Godsamme wat een geile scene is dat toch. Iemand een linkje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze kwamen elkaar in het bos tegen. En toen ging Yolanthe maar tegen een boom aanstaan
[ afbeelding ]
Met dank aan Edwin Smulders.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Godsamme wat een geile scene is dat toch. Iemand een linkje?
Net als Yolanthe zelf, dus dat zal de reden iig niet zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja die heeft natuurlijk nog net iets meer centjes dan onze Jan.
Privéquote:Op woensdag 8 april 2009 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Verhaal van die bron klopt trouwens. In Privé staat er nu ook een stuk over
Met foto's danquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Privé![]()
Ja oke, nu heb je me wel overtuigd
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het is haar.
Heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat ze zeer binnenkort samen een hotel pakken in Antwerpen.
Hmm, komende van jou ben ik geneigd het te geloven, vertel eens meer details!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Euh, ja? Geeft niet als je niet op de hoogte bent, maar doe dan niet alsof je alles weet.quote:
Godver, mét cliffhanger nog wel !quote:
Hier een filmpje van een getuige...(breaking news)quote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een hoeren
Ik dnek niet dat de tros blij is als ze de lieveling van de kijkers zo'n geintje flikt hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hmm, komende van jou ben ik geneigd het te geloven, vertel eens meer details!.
Maar dat van die carriere zal wel meevallen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |