als je een laatste post van het topic hebt, kun je hem meteen weer doorlinken naar de nieuwe. wel zo praktisch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
Waarom ben je er zo op gebrand om een nieuw topic te kunnen openen? Volposten enzo?
Maar uiteraard wil ik het weer volgen
Maar dat kan een ander toch ook doen, als diegene een nieuw topic opent omdat hij/zij als laatste had gepost?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als je een laatste post van het topic hebt, kun je hem meteen weer doorlinken naar de nieuwe. wel zo praktisch.
Tjemig, wat triest. Dus er zijn zich journalist noemende mensen die de minister-president na de ministerraad gaan vragen wat hij vind van de breuk van J&Y. Ongelooflijk.quote:Balkenende verrast over breuk Jan en Yolanthe
Uitgegeven: 20 mei 2009 14:12
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 15:45
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende is ''verrast'' over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ''Erg jammer om dit te horen'', zei de premier dinsdag op een vraag van een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.
Balkenende kent het stel en kreeg op zijn verjaardag (7 mei) nog een sms'je van de twee. Via via was er contact tussen de premier en Jan Smit, na diens breuk met Yolanthe.
Het einde van de 'palingsoap' houdt niet alleen de minster-president bezig. Ook minister van Financiën Wouter Bos (PvdA) deed na afloop van de ministerraad een duit in het zakje. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft", zei hij over de nieuwe vlam van Yolanthe.
Overspel
Dinsdag werd bekend dat Yolanthe en de zanger een punt achter hun relatie hebben gezet. Het stel was tweeënhalf jaar bij elkaar. Het gerucht gaat dat de relatie op de klippen is gelopen vanwege overspel.
Dinsdagavond toonde RTL Boulevard beelden waarop Yolanthe zoenend te zien is met voetballer Wesley Sneijder.
Die muziek eronder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:29 schreef SenArt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uffelen__.html?p=1,1
Nog niemand gezien?
Als dit echt vanmorgen opgenomen is, wil Jan klaarblijkelijk niet dat Yolanthe als feeks wordt afgeschilderd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:29 schreef SenArt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uffelen__.html?p=1,1
Nog niemand gezien?
Zeker ik niet, ik verwacht nog wel wat plotwendingen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef -Willempie- het volgende:
Na 3 topics is alles toch wel zo'n beetje gezegd?!
tvp
Idd, laat haar gewoon barsten man.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat Jan een beetje te lief is. Ook nu nog.
Want hij beschermt haar nog steeds, dat is wel duidelijk.
Tsja, dat gebeurd meestal. De rare fabriekjes in je hersenen houden niet meteen op met werken, ook al weet je dat ze je bedrogen heeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat Jan een beetje te lief is. Ook nu nog.
Want hij beschermt haar nog steeds, dat is wel duidelijk.
Het zijn net mensenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Tsja, dat gebeurd meestal. De rare fabriekjes in je hersenen houden niet meteen op met werken, ook al weet je dat ze je bedrogen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |