Ze zal Wesley's paling wel flink hebben gesopt ja.quote:
Dat wou ik maar zeggen, Jantje blijkt misschien iets te ouderwets, wil alles hebben zoals z'n moeder deed, sleepte alles achter z'n gat aan, Jolanthe is ietsje anders denk ik, die wil nog veel te veel, gelijk heb ze!quote:Op maandag 6 april 2009 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel volkomen terecht zijn, nooit begrepen wat zij met die volendamse dweil moest.
Ach, beter nu dan dat je getrouwd bent. Heeft hij/zij de vraag al gesteld dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef SlimShady het volgende:
voor het trouwen de hort op gaan?
ja tis wat kaal zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef FP128 het volgende:
En waar zijn de plaatjes van die ontmoeting? Dit is toch SHO?
Ze kwamen elkaar in het bos tegen. En toen ging Yolanthe maar tegen een boom aanstaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef FP128 het volgende:
En waar zijn de plaatjes van die ontmoeting? Dit is toch SHO?
Godsamme wat een geile scene is dat toch. Iemand een linkje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze kwamen elkaar in het bos tegen. En toen ging Yolanthe maar tegen een boom aanstaan
[ afbeelding ]
Met dank aan Edwin Smulders.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Godsamme wat een geile scene is dat toch. Iemand een linkje?
Net als Yolanthe zelf, dus dat zal de reden iig niet zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja die heeft natuurlijk nog net iets meer centjes dan onze Jan.
Privéquote:Op woensdag 8 april 2009 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Verhaal van die bron klopt trouwens. In Privé staat er nu ook een stuk over
Met foto's danquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Privé![]()
Ja oke, nu heb je me wel overtuigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |