Eerlijk Bob, ik ben geen fan van Jan en Yolanthe. Wel van de Earringquote:
Zo niet dan toch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Waarom moet je eigenlijk voor de een of de ander zijn? Ze hebben verder toch geen ruzie?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:32 schreef TheVulture het volgende:
De TROS zal wel balen dat de meest intrigerende Palingsoap zich buiten hun camera's afspeelt
Anders ben je gewoon voor het ezeltje, net als ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Waarom moet je eigenlijk voor de een of de ander zijn? Ze hebben verder toch geen ruzie?
jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:35 schreef McDucky het volgende:
Loop weer wat achter, gaat snel allemaal.
Maar was die Fleur de beste vriendin van Yolanthe, of staat dat alleen in de OP voor de show? En die Liza is "de oudere vrouwe van de wc affaire"?
Nee maar in principe leek het in het begin dat Yolanthe een scheve schaats reed maar nu lijkt het er toch steeds meer op dat Jan al een heel peleton schaatsen bij elkaar heeft verzameld... daardoor krijg je toch dat er partij gekozen word... Yolanthe kreeg in eerste instantie de bak slijk over zich heen en dat blijkt nu steeds minder op zijn plaatsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Dat lijkt me een goed idee!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders ben je gewoon voor het ezeltje, net als ik
Ze gingen samen op vakantie en waren close. Heb geen inzicht in haar vriendinnenbestand, maar neem aan dat je dan toch redelijk bevriend ben. Dan met haar vriend de koffer induiken is zeer laag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:35 schreef McDucky het volgende:
Loop weer wat achter, gaat snel allemaal.
Maar was die Fleur de beste vriendin van Yolanthe, of staat dat alleen in de OP voor de show? En die Liza is "de oudere vrouwe van de wc affaire"?
Nu zeggen al die Volendammers dan ook dat ze niet snapten wat hij met "die donkere Jas" moestquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:39 schreef Furia het volgende:
Wel typisch dat Jan blijkbaar continu met blondjes vreemdgaat, terwijl Yolanthe zo donker is als wat! (Qua haar, ogen, etc.)
Samen op vakantie gaan is idd vrij cloe, maar ben ik weer bij. Wat een verhaal, eerst vind iedereen het zielig voor Jan en nu blijkt hij zelf misschien wel de oorzaak van allesquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze gingen samen op vakantie en waren close. Heb geen inzicht in haar vriendinnenbestand, maar neem aan dat je dan toch redelijk bevriend ben. Dan met haar vriend de koffer induiken is zeer laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |