Ik weet het, ik heb ook geen bewijs verder. Maar goed, daar heet het roddelen voor hè. Bevestiging komt vast nog wel.quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef behangplakker het volgende:
Hier hebben we natuurlijk niks aan hé.
Na de 6 miljoen die zn scheiding kostte zal dat wel loslopen denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja die heeft natuurlijk nog net iets meer centjes dan onze Jan.
Veel te lekker weer voorquote:Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef Jasza het volgende:
Bassie ga gewoon pokeren ouwe.
Groeipotentie dan.quote:Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Na de 6 miljoen die zn scheiding kostte zal dat wel loslopen denk ik
Vliegen duurt 3 uurtjes, maar toch, het wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op maandag 6 april 2009 14:37 schreef Thieske het volgende:
Dan is hij snel weer naar Nederland gekomen. Zaterdag speelde hij nog een wedstrijd met Real tegen Malaga.
Het wordt nu net in RTL Boulevard ontkend. Ze is wel uitgeweest met hem in de Jimmy Woo in Amsterdam.quote:Op maandag 6 april 2009 18:39 schreef versteegrob het volgende:
Klopt, kijk rtl4
Ze kunnen ontkennen wat ze willenquote:Op maandag 6 april 2009 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het wordt nu net in RTL Boulevard ontkend. Ze is wel uitgeweest met hem in de Jimmy Woo in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |