... of het ezeltje van Belin?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Wie zal er het eerst zwanger zijn? Yolanthe, Liza of Fleur? Of Gerda?
Nietus!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Oh en er missen een aantal vorige deeltjes in het lijstje in de OP!
Ik gok met je mee. Past wel in mijn Volendamse plaatje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Maar als ik zou moeten gokken, zeg ik Liza.
Gezien het feit dat Jan donders graag kinderen wil en zij hem dondersgraag wil houden
Het ezeltje is doodquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
... of het ezeltje van Belin?
Gezien het feit dat Jan donders graag kinderen wil en zij hem dondersgraag wil houden
Belin kennende heeft ze zo weer een nieuw ezeltje!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ezeltje is doodonthoud dat nou eens
![]()
Ik gok op Liza ook. Wat kunnen we winnen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Belin kennende heeft ze zo weer een nieuw ezeltje!
(Ik wist het niet)
Wel grappig dat we allemaal gokken op Liza!
Telegraafquote:Yolanthe valt in herhaling van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe heeft uitgebreid uit de doeken gedaan wat ze voelt voor Wesley Sneijder. Het lijkt alleen opvallend veel op wat ze in het begin over Jan Smit zei...
Voor Yolanthe Cabau van Kasbergen is het duidelijk: Wesley is de man waarmee ze verder wil. Hun liefde is speciaal en bijzonder, ze kunnen met elkaar lachen en bij hem voelt ze zich op haar gemak, zegt ze in Story.
Heel mooi, maar ze lijken wel heel letterlijk op de woorden die de presentatrice/actrice nog geen twee jaar geleden gebruikte om haar liefde voor Jan Smit te beschrijven. En ook de situaties waaruit beide relaties ontstonden lijken bijna hetzelfde.
Zo hebben Yolanthe en haar nieuwe liefde Wesley lange tijd geprobeerd hun relatie geheim te houden. Er werd veel over de eventuele romance gepraat en uiteindelijk kon het stel het niet meer ontkennen.
Nu vertellen Yo en Wesley dat ze 'er allebei zeker van wilden zijn dat het goed zat.' Van Yolanthe mag nu 'iedereen weten dat ze verliefd is op de voetballer'.
Ook met Jan had Yolanthe even wat tijd nodig om eerlijk te zijn over de relatie. Toendertijd zei ze in De Telegraaf: 'We wilden eerst heel erg zeker zijn van elkaar, voordat we het aan de grote klok hingen. Nu is het duidelijk. We zijn verliefd, en iedereen mag het weten!'
Ook lijkt Wesley over dezelfde eigenschappen te beschikken als de Volendamse zanger. Zo prees Yo Jan Smit in deze krant om zijn humor en nuchterheid, maar vond ze het heerlijk dat hij ook een gevoelsmens is. Wesley krijgt nu precies dezelfde complimentjes. 'Ik heb met Wesley heel wat diepgaande gesprekken gevoerd. Hij is zo sterk en nuchter. (...) Hij heeft ook veel gevoel voor humor. We lachen heel wat af samen.'
Yolanthe zegt ook een verhuizing naar Madrid niet uit te sluiten. 'Ik besef dat ik nu een relatie heb met een voetballer en dat dit bepaalde consequenties kan hebben. Dus als het nodig is, volg ik hem waar hij zal wonen en werken. (...) Met Wesley wil ik de toekomst tegemoet gaan. Alleen die gedachte al maakt mij gelukkig.'
Eigenlijk ging het met Jan net zo, al was hij geen voetballer maar een zanger (die ooit eigenlijk voetballer wilde worden). Yolanthe vertrok naar Volendam en zei zich aan te willen passen aan het schema van haar geliefde.
Jan hield zo erg van familie en bij Wesley raakt de donkere schone vertederd als ze ziet hoe ook híj van familie houdt...
Nu maar hopen dat het sprookje niet ook nét zo eindigt...
Yolanthequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg Yolanthequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Oeps dan heeft Yolanthe een probleem, Sylvie en Ramona Sneijder zijn hartsvriendinnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef FP128 het volgende:
Ik ben ervoor dat iedereen dat krijgt wat hem toekomt.In dit geval vind ik Wesley en Yolanthe beter bij elkaar passen dan die Jan en Yolanthe. Wesley is een beetje type jetset voetballer en vraagt dus om ditto vrouw. Smit is gewoon een boerenpummel die gewoon het slag vrouw moet hebben die gewoon thuis
de koters verzorgt,huishouden doet en verder het eten op 18:00 uur op tafel zet. Kortom je hebt nu 2 jetset types vd Vaart & Sneijder.
preciesquote:
Helemaal mee eens..........en daarom is het des te vervelender als er elke x iets over wordt gezegd, en dan speculeren over niveau spinazieacademie .............beetje lullig .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Waarom zo'n aanval op Vivi nou ineens?
Het wórdt er hier toch ook niet leuker op als mensen niet gewoon mee-speculeren, maar doodgewoon 12 keer 'Yo is een hoer' roepen zonder enige onderbouwing of wat dan ook?
Overigens vind ik de spelfouten nou weer helemaal niet zo belangrijk of interessant, want wie weet of iemand dyslectisch is of iets dergelijks. Als je op een groot forum als dit op spelfouten gaat letten word je knettergek, dus dat kan je beter gewoon niet doen![]()
Tevens TerugVindRotteVis!
@Annie, voel je toch niet zo enorm persoonlijk aangesproken. Wie zegt dat Vivi het überhaupt over jou had?
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Waarom zo'n aanval op Vivi nou ineens?
Het wórdt er hier toch ook niet leuker op als mensen niet gewoon mee-speculeren, maar doodgewoon 12 keer 'Yo is een hoer' roepen zonder enige onderbouwing of wat dan ook?
Overigens vind ik de spelfouten nou weer helemaal niet zo belangrijk of interessant, want wie weet of iemand dyslectisch is of iets dergelijks. Als je op een groot forum als dit op spelfouten gaat letten word je knettergek, dus dat kan je beter gewoon niet doen![]()
Tevens TerugVindRotteVis!
@Annie, voel je toch niet zo enorm persoonlijk aangesproken. Wie zegt dat Vivi het überhaupt over jou had?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??
Hoezo voel jij je dan aangesproken door het 'Huishoudschool-types'?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??
Ik denk trouwens dat ze hem ook wel echt leuk vind hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hahahhaa wel grappig de reacties bij het stukje op de site van de telegraaf.
Daar lees ik niet veel anders als hier dat ze met hem gaat om de euries.
Ik voel me daar niet door aangesproken ,ik verdedig enkel degene die zij dan wel bedoelt,ik vind t een beetje vreemd om je daar boven verheven te voelen ,zoals ik in haar stukje proef. Ik kijk op niemand neer, niemand.Daar zit m juist de kneep.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je dan aangesproken door het 'Huishoudschool-types'?
Want je zegt 'ze beledigt eerder ons?' Ik zou me daar als ik jou was niet aangesproken door voelen hoor, je doet toch leuk mee hier?
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet ook niet of Jan en Lisa zo bij elkaar passen, daar heb ik ook geen forever together-gevoel bij.Ik liep straks nog bijna tegen Lisa aan met Fem bij de supermarkt.Voor de liefhebbers, ze had dat zwart-wit gestreepte jurkje aan,
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doet
Wie van de mannen heeft het snelste zaad.Ik wil streams in de baarmoedersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
brede strepen maken dik, zo komt haar buste toch nog een beetje in de buurt van die van Yoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doet
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie van de mannen heeft het snelste zaad.Ik wil streams in de baarmoeders
Net zo als vroegehh in een tv programma met die cavia's..speculeren in welk gaatje ze zouden gaanquote:
En dat iedereen aan de kant die zaadjes dan ook gaat aanmoedigenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Net zo als vroegehh in een tv programma met die cavia's..speculeren in welk gaatje ze zouden gaan
Zou wat zijn als we het konden zien ha ha .Wil Jans zaadje toch opeens in Yolants "gaatje " en Wims zaadje stiekem ook .En vechten ondertussen loll.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat iedereen aan de kant die zaadjes dan ook gaat aanmoedigen
Hou eens op, ik krijg er ineens beelden bijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we het konden zien ha ha .Wil Jans zaadje toch opeens in Yolants "gaatje " en Wims zaadje stiekem ook .En vechten ondertussen loll.
Wees blij dat je niet in filmpjes denktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou eens op, ik krijg er ineens beelden bij
De Telegraafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hahahhaa wel grappig de reacties bij het stukje op de site van de telegraaf.
Daar lees ik niet veel anders als hier dat ze met hem gaat om de euries.
Eenvoud siert de mens....toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zet ook in op Liza!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
... of het ezeltje van Belin?
Dat Yo geen kind heeft van Jan zegt natuurlijk niks, niet iedereen raakt meteen zwanger en misschien is er wel wat mis met de zaadjes van Jan. Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:00 schreef Cacao het volgende:
Maar als Yolanthe met Jan was vanwege zijn geld, dan waren ze toch allang al getrouwd? Zo zou ik het doen namelijk, dat levert veel meer op dan een paar zijden bloemstukken. Ze zouden inderdaad gaan trouwen, maar een ware golddigger had het allang voor elkaar gehad plus even een kind gebaard en er heel veel centen uitgesleept hebben toen Jan vreemdging met Fleur.
En als Wesley zegt dat hij wel eens binnen een jaar zou kunnen trouwen met Yolanthe, hoezo is zij dan een golddigger? Hij is toch degene die daarover begint. En hij is er toch zelf bij?
Ik denk dus dat Yolanthe geen golddigger is. Als ze dat wel wilt worden, heeft ze nog veel te leren.
hij zal nog wel een basisloon krijgen van een tonnetje per maand ofzo....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nah wesley speelt voorlopig niet bij real madrid .dus yo kan voorlopig nog niks uitgeven gehehehe
Jazeker en das ook niet mis maar die ton moet ie delen met ramona zijn vrouw.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zal nog wel een basisloon krijgen van een tonnetje per maand ofzo....
Het is stil hier, het wordt tijd voor nieuwe verhaallijnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
Zondagochtend van 10 tot 12 signeert Jan en Damaru de single-cd in Volendam, voor de liefhebbers.....Annie deelt daar ook eventuele handtekeningen uit.....hahahahahahh met kogelvrij vest aan.... voor de zekerheid....hahaha
Ik bevind me morgenavond in ieder geval in de kroegen hier, en zal me oor overal te luister leggen,misschien kom ik iets nieuws aan de weet.....ik doe me best in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het is stil hier, het wordt tijd voor nieuwe verhaallijnen![]()
Maar jij kan toch nog wel veilig over straatje hebt geen verkeerd woord gezegd
![]()
Je hebt zelfs laatst niets losgelaten, over wat je had gehoord.
Daar zitten we hier nog steeds op te wachten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik bevind me morgenavond in ieder geval in de kroegen hier, en zal me oor overal te luister leggen,misschien kom ik iets nieuws aan de weet.....ik doe me best in ieder geval.![]()
Succes Anniequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik bevind me morgenavond in ieder geval in de kroegen hier, en zal me oor overal te luister leggen,misschien kom ik iets nieuws aan de weet.....ik doe me best in ieder geval.![]()
Liza waarschijnlijk, maar dan vraag ik me af: is ze dan een golddigger??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Dat had ze dan ook zeker al wel bedacht én geprobeerd uit te voeren maar helaas, niet geluktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat Yolanthe daar in haar tijd met Jan niet opgekomen is.....[/sub]
Ah.... geen zwemmertjes dus in de paling van Jantje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat had ze dan ook zeker al wel bedacht én geprobeerd uit te voeren maar helaas, niet gelukt
kan ook aan Yootje hebben gelegen , misschien vonden de zwemmers van Jan het wel te zuur bij Yoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... geen zwemmertjes dus in de paling van Jantje?
Does ook ff bij de mannenplee kijken, ajb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Annie op de mannenplee...riskant,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Does ook ff bij de mannenplee kijken, ajb.
Deze week keek ik met me dochter naar Jan tijdens het optreden van vorig jaar Koninginnedag.
Zij vroeg zich af offie niet homo was.
Kmoet zeggen dat ik er ook aan twijfel inmiddels.
Zou ie net als Geert Hoes stiekem met Geer in de weer zijn?
Zeperd van het jaar vond ik dat, die mooi-ogige GeertHoes met die andere Geer.
Ff voor de duidelijk, kheb niets tegen bi, alles tegen Joling.
jaa want, ellemieke vermolen die ook een tijdje met jan was wilde wel kindjes van hem!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Yo geen kind heeft van Jan zegt natuurlijk niks, niet iedereen raakt meteen zwanger en misschien is er wel wat mis met de zaadjes van Jan. Wie zal het zeggen![]()
Dat Wes over trouwen begint komt ook niet uit de lucht vallen, dat is natuurlijk gemanipuleerd door Yo
snellemieke heeft nu een dikkere paling aan de haakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Manono het volgende:
[..]
jaa want, ellemieke vermolen die ook een tijdje met jan was wilde wel kindjes van hem!
[ afbeelding ]
Wie dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
snellemieke heeft nu een dikkere paling aan de haak
23 januari 2009quote:Het regent deze vrijdag niet alleen water, maar ook baby's. Ook presentatrice Ellemieke Vermolen is vandaag bevallen. Vanmiddag bracht ze een zoon ter wereld.
Het jongentje heeft de naam Noah gekregen en is het eerste kind van Ellemieke en haar echtgenoot, topkok Sergio Herman. "Noah is kerngezond. Sergio en ik zijn zielsgelukkig", aldus Ellemieke.
Het management van de kersverse moeder laat weten dat de bevalling normaal is verlopen. "Ellemieke kwam om tien uur aan in het ziekenhuis. Om twee uur 's middags is Noah geboren. Iedereen is happy en gezond."
Ik heb gehoord dat het een publiek Volendams geheim is dat Jan bi is. Half Volendam weet het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:57 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet een ding zeker en dat is dat Jan super-hetero is, tegenwoordig zijn de good-looking mannen al snel homo in de ogen van een ander, maar dat is Jan zeker niet, niet dat ik iets tegen homos heb.
Ja maak er weer een mooi verhaal van , nou hoe graag zijn vijanden t ook willen, dat is dus lariekoek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:26 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een publiek Volendams geheim is dat Jan bi is. Half Volendam weet het.
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:37 schreef roosje77 het volgende:
he annie!
ben je nu om half 1 al terug van het stappen? betekend dat dat er niet veel te beleven was....??
een of andere goede kok met een vet restaurantquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,tmaar dat wisten we natuurlijk al....
dat was toch Jan??? of zit ik nu fout?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:53 schreef Kapara het volgende:
Annie nog bedankt he!
Weet er iemand toevallig met wie Liza wilde trouwen voor dat je met Wim Visscher ging!?
Ook jij kan een fout makenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat was toch Jan??? of zit ik nu fout?
dat wist JIJ natuurlijk al..quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....
Ik vind Jantje S. een over het paard getild eng kwalletjequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....
ik vind em vooral erg simpel overkomen, geen man van de wereld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:57 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik vind Jantje S. een over het paard getild eng kwalletje
I second thatquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
ik vind em vooral erg simpel overkomen, geen man van de wereld.
geeft ook niks, maar ik denk dat hij idd het best af is met liza - gewoon zoon meisie van op het dorrep
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
geeft ook niks, maar ik denk dat hij idd het best af is met liza - gewoon zoon meisie van op het dorrep
Jongentjequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
simpel = hetzelfde als lekker gewoon?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Anniebab het volgende:
Jan is lekker gewoon, en ik hoop dat ie zo blijft.Ennu wij willen enkel lieve jassen hier dusse trek zelf je conclusies maar, hahahaha
Lekker gewoon bedoel ik mee, zonder sterallures, en wij bedoel ik de Volendammers gekscherend, t hele dorp wordt toch altijd in een adem genoemd met dat er hier iets aan de hand is?Ja Volendammers houden niet van jassen, Volendammers zijn allemaal aan de coke,je weet wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Cacao het volgende:
[..]
simpel = hetzelfde als lekker gewoon?
En 'wij'? ;')
Jammer johquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleur en het broertje van Wesley zijn niet meer samen volgens shownieuws.![]()
Ach wat jammer nou....Tsja hij heeft misschien een te laag inkomen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleur en het broertje van Wesley zijn niet meer samen volgens shownieuws.![]()
Fleurtje de Hoerquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach wat jammer nou....Tsja hij heeft misschien een te laag inkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |