Als ze zegt dat Jantje het eerst niet wilde betekent dat toch........quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Idd Jan wilde t liever niet, maar Gerda vond t een te banale actie van yo en deed t uit eigen beweging.
Moest even zoeken maar hier zijn we dus! Ach ja, ma Gerda...............wat ze had moeten doen maar in het verleden dus dudelijk niet heeft gedaan is haar koter wat zelfstandigheid bijbrengen. Jantje zit nu lekker ergens op vakantie en ma Gerda denkt zijn zaakjes te moeten regelen. Helaas heeft het voor haar koter niet echt positief uitgepakt. Wat ik me trouwens wel weer afvraag dan is hoe Jantje het vindt om met een peutertje van 1 jaar op vakantie te zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Smallish het volgende:
Tis ineens erg stil hier.Misschien dat iemand de OP kan aanpassen...? Static? Ik weet ook niet hoe dat moet.
Meiden schaamt u, het was : Don Piet Veerman, zijn Consigliere Jan Keizer en de Volendamse P8 (Piet, Piet, Piet, Piet, Piet, een Pondje Paling en een emmer Pis)quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het Piet, Piet, Piet, Piet, de emmer met pis en Balkenende.
Hij is moeilijk geef ik toe!
Hij heeft er iig geen bal van begrepen hoe dat zit in NL met verantwoordelijkheden en rechten van ouders, want als je dat wel weet dan ben je niet zo stom om tegen de vader van een kind te zeggen dat het hem niets aangaat waar de moeder en jij dat kind mee naartoe op vakantie nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Moest even zoeken maar hier zijn we dus! Ach ja, ma Gerda...............wat ze had moeten doen maar in het verleden dus dudelijk niet heeft gedaan is haar koter wat zelfstandigheid bijbrengen. Jantje zit nu lekker ergens op vakantie en ma Gerda denkt zijn zaakjes te moeten regelen. Helaas heeft het voor haar koter niet echt positief uitgepakt. Wat ik me trouwens wel weer afvraag dan is hoe Jantje het vindt om met een peutertje van 1 jaar op vakantie te zijn.
Ma gerda, niet vergeten nog even stof af te nemen en te stofzuigen voor Jantje weer thuiskomt he?
Zo isda... Alleen beetje jammer dat Wim aan het meppen is geweest, hij had nu een mooie aanloop om het kind bij zich te krijgen. Wim en Lisza waren of zijn toch getrouwd ? In dat geval is bij een scheiding Wim Volledig voogd, en is er slechts een plaats bepaald waar het kindje wonen doet. Lisza kan hem heel het recht niet ontzeggen op contact en ze MAG al helemaal niet het land uit met het kind zonder aan te geven waarheen . Als ze wil verhuizen uit Volendam mag hij er direct tegenin dor aan te geven dat hij geenszin toestemming geeft om dat kind uit volendam te laten vertrekken enzovoorts...quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft er iig geen bal van begrepen hoe dat zit in NL met verantwoordelijkheden en rechten van ouders, want als je dat wel weet dan ben je niet zo stom om tegen de vader van een kind te zeggen dat het hem niets aangaat waar de moeder en jij dat kind mee naartoe op vakantie nemen.
Niet meer kompliet idd, maar vaders komen er wel erg bekaaid van af als de moeder kwaad wil.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo isda... Alleen beetje jammer dat Wim aan het meppen is geweest, hij had nu een mooie aanloop om het kind bij zich te krijgen. Wim en Lisza waren of zijn toch getrouwd ? In dat geval is bij een scheiding Wim Volledig voogd, en is er slechts een plaats bepaald waar het kindje wonen doet. Lisza kan hem heel het recht niet ontzeggen op contact en ze MAG al helemaal niet het land uit met het kind zonder aan te geven waarheen . Als ze wil verhuizen uit Volendam mag hij er direct tegenin dor aan te geven dat hij geenszin toestemming geeft om dat kind uit volendam te laten vertrekken enzovoorts...
Godzijdank zijn de mannen niet meer compleet rechteloos in dit land na een scheiding!
Alleen dat slaan maakt hem weer een stuk kwetsbaarder
Ik weets... ik weetsquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef Smallish het volgende:
[..]
Niet meer kompliet idd, maar vaders komen er wel erg bekaaid van af als de moeder kwaad wil.
Ik vind dat ook zo unfair .quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef Smallish het volgende:
[..]
Niet meer kompliet idd, maar vaders komen er wel erg bekaaid van af als de moeder kwaad wil.
Komt wel goed Annie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tweede.....hahaha eerste hopeloos mislukt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |