Roos-Sanne mag haar stukken wel beter (laten) nakijken #herstelt.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:24 schreef Momo het volgende:
OMG: huwelijk Jan Smit was bijna gestrand door affaire met Maan!
Dit verhaal ging toch ook rond paar jaar terug, wel echt sapjeskanaal roddels.
Wie?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
Anne-Roos mag haar stukken wel beter (laten) nakijken #herstelt.
Dat zie je toch vaker dat vrouw en schoonfamilie niet lekker door een deur kunnen.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Liza de familie Smit uit elkaar gedreven. Zag een stuk op insta, zal even kijken of ik het kan posten.
[ afbeelding ]
Ik zie dat het niet volgens de Telegraaf is, maar meer een roddel geloof ik.
Welkom in SHO!quote:Op maandag 16 maart 2026 16:14 schreef Digmaatje het volgende:
Soms verbaast het me hoe makkelijk mensen hun standpunt over de scheiding van een bekende Nederlander verkondigen, terwijl hun eigen leven vol uitdagingen en ingewikkelde relaties zit. Een subtiel contrast dat vaak onopgemerkt blijft.
Geheel niet gehinderd door balken in eigen ogen.quote:
Nee, hij heeft van die haakjes in zijn mondhoeken, net zoals Jack Nicholson in The Joker.quote:Op maandag 16 maart 2026 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze foto van het stel in kwestie![]()
Dat mondje wat Jan trekt (soort mislukte duckface want geen lippen) zou zelfs een homoseksuele orang oetan met een hoog libido afschrikken![]()
[ afbeelding ]
Verder ook wel zeer benieuwd naar de ins en outs (en de vuige details) van het vreemdgaan van Jantje
quote:Op maandag 16 maart 2026 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, hij heeft van die haakjes in zijn mondhoeken, net zoals Jack Nicholson in The Joker.
https://batman.fandom.com/wiki/The_Joker_(Burtonverse)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |