quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef Anniebab het volgende:ik ben hier weer zwaar in de minderheid,maar verdom t om me emmer te pakken.
Ik heb eff alles teruggelezen en het interview ook gezien.Ik begrijp gerda's boosheid wel.Ik denk dat ze ook boos is op het feit dat die familie zich veel ontzegd heeft vroeger om Jan z'n cariere te steunen.Ze hebben heel veel voor hem gedaan vroeger "neem ik aan" Dat er dan zo'n "meid" na een "verkering" ,zoals Jans moeder het noemt" na 2half jaar heel z'n huis leeghaalt,zou ik als moeder ook flink van balen.
Maar nu is Jan een "grote" Jongen en is het niet meer haar en haar mans verantwoording.Het wordt tijd dat ze hem zelf z'n zaakjes laat regelen en hem van z'n fouten laat leren.De fouten die hij zelf maakt en die hem "aangedaan" worden.
Aan de andere kant.Het is zo'n hechte familie"is wat ik meen te lezen"en Jan had dus al veel eerder afstand moeten nemen van de bemoeienis van z'n moeder."Hij weet hoe

orgzaam"ze is neem ik aan"
En niet haar gebruiken wanneer het hem uitkomt.Ma is vast heel erg bruikbaar als baby oppas straks,denk dat Jan en Liza van een koude kermis thuiskomen.
Ben benieuwd hoe lang die nieuwe liefde met kind erbij stand houdt.Gaat snel vervelen als je moe van optredens bent en je wakker wordt gehouden door het kind van een ander.
Maar ik begrijp wel heel goed dat ze pissig is