abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:08:41 #151
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220582519

quote:
Wat vindt Lale Gül van hitsige smiley Jan Smit? ‘Direct even gebeld’

Lale Gül is dit weekend opgefleurd door Jan Smit, die een hitsige reactie onder een van haar zwoele foto’s plaatste. Wat speelt er tussen de twee? De schrijfster wil er niet op reageren…

Jan Smit heeft een kwijlende emoji (🤤) onder een Instagram-story van Lale Gül geplaatst waarin we de schrijfster heel zwoel aan een kopje koffie zien lurken. Er zijn verschillende manieren waarop je op zo’n story kunt reageren, namelijk met een like, met een privéreactie óf met een publieke reactie. En het lijkt erop dat Jan zich per abuis vergist heeft.

Kwijlemoji

Waarschijnlijk wilde Jan die kwijlende emoji privé naar Lale sturen, maar is die publiekelijk op haar profiel beland. “oké, die reactie behoorde duidelijk niet openbaar te zijn, want als we de geluiden mogen geloven, zou Lale al een paar keer in het diepste geheim hebben afgesproken met Jan”, schrijft het juicekanaal Reality FBI.

Het kanaal vervolgt: “Zijn reactie zou dan ook het gevolg zijn van een connectie die niet langer oppervlakkig is. Hier speelt iets. Lale heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze Jan enorm aantrekkelijk vindt.”

Wens uitgekomen

Jan en Lale lijken iets te hebben, aldus Reality FBI. “Ze bezoekt vaker zijn optredens en ze gaf in Het waren twee fantastische dagen aan dat ze zo met hem zou trouwen als hij vrijgezel is. Nou, die wens is uitgekomen, want Jan is dus vrijgezel…”

En de Volendamse zanger lijkt Lale dus ook wel een lekker hapje te vinden. “Weten we meteen waar zijn paling van gaat roken.”

Privéleven privé

Vivienne van den Assem vraagt zich aan de desk van RTL Boulevard af of Lale iets heeft teruggezegd. “Heeft zij al gereageerd of nog niet?”

Collega Morad El Ouakili: “Nee, je kunt er niet op reageren. Het is zeg maar een reactie die je achterlaat op een story en die is dan voor iedereen te zien.”

Wel heeft RTL Boulevard haar even gecontacteerd. “Ze zegt dat ze er verder niet op wil reageren. Ze zegt: ‘Ik laat mijn privéleven privé.’”

Gearriveerd type

Ontkennen heeft geen zin, stelt Reality FBI. “Wie Lale een beetje kent, en gelukkig doen wij dat, weet dat ze een bepaald type heeft. Vorig jaar deelden we al informatie dat ze bijvoorbeeld afspraakjes maakte met Sander Schimmelpenninck en Jort Kelder.”

“Uiteindelijk speelde ze zelfs matchmaker tussen een vriendin van haar, van een jaar of 24, die nu met Jort Kelder gaat. Ze houdt van een bepaald gearriveerd type, dus we kijken er niet van op dat ze een zwak heeft voor types als Jan Smit.”
https://www.mediacourant.(...)-direct-even-gebeld/

[ Bericht 3% gewijzigd door ChipsZak. op 14-04-2026 21:15:22 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220582536
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, volgens Mediacourant is er wat gaande tussen Lale Gül en Jan. Ik plaats zo het artikel wel even maar ik vind dit zo’n gek koppel indien waar.

Máár het eerste dat ik dacht: goh, Jan nu al met z’n paling in een ander? Verrassend. Maar laten we vooral doen alsof Liza het probleem was. Bij Jan is vreemdgaan wel een beetje zijn MO ondertussen hč.

Edit: zie net dat dit in mindere mate al gedeeld is met een linkje van rtl hierboven. Misschien kan een volgende keer geen linkdump gedaan worden maar ook het artikel daadwerkelijk gepost?
Dank voor je moeite :*

Ik klik meestal ook geen linkjes.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:12:27 #153
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220582559
Edit: dubbel gepost. Wel de betreffende foto toegevoegd nu.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:18:37 #154
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220582646
Ik vind het heel goor. Zit je net in je scheiding en begin je direct hier al mee (hoewel het geheid al langer speelt).

Ik ben niet iemand die vaak roept dat er ook nog kinderen in het spel zijn (boeit me nooit zo, :') ) maar bij deze vind ik het wel een dingetje hoor. Je ouders liggen in scheiding, wat al heftig genoeg is, allemaal heel gedoe, en dan zie je je pa direct hitsige emojis sturen naar een andere vrouw.
  Spellchecker dinsdag 14 april 2026 @ 21:19:20 #155
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220582655
excuus allen voor het linkje; ik zat mobiel :@
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:27:31 #156
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220582768
Edit omdat betreffende post is verwijderd O+

[ Bericht 44% gewijzigd door Ole op 14-04-2026 21:58:05 ]
pi_220582795
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het heel goor. Zit je net in je scheiding en begin je direct hier al mee (hoewel het geheid al langer speelt).

Ik ben niet iemand die vaak roept dat er ook nog kinderen in het spel zijn (boeit me nooit zo, :') ) maar bij deze vind ik het wel een dingetje hoor. Je ouders liggen in scheiding, wat al heftig genoeg is, allemaal heel gedoe, en dan zie je je pa direct hitsige emojis sturen naar een andere vrouw.
Waarom boeien deze kinderen (Fem, Senn en Em…..ma) je dan ineens? :7

Misschien weten ze dit al een jaar.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:36:42 #158
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220582899
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Waarom boeien deze kinderen (Fem, Senn en Em…..ma) je dan ineens? :7

Misschien weten ze dit al een jaar.
Geen idee, misschien omdat ik Jan gewoon vreselijk vind, :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')