Ik weet het, ik heb ook geen bewijs verder. Maar goed, daar heet het roddelen voor hè. Bevestiging komt vast nog wel.quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef behangplakker het volgende:
Hier hebben we natuurlijk niks aan hé.
Na de 6 miljoen die zn scheiding kostte zal dat wel loslopen denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja die heeft natuurlijk nog net iets meer centjes dan onze Jan.
Veel te lekker weer voorquote:Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef Jasza het volgende:
Bassie ga gewoon pokeren ouwe.
Groeipotentie dan.quote:Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Na de 6 miljoen die zn scheiding kostte zal dat wel loslopen denk ik
Vliegen duurt 3 uurtjes, maar toch, het wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op maandag 6 april 2009 14:37 schreef Thieske het volgende:
Dan is hij snel weer naar Nederland gekomen. Zaterdag speelde hij nog een wedstrijd met Real tegen Malaga.
Het wordt nu net in RTL Boulevard ontkend. Ze is wel uitgeweest met hem in de Jimmy Woo in Amsterdam.quote:Op maandag 6 april 2009 18:39 schreef versteegrob het volgende:
Klopt, kijk rtl4
Ze kunnen ontkennen wat ze willenquote:Op maandag 6 april 2009 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het wordt nu net in RTL Boulevard ontkend. Ze is wel uitgeweest met hem in de Jimmy Woo in Amsterdam.
Ze zal Wesley's paling wel flink hebben gesopt ja.quote:
Dat wou ik maar zeggen, Jantje blijkt misschien iets te ouderwets, wil alles hebben zoals z'n moeder deed, sleepte alles achter z'n gat aan, Jolanthe is ietsje anders denk ik, die wil nog veel te veel, gelijk heb ze!quote:Op maandag 6 april 2009 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel volkomen terecht zijn, nooit begrepen wat zij met die volendamse dweil moest.
Ach, beter nu dan dat je getrouwd bent. Heeft hij/zij de vraag al gesteld dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef SlimShady het volgende:
voor het trouwen de hort op gaan?
ja tis wat kaal zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef FP128 het volgende:
En waar zijn de plaatjes van die ontmoeting? Dit is toch SHO?
Ze kwamen elkaar in het bos tegen. En toen ging Yolanthe maar tegen een boom aanstaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef FP128 het volgende:
En waar zijn de plaatjes van die ontmoeting? Dit is toch SHO?
Godsamme wat een geile scene is dat toch. Iemand een linkje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze kwamen elkaar in het bos tegen. En toen ging Yolanthe maar tegen een boom aanstaan
[ afbeelding ]
Met dank aan Edwin Smulders.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Godsamme wat een geile scene is dat toch. Iemand een linkje?
Net als Yolanthe zelf, dus dat zal de reden iig niet zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja die heeft natuurlijk nog net iets meer centjes dan onze Jan.
Privéquote:Op woensdag 8 april 2009 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Verhaal van die bron klopt trouwens. In Privé staat er nu ook een stuk over
Met foto's danquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Privé![]()
Ja oke, nu heb je me wel overtuigd
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het is haar.
Heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat ze zeer binnenkort samen een hotel pakken in Antwerpen.
Hmm, komende van jou ben ik geneigd het te geloven, vertel eens meer details!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Euh, ja? Geeft niet als je niet op de hoogte bent, maar doe dan niet alsof je alles weet.quote:
Godver, mét cliffhanger nog wel !quote:
Hier een filmpje van een getuige...(breaking news)quote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een hoeren
Ik dnek niet dat de tros blij is als ze de lieveling van de kijkers zo'n geintje flikt hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hmm, komende van jou ben ik geneigd het te geloven, vertel eens meer details!.
Maar dat van die carriere zal wel meevallen lijkt me.
Ze zijn gesignaleerd in het nachtleven van Amsterdam en Hilversum, voor de rest weinig nieuws.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef TheFrankey het volgende:
en hoe is het afgelopen?
Yolanthe zet Jan aan de Dijkquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Disorder het volgende:
Dit zou een vette krantenkop zijn: "ZET WESLEY JAN BUITENSPEL?"
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Whehequote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
En die slet zei nog wel dat ik naast Jan de enige was
Het is waar, 100%.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
En als het in de Telegraaf staat is het waar!
of iets in de trant van:quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die is ook vet. Maar wat dacht je van: "Wesley scoort Yolanthe"?
Juist en daarom ga je daar níet heen met je secret lover.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef hermanberghuis het volgende:
Relatie Jan Smit en Yolanthe in zwaar weer?
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou het wel erg gezellig hebben met voetballer Wesley Sneijder...
De twee zouden afgelopen weekeinde samen zijn gespot terwijl ze samen aan het stappen waren, en dat is een slecht teken, zegt Evert Santegoeds in Shownieuws.
De twee zijn eerder al samen gespot. Afgelopen zaterdagavond zouden ze alweer samen zijn gezien in een aantal uitgaansgelegenheden in Hilversum, op zondag tot de vroege uurtjes in Amsterdam. Geen plekken waar je naartoe gaat als je niet gezien wil worden, meldt Evert.
Volgens hem gaan er in hun woonplaats Volendam al langer geruchten dat Yolanthe Jan niet trouw is. Nu zou zij dan als een blok zijn gevallen voor de onlangs gescheiden Wesley.
Jans manager Jaap Buijs was niet bereikbaar voor commentaar.
Bron: Telegraaf.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |