quote:Op zondag 12 juli 2009 12:55 schreef snetje het volgende:
ging even wat mis maar het is gelukt nu ...pfieuwww![]()
Er zijn nog drie wachtenden voor u!quote:
Ik zal het dan niet aantrekken als ik op Fok! zit ok?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nog drie wachtenden voor u!
En ja nou, als we er dan allemaal in gaan lopen, laat dan maar
Ik ben best goed met de naaimasjien!!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nog drie wachtenden voor u!
En ja nou, als we er dan allemaal in gaan lopen, laat dan maar
Ah super, komt ons zanggroepje toch nog van de grond!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben best goed met de naaimasjien!!
Kan ik jullie mooi introduceren bij Don Japioquote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah super, komt ons zanggroepje toch nog van de grond!
En dan kan je ze ook boobsgewijsgezien op maat maken! Smart thinking!![]()
Kunnen we aanpappen metNick
en Simon.
Geen idee wie dat is, maar het klinkt goed!!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan ik jullie mooi introduceren bij Don Japio![]()
![]()
Don Jaap = Jaap Buys, de manager die de hele Volendamse artiestenstal onder zijn hoede heeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar het klinkt goed!!![]()
Greys, dan kunnen we ook verschillende kleurtjes doen van hetzelfde jurkje!!
Oh krijgen we Goor er ook bij?Nee rood zou mooi wezen,rood blauw en geel, net als Luv vroegerquote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Don Jaap = Jaap Buys, de manager die de hele Volendamse artiestenstal onder zijn hoede heeft.
Gerucht gaat dat Gordon ook overgestapt is naar Jaap!
Oh, mag ik het jurkje dan in het knalrood?![]()
Of zou dat ordinair staan?Boeiuh!
De nieuwe Luv!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oh krijgen we Goor er ook bij?Nee rood zou mooi wezen,rood blauw en geel, net als Luv vroeger![]()
![]()
Dan een andere kleur.Roze jaaaa mooi.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De nieuwe Luv!
Alleen denk ik dat zowel Co als Viev niet in geel willen!
Misschien alledrie tegelijk, met Nick , simon en Jan.Moeten jullie onderling uitvechten wie met wie t wordt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Co, is je bruin er alweer af dan?Jij kunt geel inderdaad wel hebben, maar dan moet je je bruin wel in stand houden! Volendam, here we comeeeeeeee!
![]()
Wie zou er van ons drie als eerste op een toilet betrapt worden, al rommelend?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |