Tenminste, dat hopen we. De laatste dagen is er geen nieuws meer gekomen vanuit het pittoreske vissersdorp aan de Zuiderzee.
Geen bedrogen echtgenoten die hun gal spuien in de media, geen op de bres springende vriendinnen die het ware verhaal uit de doeken doen. Uiteraard geheel op eigen initiatief. En ook geen Volendamse vrouwen die opbiechten het bed met Janneman gedeeld te hebben.
De beerput moet hoe dan ook open en tot op de bodem worden leeggeschraapt. Pas dan zal de betrekkelijke rust in SHO wederkeren.
Het laatste nieuwtje:
quote:
Manager Jan Smit bedreigt media!
De manager van Jan Smit, Jaap Buijs, voelt aan dat hij aan de verliezende hand is en begint nu om zich heen te slaan...
Blijkbaar moet heel media Nederland nu gaan sidderen om de dreigementen die Jaap Buijs, de manager van Jan Smit, heeft geuit.
Jaap is alle verhalen rond zijn goudhaantje zat en dreigt nu zelf de waarheid naar buiten te brengen. Maar iedereen kan gerust zijn, want blaffende honden bijten niet. Jaap zou het volgende tegen het volgzame RTL Boulevard hebben gezegd:
"Wanneer ik nog een zo'n verhaal onder ogen krijg ala Fleur Minjon of Jennifer Cooke, dan ben ik het zat en zal ik het werkelijke verhaal eens gaan vertellen". Nou we zijn als Primeurjagers natuurlijk vet onder de indruk.
De waarheid is namelijk dat Jaap helemaal geen verhaal heeft, anders had hij deze allang naar buiten gebracht. Het zijn losse fliodders die hij op de media heeft gericht. Jan zijn imago is flink beschadigd door o.a. Fleur Minjon en hoe moet je dit nog redden?
Simpel: dreigen, gevolgd door een charme offensief. Het kan namelijk niet anders als dat Jaap zijn bevriende media reeds heeft gecontact om wederom met een verhaal te komen waaruit zal blijken dat de grote boze buitenwereld heeft gelogen over zijn Jantje.
En wie het in zijn hoofd haalt nog een keer een verkeerd woord te schrijven over Jan, wordt voor eeuwig naar het strafbankje verwezen. Tja, Primeurjagers kijkt deze week met verlangen uit wie er door de slappe knietjes is gegaan.
We houden je op de hoogte!!
De laatste roddel:
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:Een hotel op De Dijk? Maar dat weet ik niet 100% zeker. Anyhood heeft een collega van een goede vriend van me daar ooit met Jan liggen vozen, toen hij al met Yolanthe was. Half Volendam zou van dit peeskamertje weten, maar het blijft vooral 'onder ons'.