot forum als dit op spelfouten gaat letten word je knettergek, dus dat kan je beter gewoon niet doen![]()
Tevens TerugVindRotteVis!
@Annie, voel je toch niet zo enorm persoonlijk aangesproken. Wie zegt dat Vivi het überhaupt over jou had?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??
Hoezo voel jij je dan aangesproken door het 'Huishoudschool-types'?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??
Ik denk trouwens dat ze hem ook wel echt leuk vind hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hahahhaa wel grappig de reacties bij het stukje op de site van de telegraaf.
Daar lees ik niet veel anders als hier dat ze met hem gaat om de euries.
Ik voel me daar niet door aangesproken ,ik verdedig enkel degene die zij dan wel bedoelt,ik vind t een beetje vreemd om je daar boven verheven te voelen ,zoals ik in haar stukje proef. Ik kijk op niemand neer, niemand.Daar zit m juist de kneep.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je dan aangesproken door het 'Huishoudschool-types'?
Want je zegt 'ze beledigt eerder ons?' Ik zou me daar als ik jou was niet aangesproken door voelen hoor, je doet toch leuk mee hier?
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet ook niet of Jan en Lisa zo bij elkaar passen, daar heb ik ook geen forever together-gevoel bij.Ik liep straks nog bijna tegen Lisa aan met Fem bij de supermarkt.Voor de liefhebbers, ze had dat zwart-wit gestreepte jurkje aan,
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doet
Wie van de mannen heeft het snelste zaad.Ik wil streams in de baarmoedersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
brede strepen maken dik, zo komt haar buste toch nog een beetje in de buurt van die van Yoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doet
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie van de mannen heeft het snelste zaad.Ik wil streams in de baarmoeders
Net zo als vroegehh in een tv programma met die cavia's..speculeren in welk gaatje ze zouden gaanquote:
En dat iedereen aan de kant die zaadjes dan ook gaat aanmoedigenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Net zo als vroegehh in een tv programma met die cavia's..speculeren in welk gaatje ze zouden gaan
Zou wat zijn als we het konden zien ha ha .Wil Jans zaadje toch opeens in Yolants "gaatje " en Wims zaadje stiekem ook .En vechten ondertussen loll.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat iedereen aan de kant die zaadjes dan ook gaat aanmoedigen
Hou eens op, ik krijg er ineens beelden bijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we het konden zien ha ha .Wil Jans zaadje toch opeens in Yolants "gaatje " en Wims zaadje stiekem ook .En vechten ondertussen loll.
Wees blij dat je niet in filmpjes denktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou eens op, ik krijg er ineens beelden bij
De Telegraafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hahahhaa wel grappig de reacties bij het stukje op de site van de telegraaf.
Daar lees ik niet veel anders als hier dat ze met hem gaat om de euries.
Eenvoud siert de mens....toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zet ook in op Liza!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
... of het ezeltje van Belin?
Dat Yo geen kind heeft van Jan zegt natuurlijk niks, niet iedereen raakt meteen zwanger en misschien is er wel wat mis met de zaadjes van Jan. Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:00 schreef Cacao het volgende:
Maar als Yolanthe met Jan was vanwege zijn geld, dan waren ze toch allang al getrouwd? Zo zou ik het doen namelijk, dat levert veel meer op dan een paar zijden bloemstukken. Ze zouden inderdaad gaan trouwen, maar een ware golddigger had het allang voor elkaar gehad plus even een kind gebaard en er heel veel centen uitgesleept hebben toen Jan vreemdging met Fleur.
En als Wesley zegt dat hij wel eens binnen een jaar zou kunnen trouwen met Yolanthe, hoezo is zij dan een golddigger? Hij is toch degene die daarover begint. En hij is er toch zelf bij?
Ik denk dus dat Yolanthe geen golddigger is. Als ze dat wel wilt worden, heeft ze nog veel te leren.
hij zal nog wel een basisloon krijgen van een tonnetje per maand ofzo....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nah wesley speelt voorlopig niet bij real madrid .dus yo kan voorlopig nog niks uitgeven gehehehe
Jazeker en das ook niet mis maar die ton moet ie delen met ramona zijn vrouw.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zal nog wel een basisloon krijgen van een tonnetje per maand ofzo....
Het is stil hier, het wordt tijd voor nieuwe verhaallijnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
Zondagochtend van 10 tot 12 signeert Jan en Damaru de single-cd in Volendam, voor de liefhebbers.....Annie deelt daar ook eventuele handtekeningen uit.....hahahahahahh met kogelvrij vest aan.... voor de zekerheid....hahaha
Ik bevind me morgenavond in ieder geval in de kroegen hier, en zal me oor overal te luister leggen,misschien kom ik iets nieuws aan de weet.....ik doe me best in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het is stil hier, het wordt tijd voor nieuwe verhaallijnen![]()
Maar jij kan toch nog wel veilig over straatje hebt geen verkeerd woord gezegd
![]()
Je hebt zelfs laatst niets losgelaten, over wat je had gehoord.
Daar zitten we hier nog steeds op te wachten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik bevind me morgenavond in ieder geval in de kroegen hier, en zal me oor overal te luister leggen,misschien kom ik iets nieuws aan de weet.....ik doe me best in ieder geval.![]()
Succes Anniequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik bevind me morgenavond in ieder geval in de kroegen hier, en zal me oor overal te luister leggen,misschien kom ik iets nieuws aan de weet.....ik doe me best in ieder geval.![]()
Liza waarschijnlijk, maar dan vraag ik me af: is ze dan een golddigger??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Dat had ze dan ook zeker al wel bedacht én geprobeerd uit te voeren maar helaas, niet geluktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat Yolanthe daar in haar tijd met Jan niet opgekomen is.....[/sub]
Ah.... geen zwemmertjes dus in de paling van Jantje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat had ze dan ook zeker al wel bedacht én geprobeerd uit te voeren maar helaas, niet gelukt
kan ook aan Yootje hebben gelegen , misschien vonden de zwemmers van Jan het wel te zuur bij Yoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... geen zwemmertjes dus in de paling van Jantje?
Does ook ff bij de mannenplee kijken, ajb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Annie op de mannenplee...riskant,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Does ook ff bij de mannenplee kijken, ajb.
Deze week keek ik met me dochter naar Jan tijdens het optreden van vorig jaar Koninginnedag.
Zij vroeg zich af offie niet homo was.
Kmoet zeggen dat ik er ook aan twijfel inmiddels.
Zou ie net als Geert Hoes stiekem met Geer in de weer zijn?
Zeperd van het jaar vond ik dat, die mooi-ogige GeertHoes met die andere Geer.
Ff voor de duidelijk, kheb niets tegen bi, alles tegen Joling.
jaa want, ellemieke vermolen die ook een tijdje met jan was wilde wel kindjes van hem!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Yo geen kind heeft van Jan zegt natuurlijk niks, niet iedereen raakt meteen zwanger en misschien is er wel wat mis met de zaadjes van Jan. Wie zal het zeggen![]()
Dat Wes over trouwen begint komt ook niet uit de lucht vallen, dat is natuurlijk gemanipuleerd door Yo
snellemieke heeft nu een dikkere paling aan de haakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Manono het volgende:
[..]
jaa want, ellemieke vermolen die ook een tijdje met jan was wilde wel kindjes van hem!
[ afbeelding ]
Wie dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
snellemieke heeft nu een dikkere paling aan de haak
23 januari 2009quote:Het regent deze vrijdag niet alleen water, maar ook baby's. Ook presentatrice Ellemieke Vermolen is vandaag bevallen. Vanmiddag bracht ze een zoon ter wereld.
Het jongentje heeft de naam Noah gekregen en is het eerste kind van Ellemieke en haar echtgenoot, topkok Sergio Herman. "Noah is kerngezond. Sergio en ik zijn zielsgelukkig", aldus Ellemieke.
Het management van de kersverse moeder laat weten dat de bevalling normaal is verlopen. "Ellemieke kwam om tien uur aan in het ziekenhuis. Om twee uur 's middags is Noah geboren. Iedereen is happy en gezond."
Ik heb gehoord dat het een publiek Volendams geheim is dat Jan bi is. Half Volendam weet het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:57 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet een ding zeker en dat is dat Jan super-hetero is, tegenwoordig zijn de good-looking mannen al snel homo in de ogen van een ander, maar dat is Jan zeker niet, niet dat ik iets tegen homos heb.
Ja maak er weer een mooi verhaal van , nou hoe graag zijn vijanden t ook willen, dat is dus lariekoek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:26 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een publiek Volendams geheim is dat Jan bi is. Half Volendam weet het.
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:37 schreef roosje77 het volgende:
he annie!
ben je nu om half 1 al terug van het stappen? betekend dat dat er niet veel te beleven was....??
een of andere goede kok met een vet restaurantquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,tmaar dat wisten we natuurlijk al....
dat was toch Jan??? of zit ik nu fout?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:53 schreef Kapara het volgende:
Annie nog bedankt he!
Weet er iemand toevallig met wie Liza wilde trouwen voor dat je met Wim Visscher ging!?
Ook jij kan een fout makenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat was toch Jan??? of zit ik nu fout?
dat wist JIJ natuurlijk al..quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....
Ik vind Jantje S. een over het paard getild eng kwalletjequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....
ik vind em vooral erg simpel overkomen, geen man van de wereld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:57 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik vind Jantje S. een over het paard getild eng kwalletje
I second thatquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
ik vind em vooral erg simpel overkomen, geen man van de wereld.
geeft ook niks, maar ik denk dat hij idd het best af is met liza - gewoon zoon meisie van op het dorrep
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
geeft ook niks, maar ik denk dat hij idd het best af is met liza - gewoon zoon meisie van op het dorrep
Jongentjequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
simpel = hetzelfde als lekker gewoon?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Anniebab het volgende:
Jan is lekker gewoon, en ik hoop dat ie zo blijft.Ennu wij willen enkel lieve jassen hier dusse trek zelf je conclusies maar, hahahaha
Lekker gewoon bedoel ik mee, zonder sterallures, en wij bedoel ik de Volendammers gekscherend, t hele dorp wordt toch altijd in een adem genoemd met dat er hier iets aan de hand is?Ja Volendammers houden niet van jassen, Volendammers zijn allemaal aan de coke,je weet wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Cacao het volgende:
[..]
simpel = hetzelfde als lekker gewoon?
En 'wij'? ;')
Jammer johquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleur en het broertje van Wesley zijn niet meer samen volgens shownieuws.![]()
Ach wat jammer nou....Tsja hij heeft misschien een te laag inkomen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleurtje de Hoerquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach wat jammer nou....Tsja hij heeft misschien een te laag inkomen...
maar die heeft ze al, bij yo zeker geen kale kerst dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:37 schreef Sanne het volgende:
Voor twintig miljoen kun je heel wat plaids, keukenrollen, citruspersen en blenders kopen.
ohhhhhhhhhhhhh was hij nier rijk genoegquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Des te triester is het dat ze zoveel heeft meegenomen van Jan , an had ik mijzelf alles zelf nieuw gekocht hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef roosje77 het volgende:
Wordt Yolanthe multimiljonair? van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou miljoenen erven van haar overleden vader Xavier.
Een vriendin van Yolanthe vertelt aan weekblad Story dat de procedure in volle gang is. "Als alles is afgerond, zit Yolanthe er warmpjes bij."
Vader Xavier overleed in 2007 in Ibiza. Hij bezat een aantal horecagelegenheden en veel onroerend goed. Zijn vermogen wordt geschat op honderden miljoenen.
Volgens de vriendin zou Yolanthe rond de 20 miljoen erven...
uit de telegraaf..
dusse wes is ze niet nodig om zijn pegels!
jantje lovers: dream on!
haha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:37 schreef Sanne het volgende:
Voor twintig miljoen kun je heel wat plaids, keukenrollen, citruspersen en blenders kopen.
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Des te triester is het dat ze zoveel heeft meegenomen van Jan , an had ik mijzelf alles zelf nieuw gekocht hoor.
Nou dat wil ik nog wel eens zien dan, als t zo is dan zijn die geruchten van dat er enkel schuld was ook weggevaagd. Maar eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef roosje77 het volgende:
Wordt Yolanthe multimiljonair? van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou miljoenen erven van haar overleden vader Xavier.
Een vriendin van Yolanthe vertelt aan weekblad Story dat de procedure in volle gang is. "Als alles is afgerond, zit Yolanthe er warmpjes bij."
Vader Xavier overleed in 2007 in Ibiza. Hij bezat een aantal horecagelegenheden en veel onroerend goed. Zijn vermogen wordt geschat op honderden miljoenen.
Volgens de vriendin zou Yolanthe rond de 20 miljoen erven...
uit de telegraaf..
dusse wes is ze niet nodig om zijn pegels!
jantje lovers: dream on!
haha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet Yo maar Wes is de Golddigger![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Wes zwanger is
ach tuurlijk niet.. denk dat Jantje het niet zoveel interesseerde.. hij zei destijds in een interview dat yo alles uitkoos, hij vond het allemaal prima. volgens mij is jantje een heel makkelijk iemand, hij zal wel hebben gezegd, neem maar mee wat je mee wilt nemen! tsja, en ma zal wel geschrokken zijn dat zelfs de sfeervolle kaarsplateaus wegwaren! en de citruspers... en de gastendoekies.... en de..... en de...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:01 schreef Manono het volgende:
[..]
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bij
yo heeft die spulen echt niet meegenomen omdat ze ze nodig heeft
Jawohl, hier en daar zeg maarquote:
daar gaat het niet om of hij of zij veel geld heeft is gewoon de manier hoe ze het heeft afgehandeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:01 schreef Manono het volgende:
[..]
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bij
yo heeft die spulen echt niet meegenomen omdat ze ze nodig heeft
Hoe lang ben je nou wegggeweest?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jawohl, hier en daar zeg maar
Ohw twee dagen maar heur... maar was het ook ff zat ..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nou wegggeweest?
En dat vooral vanwege die mod waardoor ik ook bijna een ban kreeg (zou dan mijn eerste zijn in 8 jaar)
Ole deze topic zit al in show reeksquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef Ole het volgende:
OK![]()
zoveel is er ook niet meer te doen eik. Deze reeks kan zo overgaan in een SC reeks(zal stettik leuk vinden
)
Blijkbaar wel, want ze krijgt het via de officiele weg in een erfenis. Dat wil zeggen dat er ook successierechten over betaald worden en dat de belastingdienst weet wat het is en waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
20 miljoen vraag me af op dat wel allemaal eerlijk geld is
Nog even en we krijgen de beschuldiging dat de belastingdienst meewerkt aan het witwassen van geld uit het criminele circuitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ze krijgt het via de officiele weg in een erfenis. Dat wil zeggen dat er ook successierechten over betaald worden en dat de belastingdienst weet wat het is en waar het vandaan komt.
Bron; Primeurjagersquote:Jan Smit gaat samenwonen!
Jan Smit heeft aangekondigd binnenkort samen te gaan wonen met Liza, maar....
volgens bronnen in Volendam wonen Jan en Liza al een tijdje samen in de villa van Jan. Dus wat het nieuws nu eigenlijk hiervan is, is voor iedereen die de palingsoap op de voet volgt een compleet raadsel.
En Jan vertelt deze week in een interview met het weekblad Prive ook nog eens dat Liza het meisje is waar hij trots op is en waar hij voor eeuwig mee wil samen zijn.
Laat de bruidsklokken maar luiden.......![]()
maar goed die hebben we eerder gehoordquote:En Jan vertelt deze week in een interview met het weekblad Prive ook nog eens dat Liza het meisje is waar hij trots op is en waar hij voor eeuwig mee wil samen zijn.
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???quote:
Ik zal straks ff op zoek gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???
krijgt ze blijkbaar veel geld, dan nog iets proberen te vinden om over te zeiken.. lekker belangrijk, doe mij die 20 miljoen maar, eerlijk of niet! hihiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
20 miljoen vraag me af op dat wel allemaal eerlijk geld is
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Mooi hoe die jaloerze anti-yolanthe clan in elk zonnestraaltje voor Yo proberen een compleet duivelscomplot te zien![]()
Yo is lief, mooi, onschuldig en ook nog rijk en dat steekt hier aardig
hehehe zet dat maar tussen " " .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Mooi hoe die jaloerze anti-yolanthe clan in elk zonnestraaltje voor Yo proberen een compleet duivelscomplot te zien![]()
nou waar ze blijkbaar wel goed van heeft geprofiteerd , ik blijf het een akkelig koel schepsel vinden, die ooit eens flink onderuit gaat .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef roosje77 het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
ieder dingetje over yo wordt meteen weer negatief gezien.
het is gewoon een leuke meid, die als enige niet met modder heeft gegooid!
ze pikt de draad weer lekker op en dat mag blijkbaar alleeen mama's kindje jantje!
maar de reacties blijven leuk hier, mensen voelen zich bijna persoonlijk aangevallen!
de palingsoap is back alive!
Hoewel ik het inhoudelijk geheel met je post eens ben, moet me toch iets van het hart.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Welke relatie is een blijvertje op je 23e en in dat wereldje...dat zegt heulemaal niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou waar ze blijkbaar wel goed van heeft geprofiteerd , ik blijf het een akkelig koel schepsel vinden, die ooit eens flink onderuit gaat .
Want geloof me wesley sneijder is geen blijvertje
Ja sorry, mijn secretaresse is op vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel ik het inhoudelijk geheel met je post eens ben, moet me toch iets van het hart.
JaloerZe?? Je kán te ver gaan!!
De trut. Hoe durft ze!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn secretaresse is op vakantie
Wat jij zegt! Eindelijk een vrouw die me begrijpt!quote:
Er staat dat Liza voor haar relatie met Wim op het punt stond om te trouwen met iemand uit Volendam.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???
Je haalt me de woorden uit m'n mond..........en dat dan ook in dezelfde bewoordingen beschrijven!! Samen oud worden.....bladibla......zo gelukkig nog nooit.........deze keer voelt het zo speciaal..............ben de gelukkigste mens op aarde..........quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:23 schreef DarkElf het volgende:
altijd lachen hoe snel die mensen weer 'de echte liefde van hun leven' vinden
Ik heb ook geen idee!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben zo blij dat het me nog steeds gelukt is om dat liedje over dat tuintje niet te hoeven horen!
Hahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet Yo maar Wes is de Golddigger![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Wes zwanger is
Kewl hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef bloodymary het volgende:
Haha, die begrafenis van die vader, het lijkt wel een maffiabegrafenis met al die donkere mensen, donkere kleding en donkere zonnebrillen.
En daar bedoel ik niks mee, want ik ben van team Yo!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben zo blij dat het me nog steeds gelukt is om dat liedje over dat tuintje niet te hoeven horen!
Fijn !!! wil het graag blijven herhalen, net zoals de pijp affairequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Welke relatie is een blijvertje op je 23e en in dat wereldje...dat zegt heulemaal niks.
En dat gezemel over die zg. kille ogen kennen we nu wel, volgens mij ben je de enige die dat vindt, btw.
hahaha ik snap het al ze zal wel een erfenis krijgen maar niet zoveel, en zo proberen ze Yolanthe geen golddigger te laten lijken ,want volgens mij leest men hier mee hahahahhaquote:
Juist, weledelgeleerde troela.Ik heb een tuintje in me hart voor jouou ,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Vivi het volgende:
Jamaar Co, anders snappen die diislektiesche personaaasjes het niet!
Kopen juist, t is voor een goed doel.....en nog leuk ook van die lieve knappe Janneman en co.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
Als t waar is over die 20 miljoen, die ik haar van harte gun, moet jij eens zien hoe snel t uit is met Wesley. Want dan val je in een hogere categorie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:31 schreef Leandra het volgende:
Wie kan trouwens ongegeneerd met types als Jan Smit en Wesley Sneijder trouwen of verkering hebben zonder voor golddigger uitgemaakt te worden??
Sylvia Toth?![]()
![]()
Verder verbaast het me niet zo dat ze van Jan Smit naar Wesley Sneijder overstapt, de kans dat ze met grote regelmaat een of andere Pietje Jansen tegenkomt die loodgieter is, is nou eenmaal wat kleiner dan bij de gemiddelde 23-jarige.
Types als Yolanthe en Fleur worden nou eenmaal achterna gezeten door types als Jan, Wesley en Rodney (of hoe dat broertje dan ook mag heten) die het zich prima kunnen permitteren dat hun vriendin het huis voor een tonnetje of 4 inricht. Maar goed, kennelijk is het feit dat ze op de avances van deze beter bedeelde types ingaan een faux pas, en hadden ze de heren moeten afwijzen op het feit dat ze geen timmerman, loodgieter, stukadoor of stratenmaker zijn.
Ik zal gelijk maar toegeven; ik heb ook nooit verkering gehad met een timmerman, loodgieter, stukadoor of stratenmaker, en mijngaat ook niet even zelf de badkamer verbouwen, ben ik nu een golddigger?
Ik heb er NIKS mee te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kopen juist, t is voor een goed doel.....en nog leuk ook van die lieve knappe Janneman en co.
Waarschijnlijk valt ze dan idd in een andere categorie.... nu zit ze nog daar waar je weinig tot geen Pietje Jansens tegenkomt, met 20 miljoen zit ze daar waar ze waarschijnlijk zelfs weinig Wesley Sneijders tegenkomt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t waar is over die 20 miljoen, die ik haar van harte gun, moet jij eens zien hoe snel t uit is met Wesley. Want dan val je in een hogere categorie.
Ik moest hier wel om lachen. En ik ben het nog met je eens ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t waar is over die 20 miljoen, die ik haar van harte gun, moet jij eens zien hoe snel t uit is met Wesley. Want dan val je in een hogere categorie.
Wees daar zeker maar blij omquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
En alimentatie wordt gebaseerd op het gezinsinkomen/vermogen van degene die moet betalen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe hoeft geen alimentatie aan Ramona betalen..Zo lijkt Ramona niet te zijn op andermans geld te willen ..Wesley moet haar betalen.
Het vermogen van Yolanthe zal dus pas een rol spelen wanneer zij en Wesley een gezin vormen. Zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Ze zijn nu gewoon nog leuk vriendje en vriendinnetje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En alimentatie wordt gebaseerd op het gezinsinkomen/vermogen van degene die moet betalen.
Als jouw ex in z'n uppie ¤ 2.000,= netto verdient en zo'n ¤ 500,= per maand aan alimentatie moet betalen, dan kun je er op rekenen dat je meer kunt vragen als hij gaat samenwonen met iemand die ook ¤ 2.000,= verdient.
Zijn gezinsinkomen is dan immers niet de ¤ 2.000,= meer waar die ¤ 500,= alimentatie op gebaseerd is, maar ¤ 4.000,=
Het vermogen van Yolanthe kan dus wel van belang zijn in de alimentatie-zaak van Ramona
Ja jeetje hoor das waar, zoenen is half niet zo fout als pijpen, en kille koele goldiggers maakt dit topic veel smeuiger dan een engeltje met zwoele blik.Dus jeetjuhh heeft een punt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Fijn !!! wil het graag blijven herhalen, net zoals de pijp affaire
Kijk daar in godsnaam mee uit die taalfouten, want je krijgt zo een hoogbegaafd, weledelgestelde zeer geleerde fukker op je dak...oeps fokker.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hahaha ik snap het al ze zal wel een erfenis krijgen maar niet zoveel, en zo proberen ze Yolanthe geen golddigger te laten lijken ,want volgens mij leest men hier mee hahahahha
Nou we trappen er niet in hoor ze is gewoon een golddigger
(excusses voor mijn evt taalfouten)
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kopen juist, t is voor een goed doel.....en nog leuk ook van die lieve knappe Janneman en co.
T gaat toch och om de smeuiigheid van t topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
En ik blijf erbij: Als Yolanthe een golddigger was, dan had ze er veel meer uit weten te slepen dan een paar kerstballen en keukenrolhouders. Als Y een goede golddigger was, was ze gewoon eerder met Jantje getrouwd, zijn slippertjes door de vingers gezien en er ietsje later met half zijn vermogen vandoor gegaan.
Dus jij vindt Yolanthe eigenlijk ook geen golddigger en Jantje ook maar een stomme palingzanger?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T gaat toch och om de smeuiigheid van t topic![]()
had ik begrepen?
en niet meteen de mooistequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef Eef999 het volgende:
Yo heeft een auto van Wes gekregen, werd net verteld bij Boulevard
Een Range Rover, ze lieten deze zien:
[ afbeelding ]
En vanavond zit Yo op de tribune bij Nederland-Engeland![]()
![]()
Als een echte voetbalvrouw![]()
Ik vind haar geen golddigger,maar ik vind t wel toevallig dat zij meteen weer tegen zon goed verdienende jonge gast is aangelopen ,maar dat kan toeval zijn, en ik vind Jan zeker geen stomme palingzanger....echt t is een goed scorende jonge zanger die weet in welk genre hij t kan verdienen, en hij is echt heel aardig ....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef Cacao het volgende:
[..]
Dus jij vindt Yolanthe eigenlijk ook geen golddigger en Jantje ook maar een stomme palingzanger?
Wat een enorm hilarische woordspeling. *clap clap,clapclap*quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kijk daar in godsnaam mee uit die taalfouten, want je krijgt zo een hoogbegaafd, weledelgestelde zeer geleerde fukker op je dak...oeps fokker.
Nou, HEEL toevallig, als je zelf een BN-er bent en meerdere keren gekozen tot meest sexy vrouw en zulks, dat je dan ook in contact komt met andere BN-ers op feestjes en premieres en weet ik wat. Ongeveer net zo toevallig als dat je als stewardess regelmatig in contact komt met, ik noem maar een zijweg, piloten. Maar dat zijn natuurlijk ook golddiggers, allemaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind haar geen golddigger,maar ik vind t wel toevallig dat zij meteen weer tegen zon goed verdienende jonge gast is aangelopen ,maar dat kan toeval zijn
Ik wel.quote:en ik vind Jan zeker geen stomme palingzanger
quote:....echt t is een goed scorende jonge zanger die weet in welk genre hij t kan verdienen, en hij is echt heel aardig ....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
Ik steek nog liever een paling in mijn oog.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, HEEL toevallig, als je zelf een BN-er bent en meerdere keren gekozen tot meest sexy vrouw en zulks, dat je dan ook in contact komt met andere BN-ers op feestjes en premieres en weet ik wat. Ongeveer net zo toevallig als dat je als stewardess regelmatig in contact komt met, ik noem maar een zijweg, piloten. Maar dat zijn natuurlijk ook golddiggers, allemaal!
[..]Ja en ze neuken zich allemaal een slag in de rondte...
Ik wel.
[..]Ik niet
[ afbeelding ][ afbeelding ]
in t land der blinden is eenoog koning....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
Ik steek nog liever een paling in mijn oog.
O Greyssie: ik sla deze link even over!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Co en Viev... gelieve vast even uit je hoofd te leren voor de volgende Puppelavond!
Compleet met wiebelkontendansje er bij alsjeblieft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Damaru__.html?p=31,1
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
in t land der blinden is eenoog koning....
Nou ja ,dan download je toch 'lippen op de mijne' van Nick en Simon.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Zeer scherp, ik had er in eerste instantie overheen gelezen.
Overigens ik snap ook niet dat de jeugd van tegenwoordig dat soort muziek mooi vindt, Jantje Smit, Nick en Simon, Frans Bauer etc. Toen ik jong was was dat alleen voor bejaarden en zwakbegaafden. Echt weer een teken van de debilisering van Nederland....
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.
En van de 3J's ook. Frans Bauer vind ik afgrijselijk.
Dus ik zal dan ook wel zwakbegaafd en debiel zijn?
Ja misschien gaat ze nu wel voor Hans van de Free Record Shop,Money ,money money must be funny, in a rich girls world.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Vivi het volgende:
Misschien doet Yo dat ook wel en dan is het natuurlijk logisch dat ze niet voor Johan van de snackbar gaat!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringt.
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.
En van de 3J's ook. Frans Bauer vind ik afgrijselijk.
Dus ik zal dan ook wel zwakbegaafd en debiel zijn?
Yo en Jan hebben beide hun laatste niet, let op mijn woordenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
He, toch leuk weer wat ontwikkelingen.
Y is toch geen golddigger want ze erft miljoenen en hoeft dus niet op het geld van Wes te teren. Niet dat het wat uitmaakt voor de Yolanthe haters hier want 1. het is wel heel toevallig dat ze nu weer met een BN- er gaat en 2. had ze maar niet zo'n koele blik moeten hebben.
Verder heeft Liza heeft al eerder haar ware liefde laten stikken voor een andere ware liefde die ze sinds kort toch maar niet meer moet. Je zal maar zo besluiteloos zijn als het om de liefde gaat denk ik dan.
En Jan, die kan ik echt niet serieus nemen. Die gozer heeft het halve dorp in zijn bed gehad ( of iemand anders bed ) en geilt veel te veel op alle aandacht die hij krijgt om zich nu te binden aan een vrouw met kind.
Jan en N and S. vind ik wel leuk op een feestjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.
Náárling dat je er bent!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringt.
Ik ben niet dom, ik drink zo goed als nooit, ik zal er geen CD van kopen en het ook niet expres in de auto draaien dus. En ik zeg niet dat ik het MOOI vind, maar wel leuk en vrolijk. Maar als het langs komt toevallig ga ik geen moord en brand schreeuwen nee, dan 'zing' (quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.
Nee, wie wel op die leeftijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Yo en Jan hebben beide hun laatste niet, let op mijn woorden![]()
O sorry, werd hierboven ergens genoemd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik die hele 3 J's niet ken, behalve uit dit topic dan, dus ik kan daar niet over oordelen. Maar heb er wel zo'n idee over...
Maar ik kan er echt niet tegen. Word er heel chagrijnig van. Toen dat kutjong zijn eerste liedje had over zijn oma, jaaaaren geleden, ging ik altijd buiten staan als dat in mijn stamkroeg werd gedraaid (het was winter). Zette die cafebaas dat iedere keer expres op zodra ik binnen kwam.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Náárling dat je er bent!
Kijk maar uit, ik stuur mijn adoptiescharrelkip op je af!![]()
[..]
Maar als het langs komt toevallig ga ik geen moord en brand schreeuwen nee, dan 'zing' () ik lekker mee. Vind het een grappig nummer, maar ik zal er niet wakker van liggen als ik het nooit meer hoor.
Ik vraag me af wie er gekker is hoor... gewoon niet piepen en het nummer aanhoren of 100 euro bieden om een nummer dat je niet aanstaat niet meer te hoeven horen
Dan zijn de consequenties geheel voor jouquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Náárling dat je er bent!
Kijk maar uit, ik stuur mijn adoptiescharrelkip op je af!![]()
En of Yo op de tribune zit met haar kille ogen....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ff kijken naar Wes en hoop dat hij op t veld ook scoort....
zeker bij elke doelpunt zijnhaar geld te tellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En of Yo op de tribune zit met haar kille ogen....
haha!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wuift ze wel met een gastendoekje!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wuift ze wel met een gastendoekje!
eeeeyyy swan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:14 schreef versabommie het volgende:
Ik heb een tuin op me buik ...bwehrg!
wesley laat er geen gras over groeien bedoel je!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
sow hey die yolanthe laat er geen gras over groeien dr eerste kado heeft ze al binnen ge****t
http://www.telegraaf.nl/p(...)neijder__.html?p=2,1
Als dat zo is dan is het nog asocialer van Yolanthe.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Raug het volgende:
Ja maar laten we wel wezen. Als ze echt een golddigger was had ze natuurlijk ook wel voor een wat leukere rijke vent kunnen gaan. Ze kan makkelijk een rijke, leuke echte vent aan de haak slaan ipv een rijk jongetje in een gehucht. Ze heeft het wat dat betreft voor het uitkiezen.
Ik geloof echt dat ze van Jan hield en dat het er niet om het geld te doen was. Anders had ze zich wel snel zwanger geschopt en was ze met hem getrouwd. Dat is nl de standaardtactiek van golddiggers.
Ik neem aan dat die erfenis van haar vader ook niet uit de lucht is komen vallen maar dat ze geweten heeft dat die er aan kwam. Die spullen heeft ze denk ik daarom echt niet meegenomen uit gierigheid.
en zij erg hebberig om dat aan te nemen , ik zou me generenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef roosje77 het volgende:
[..]
wesley laat er geen gras over groeien bedoel je!
dan is ie vast goed gek met haar!
misschien is het wel haar smaak en zei jan"neem maar mee"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het nog asocialer van Yolanthe.
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef roosje77 het volgende:
[..]
misschien is het wel haar smaak en zei jan"neem maar mee"
dat weet jij toch niet?
je trekt alles van yo wel in het negatieve zeg, nu ik het teruglees valt het me helemaal op..
heb je echt zo'n hekel aan der alleen door haar ogen?
kan me dat nl. niet voorstellen...
Dat noemen ze volgens mij kutnijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.
Ik mag haar niet gewoon omdat ik haar niet sympathiek vind en voorlopig krijgen mijn ideeen en mening over haar alleen maar meer en meer gelijk.
Ze holt te hard achter de centjes aan ,van andere mannen .............................dus dat.
En zo is datquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef roosje77 het volgende:
[..]
(het is WEL een lekker deuntje trouwens)
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.
eigenlijk heet het geen staar, maar ziekter van stargardt. ze is 27, maar ziet met 1 oog nog maar 10% en de andere 20%. de glans is uit haar ogen, dus ze kijkt een beetje dof uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef bloodymary het volgende:
Oh, ik kan wel wat hebben hoor, vind het wel grappig allemaal hier.
Maar da's niet fijn voor jouw vriendin. Is die ook pas in de 30? En komt dat nog goed?
achja is ook zo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Nou, da's echt erg. Ik hoop dat ze haar kunnen helpen en liefst zo snel mogelijk. Zo is iemands leven toch heel beperkt geworden. En ik kan begrijpen dat je gezeur over ogen dan niet goed kunt hebben hier.
Maar neem het niet zo serieus, dit hier is toch vooral een zinloos tijdverdrijf waaruit je soms humor kunt putten en die humor zit het er vaak in dat iemand iets onzinnigs 100 keer herhaalt. Net als de gastendoekjes in dit topic steeds weer terug komen, doet Jeetjuh dat met blikken.
Hohoho je brandt zelf alles plat waar t om Jan gaat, dit topic zou er niet zijn als we allemaal op een lijn zitten ja, dus ook incasseren hoort erbij ,van beide kanten, en Yo heeft echt niet te klagen hier als t om aantal aanbidsters gaat, dus laat Jeetjuhh ook in haar waarde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.
Dit raakt wal noch kant, en dat weet je zelf ook wel .(Hoop ik)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef roosje77 het volgende:
[..]
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?
een vriendin van mij is blind (bijna) door staar, dus die deugt waarschijnlijk ook niet...
Ik noem dit af en toe eens ook wat willen zeggen hier.En dan t liefst hatelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat noemen ze volgens mij kutnijd.
Hij wil niet voor niets zo snel met haar trouwen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:Dat wist ik dus niet dat een nieuwe partner van Wesley mee moet gaan betalen aan zijn ex
Als je de moeder van Jan mag geloven heeft ze er een hele inboedel uit gesleeptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
En ik blijf erbij: Als Yolanthe een golddigger was, dan had ze er veel meer uit weten te slepen dan een paar kerstballen en keukenrolhouders. Als Y een goede golddigger was, was ze gewoon eerder met Jantje getrouwd, zijn slippertjes door de vingers gezien en er ietsje later met half zijn vermogen vandoor gegaan.
It takes two. . . Wie weet wat er geprobeerd is, maar nogmaals, niet iedereen raakt binnen een jaar zwanger. En trouwen, ik denk dat Jan daar helemaal niets van wil weten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Raug het volgende:
Ja maar laten we wel wezen. Als ze echt een golddigger was had ze natuurlijk ook wel voor een wat leukere rijke vent kunnen gaan. Ze kan makkelijk een rijke, leuke echte vent aan de haak slaan ipv een rijk jongetje in een gehucht. Ze heeft het wat dat betreft voor het uitkiezen.
Ik geloof echt dat ze van Jan hield en dat het er niet om het geld te doen was. Anders had ze zich wel snel zwanger geschopt en was ze met hem getrouwd. Dat is nl de standaardtactiek van golddiggers.
Ik neem aan dat die erfenis van haar vader ook niet uit de lucht is komen vallen maar dat ze geweten heeft dat die er aan kwam. Die spullen heeft ze denk ik daarom echt niet meegenomen uit gierigheid.
Dat hij niets van trouwen wilde weten is anders niet wat hij zelf meerdere keren gezegd heeft. In V'dam was het trouwens bekend dat hij wel met haar wilde trouwen. Grappig hoe de Jan fans hem beter kennen dan hij zelf incl. zijn omgeving.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
It takes two. . . Wie weet wat er geprobeerd is, maar nogmaals, niet iedereen raakt binnen een jaar zwanger. En trouwen, ik denk dat Jan daar helemaal niets van wil weten.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hohoho je brandt zelf alles plat waar t om Jan gaat, dit topic zou er niet zijn als we allemaal op een lijn zitten ja, dus ook incasseren hoort erbij ,van beide kanten, en Yo heeft echt niet te klagen hier als t om aantal aanbidsters gaat, dus laat Jeetjuhh ook in haar waarde.
Volgens mij zeg ik hier ongeveer hetzelfde als jij hoor.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Maar neem het niet zo serieus, dit hier is toch vooral een zinloos tijdverdrijf waaruit je soms humor kunt putten en die humor zit het er vaak in dat iemand iets onzinnigs 100 keer herhaalt. Net als de gastendoekjes in dit topic steeds weer terug komen, doet Jeetjuh dat met blikken.
Dat hij zei met haar te willen trouwen zou ik niet serieus nemen aangezien het jong alles pakt wat los en vast zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:28 schreef Raug het volgende:
[..]
Dat hij niets van trouwen wilde weten is anders niet wat hij zelf meerdere keren gezegd heeft. In V'dam was het trouwens bekend dat hij wel met haar wilde trouwen. Grappig hoe de Jan fans hem beter kennen dan hij zelf incl. zijn omgeving.
Dat is waar!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hij zei met haar te willen trouwen zou ik niet serieus nemen aangezien het jong alles pakt wat los en vast zit.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef roosje77 het volgende:
[..]
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?
een vriendin van mij is blind (bijna) door staar, dus die deugt waarschijnlijk ook niet...
Schat je wordt wel erg persoonlijk , ik laat jou ook in je waarde .quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef roosje77 het volgende:
[..]
eigenlijk heet het geen staar, maar ziekter van stargardt. ze is 27, maar ziet met 1 oog nog maar 10% en de andere 20%. de glans is uit haar ogen, dus ze kijkt een beetje dof uit.
nu is er nog niets aan te doen, maar ze zijn wel bijna zover..
vandaar dat ik misschien zo fel reageer. maar komop, zeiken over iemands persoontje om de blik in de ogen......
how low can you go?
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat een belachelijke reactie en vergelijking , we hebben het hier over Yolanthe, het was trouwens Vivi die dit aanhaalde niet ik!!!
Hallo? SHO? Korrels? Zout?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegd![]()
Als je iemand al wil beoordelen n.a.v. iemands blik dan iig als je deze live hebt kunnen zien!
Pardon? SHo is de meest serieuze shizzle op dit forum!quote:
Net als de ogen van Liekequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:16 schreef versabommie het volgende:
Over blik gesproken... ik vin Jan's ogen ook wel erg dicht op elkaar staan!
Welke Lieke? Mis ik iets? Zit er een Lieke in het palinggate???quote:
Ja, wie is Lieke?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welke Lieke? Mis ik iets? Zit er een Lieke in het palinggate???
OMFGquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef kissaa het volgende:
Lieke van DGK idd, maar ik zit in het verkeerde topic
waar héb je het over domme trol. Jij loopt hier vanaf topic 1 al te zaniken over een lege blik etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat een belachelijke reactie en vergelijking , we hebben het hier over Yolanthe, het was trouwens Vivi die dit aanhaalde niet ik!!!
Doen we ook, maar het is recessie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:41 schreef Anniebab het volgende:
dus laat Jeetjuhh ook in haar waarde.
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
waar héb je het over domme trol. Jij loopt hier vanaf topic 1 al te zaniken over een lege blik etc.
En natuurlijk zou jij je generen als je een duur cadeau krijgt, dat hebben wel meer vrouwen die niks gewend zijn.
Daar heeft de recessie niets mee te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doen we ook, maar het is recessie.
Wilde net zeggen... tot nummertje 22 hadden we enkel last van die Jim Wave groupiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.
Oh, je bedoelt vanaf waar de topics leeg begonnen te lopen..Ik zie een verband.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.
Ja, dat taalgebruik is echt erg. Ik kon me nog net beheersen om het te verbeterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat taalgebruik bij Primeurjagers, wat een niveau weer![]()
Maarreh, doe mij die Audi van Ramona maar, die is stukken leuker dan de Range Rover van Yolanthe
Die had ik net verdrongenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wilde net zeggen... tot nummertje 22 hadden we enkel last van die Jim Wave groupie
At your service, ma'mquote:
Die blik van jou zegt ook genoegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef static het volgende:
Moet nou werkelijk alles verknald worden hier?
preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegd![]()
Als je iemand al wil beoordelen n.a.v. iemands blik dan iig als je deze live hebt kunnen zien!
Leandraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef roosje77 het volgende:
oke... misschien iets te heftiggereageerd gisteren
, tis maar een forum..
maar soms irriteert het enorm als er tig keer wordt herhaald "ze deugt niet met die koele blik/ niet sprekende ogen".
maar goed, laten we er maar over ophouden, ik blijf jantje een mammaas kindjevinden wat hoert en snoert en vervolgens manager japio en mama de boel laten lijmen, of het een ander nu schaadt of niet..
(denk aan omkopen evert santegoed, verhaal verdraaien van knokpartij wim, leegroven van jantjes huis, enz)
en dat is ook iedereen (gelukkkig maar!) niet met me eens.
zo houden we wel de spanning hier er in.![]()
En gelukkig heeft iemand irl altijd dezelfde blik!quote:
En wat heeft dát nou weer met Palinggate te maken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Leandra...... toch hebben we samen heel lang over de gouden kooi gepost met altijd veel plezier
Ik vind jou toch wel te ver gaan, kijk dat je bikkelhard kan zijn oke, maar je doet af en toe zo uit de hoogte tegen iemand ,niet leuk meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
waar héb je het over domme trol. Jij loopt hier vanaf topic 1 al te zaniken over een lege blik etc.
En natuurlijk zou jij je generen als je een duur cadeau krijgt, dat hebben wel meer vrouwen die niks gewend zijn.
Ja nou als we toch gaan beginnen, we zijn toch wel wat gewend hier?Nick en Simon waren al gay voordat iemand ze zag, Jan is ook al voor alles en nog wat uitgescholden.En voor degene die t niet of niet meer weten, trek er een middagje voor uit om de topics na te lezen,dus niet zo week nu allemaal over de blik van Yo, want das nog nix al t andere gezegde vergeleken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe dan tuinbonen, staat beter bij zijn cd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
En toch blijft Jantje een vadsig moederkindje met een kweelkeel.
Een blik sperziebonen naar zijn hoofd kan ie krijgen. Of erwtjes.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef Anniebab het volgende:
En alhoewel we vaak in de clinch liggen ,ik heb een tuitje in me harrrt voor jullie allemaal, of jullie nou wel of geen geld bieden om de song nooit meer te horen ,mi rosuuuuuuu ,alleeen voor jou,o yeahLaten we t gezellie houden....
Dank je, jij ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Eef ,Jij bent en blijft altijd liefffff
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef Anniebab het volgende:
En alhoewel we vaak in de clinch liggen ,ik heb een tuintje in me harrrt voor jullie allemaal, of jullie nou wel of geen geld bieden om de song nooit meer te horen ,mi rosuuuuuuu ,alleeen voor jou,o yeahLaten we t gezellie houden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |