quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)_Smit_ontmoet_Maxima
Zie je ook meteen Balkenende die met koptelefoon op met Jan mee zit te zingen.
Té genant gewoon!
En niet te vergeten navraag heeft gedaan bij de antiekboerquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:05 schreef SEMTEX het volgende:
Toch leuk voor Gerda dat ze haar bonnetjes heeft bewaard en dat ze toch maar mooi even heeft uitgezocht dat de kaarsenplateaus (want die waren zo sfeervol) en de zijden bloemen en de handdoeken en washandjes en dekbedhoezen (dezelfde als Willem Alexander en Maxima) en de konijnenbontjes al-le-maal verdwenen waren. En arme Jan die ineens op een molton moest slapen en zijn kleren nog laat wassen door zijn moeder omdat-ie het zelf niet kan. En maar goed dat ze er foto's van heeft gemaakt! Poe hee!
Anyway: laat het moddergooien beginnen! Team Yolanthe!
Ja kut ik had m in TBO geplaatst! kwam er ene rijpie vragen waarom ik dat daar deed......quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
Is die arme Annie zich de tandjes aan het werken op haar eerste te openen topic
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja kut ik had m in TBO geplaatst! kwam er ene rijpie vragen waarom ik dat daar deed......
Precies! Dat zeg ik! Wat zeg ik? Ik ga eens wat zeggen: daarna heeft ze haar zussen gebeld en zijn ze het hele huis doorgegaan! En wat bleek? Heeft ze alle duren bloemen vervangen door goedkope van de Action!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Eef999 het volgende:
[..]
En niet te vergeten navraag heeft gedaan bij de antiekboer
Al het begin is moeilijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jaaaahahahahah kon er zelf wel om lachen ,zon oen ook....
in de bres springen prima.. maar ga niet zo zielig in de media piepen......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inde bres,iedereen doet dat.
Ja ik lachte me dood en schaamde me ook dood, dusssssquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de bres springen prima.. maar ga niet zo zielig in de media piepen......
En zeker niet zeggen dat je zoon wel een paar optredens wil doen maar dat jij het gewoon gezegd wilt hebben.
even een crosspost hier
En ook nogmaals Annie, mn eerste vervolgtopic knalde ik ook in een verkeerd subforum
Over konijnenbont gesproken.Yo had ze volgens Ma vervangen door nepbont.Voorbedachte rade dus..quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:05 schreef SEMTEX het volgende:
Toch leuk voor Gerda dat ze haar bonnetjes heeft bewaard en dat ze toch maar mooi even heeft uitgezocht dat de kaarsenplateaus (want die waren zo sfeervol) en de zijden bloemen en de handdoeken en washandjes en dekbedhoezen (dezelfde als Willem Alexander en Maxima) en de konijnenbontjes al-le-maal verdwenen waren. En arme Jan die ineens op een molton moest slapen en zijn kleren nog laat wassen door zijn moeder omdat-ie het zelf niet kan. En maar goed dat ze er foto's van heeft gemaakt! Poe hee!
Anyway: laat het moddergooien beginnen! Team Yolanthe!
Ze gebruikten ze "wellicht"ook als een high"snuif" thee,met kaarsje erbijquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef Nizno het volgende:
waarom heb ik kaasplateau's verstaan ipv kaarsenplateau's?
Ik begreep eerst ook niet waarom ze de kaasplateaus zo sfeervol vond. "Zal wel iets Volendams zijn", dacht ik...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef Nizno het volgende:
waarom heb ik kaasplateau's verstaan ipv kaarsenplateau's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |