geweldige OPquote:
Jan zelf had niets hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Nizno het volgende:
opgezette wang en een open lip................... wat zielig voor Jan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
Uit de FOK!mail
Super de Boer helpt Jan Smit aan nieuwe handdoeken
Super de Boer helpt Jan Smit aan nieuwe handdoeken
Beste redactie,
Nederland schiet Jan Smit te hulp nu bekend is dat Yolanthe zijn volledige uitzet heeft meegenomen na hun breuk. Ook supermarktketen Super de Boer doet een duit in het zakje en stuurde de populaire zanger alvast een set luxe handdoeken.
Deze zomer kunnen klanten van Super de Boer sparen voor deze handdoeken met het fairtrade keurmerk van Max Havelaar.
Voor vragen of een toelichting kunt u contact opnemen met jajajaja blabla
Met vriendelijke groet,
Tessa Dijkman
Jawel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet niet gekker worden daar in Volendam
Die laat steeds de vrouwen al het werk doen.quote:
over wie gaat die lip en wang dan??quote:
Tokkietown.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet niet gekker worden daar in Volendam
tis zelfs gisteren al gebeurd dat hij gemept is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef tisauch het volgende:
Eerst doet mams haar muil open over het leegroven van de gezamelijke woning en 's anderdaags wordt zoonlief in elkaar gemept. Het gaat lekker daar.
What's next: Monique Smit in 'blijde' verwachting na een nacht matrassenmambo dansen met Jan Keizer?![]()
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.quote:
Jij verwacht nog veel ontwikkelingen??quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik fröbel wel even een wiki voor de OP. Nu moeten al die plaatjeslinkjes steeds gefixed worden.
Toen Boulevard op tv was is dat gebeurd ja..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis zelfs gisteren al gebeurd dat hij gemept is.
Die tand door d'r lip was bij Gerda.. Ze is op d'r kunstgebit gaan zitten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.
Manager van Jan zei 'Als Jan ook gewond was, had ik het echt wel geweten'.
Uhuh!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij verwacht nog veel ontwikkelingen??
"nog maar 30..."??? denk niet dat ik er zoveel hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.
Manager van Jan zei 'Als Jan ook gewond was, had ik het echt wel geweten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |