Ik begrijp onze Jan wel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:35 schreef marcodej het volgende:
Die Liza is best een mooie vrouw!
Vast heel snel. Er ook gewoon een nieuw 'nieuws'bericht aan wijdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook gewoon een link naar haar foto albumBen benieuwd hoe snel die dicht wordt gegooid
Ja daarom probeer ik t steeds ff recht te trekken, want hoe denk je dat haar man t nu maakt dan?Als Boulevard maar draait ,ik vind t echt kut voor hem, is een hele leuke gast.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je ongevraagd met naam en toenaam publiekelijk te schande wordt gemaakt![]()
![]()
![]()
.
Ah joh, als je dat niet eens grappig kunt vindenquote:
Misschien kan jij nu met hem aanpappen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik t steeds ff recht te trekken, want hoe denk je dat haar man t nu maakt dan?Als Boulevard maar draait ,ik vind t echt kut voor hem, is een hele leuke gast.
Telegraaf, daar kijk ik niet van opquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast heel snel. Er ook gewoon een nieuw 'nieuws'bericht aan wijden![]()
![]()
.
Ik kon er wel om lachen maar een glimlachende neeschuddende smiley is er nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, als je dat niet eens grappig kunt vinden
En zijzelf.... Leuk als je maandag weer op je werk komt....... Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik t steeds ff recht te trekken, want hoe denk je dat haar man t nu maakt dan?Als Boulevard maar draait ,ik vind t echt kut voor hem, is een hele leuke gast.
Ik hoop juist dat t nog goed komt tussen hen.T is trouwens verre familie, en we willen hier geen inteelt zie je.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien kan jij nu met hem aanpappen?
Ja iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zijzelf.... Leuk als je maandag weer op je werk komt....... Bijvoorbeeld.
Soms kan je meer met woorden zeggen dan met smilies, blijkt maar weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen maar een glimlachende neeschuddende smiley is er niet
Dat is gewoon een openbaar foto album hoor, compleet met gastenboek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook gewoon een link naar haar foto albumBen benieuwd hoe snel die dicht wordt gegooid
Misschien dat Shownieuws straks nog een stukje onderzoeksresultaat heeftquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er nog sappige beelden?
Ja oké, maar zodra de reacties zoals 'HOERRRRR' komen zal ze hem wel gauw dichtgooien, me dunktquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gewoon een openbaar foto album hoor, compleet met gastenboek.
Wat is daar gek aan dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
Trouwens Jaap de Groot van ons aller Telegraaf Was ook getrouwd met een Volendamse ,gaat nu met Yvonne van Gennip....Ik word gek denk ik
Aan de andere kant zou het ook zo maar eens waar kunnen zijn. Dan is het ook knap lullig voor die vent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Once you go..quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan?
Of is het een regel dat je na eenmaal een Volendammer/Volendamse nooit meer met een non-Volendammert mag verkeren?
Wat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
Trouwens Jaap de Groot van ons aller Telegraaf Was ook getrouwd met een Volendamse ,gaat nu met Yvonne van Gennip....Ik word gek denk ik
quote:29 april 2009
Vervelend nieuws over Yvonne van Gennip. De voormalig olympisch schaatskampioene gaat scheiden van haar man Gert van Kuijk. Dit werd op Radio 538 bekendgemaakt en Yvonne heeft aan Shownieuws bevestigd dat het bericht klopt.
De 45-jarige Van Gennip trouwde in 2002 met Gert van Kuijk en woont op dit moment al niet meer bij haar echtgenoot.
Nee bedoel de link met de telegraafquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan?
Of is het een regel dat je na eenmaal een Volendammer/Volendamse nooit meer met een non-Volendammert mag verkeren?
Waar moet dat heen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat?
Ging Yvonne ook al vreemd tijdens haar huwelijk??
[..]
Doet ze snel binnen 3 wekenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Waar moet dat heen?Ik vraag me af wat JPB daarvan vindt.
quote:21 mei 2009
Yvonne van Gennip is weer verliefd! Het gaat om Telegraaf-journalist Jaap de Groot. Eind april werd bekend dat de voormalig olympisch schaatskampioene ging scheiden van haar Gert van Kuijk, met wie ze in 2002 trouwde. De 45-jarige Yvonne lijkt het geluk dus weer gevonden te hebben.
Hier in het Gooi gebeuren dat soort dingen inderdaad nóóit!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja jongens, op dat Gooische matras moet je niet wezen ,geloof mij.Genacht.
Maar dat zet je niet online met het doel om op de voorpagina van de Telegraaf te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gewoon een openbaar foto album hoor, compleet met gastenboek.
Die heeft natuurlijk de hele dag een stijf piemeltje van Palinggatequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef Leeuwinneke het volgende:
Evert Santegoeds bij Knevel en Bevel
Maar koos er toch voor om dat filmpje niet te gebruiken. Benieuwd naar zijn reactie en verklaring.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk de hele dag een stijf piemeltje van Palinggate![]()
![]()
.
Ach, hij zal 't allemaal lekker in z'n eigen voordeel draaien. De schijnheilige boontjes allemaal. En ondertussen wel met z'n kop daar gaan zitten. Gatverdamme.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar koos er toch voor om dat filmpje niet te gebruiken. Benieuwd naar zijn reactie en verklaring.
Dat keur ik ook niet goed, maar als enigszins bekende (?) Nederlander met een openbaar fotoboek waarin ook foto's van haar en Yolanthe staan had ze die al lang dicht moeten gooien. Vooral als het waar is van haar en Jan, dan had ze hier toch een stuk scherper moeten zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar dat zet je niet online met het doel om op de voorpagina van de Telegraaf te komen.
Gisteren bij shownieuws vertelde hij al dat ie alles voor over heeft al is het op hemelvaartsdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk de hele dag een stijf piemeltje van Palinggate![]()
![]()
.
Ze heeft waarschijnlijk ook zelf die foto's naar Privé gelekt, zo erg vind ze het niet dat die foto's gezien wordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat keur ik ook niet goed, maar als enigszins bekende (?) Nederlander met een openbaar fotoboek waarin ook foto's van haar en Yolanthe staan had ze die al lang dicht moeten gooien. Vooral als het waar is van haar en Jan, dan had ze hier toch een stuk scherper moeten zijn.
Tsja.... Als dat een jaar of wat geleden is en je zelf dat slippertje al bent vergeten..... Geen van de betrokkenen (Y of F) heeft aangegeven dat ze geen vriendinnen meer zouden zijn; die conclusie trekt de inteeltbevolking van dat dorp en die kut'krant' is er natuurlijk als de kippen bij om dat op de voorpagina te flikkeren met een simpel berichtje. Zou mooi worden als we die Fleur gaan verwijten dat ze foto's online heeft staanquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat keur ik ook niet goed, maar als enigszins bekende (?) Nederlander met een openbaar fotoboek waarin ook foto's van haar en Yolanthe staan had ze die al lang dicht moeten gooien. Vooral als het waar is van haar en Jan, dan had ze hier toch een stuk scherper moeten zijn.
Die Fleur lijkt me helemaal zo een nare gemene aandachtshoer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk ook zelf die foto's naar Privé gelekt, zo erg vind ze het niet dat die foto's gezien worden
Ja echt wel dat zag ik wel aan haar gezichtquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Fleur lijkt me helemaal zo een nare gemene aandachtshoer.
Vergeten? Het was vorig jaar!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja.... Als dat een jaar of wat geleden is en je zelf dat slippertje al bent vergeten..... Geen van de betrokkenen (Y of F) heeft aangegeven dat ze geen vriendinnen meer zouden zijn; die conclusie trekt de inteeltbevolking van dat dorp en die kut'krant' is er natuurlijk als de kippen bij om dat op de voorpagina te flikkeren met een simpel berichtje. Zou mooi worden als we die Fleur gaan verwijten dat ze foto's online heeft staan.
Ze heeft dus gewoon bij Van Tijn onder het bureau gezetenquote:Fleur Minjon is geboren op 30 juli 1986. Ze danste als cheerleader en was op school bezig met zingen en dansen, maar dacht nooit aan een carrière in de showbizz. Fleur wist wel dat ze geen suf kantoorbaantje wilde en zo kwam ze uiteindelijk in de studio van Fluitsma en Van Tijn terecht voor een korte stage, waar ze door de twee producers gevraagd werd om bij KUS te komen.
Ja. Tuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ja echt wel dat zag ik wel aan haar gezicht
Jan Smit heeft inderdaad een scheve schaats gereden. En Jaap Buys heeft dat aardig weten te verkopenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, ben je een middag en avond weg en dan is de beerput gewoon nog verder opengetrokken
Waar ie eest het slachtoffer leek wordt Jan Smit toch nu wel aardig door de mangel gehaald zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |