geweldige OPquote:
Jan zelf had niets hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Nizno het volgende:
opgezette wang en een open lip................... wat zielig voor Jan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
Uit de FOK!mail
Super de Boer helpt Jan Smit aan nieuwe handdoeken
Super de Boer helpt Jan Smit aan nieuwe handdoeken
Beste redactie,
Nederland schiet Jan Smit te hulp nu bekend is dat Yolanthe zijn volledige uitzet heeft meegenomen na hun breuk. Ook supermarktketen Super de Boer doet een duit in het zakje en stuurde de populaire zanger alvast een set luxe handdoeken.
Deze zomer kunnen klanten van Super de Boer sparen voor deze handdoeken met het fairtrade keurmerk van Max Havelaar.
Voor vragen of een toelichting kunt u contact opnemen met jajajaja blabla
Met vriendelijke groet,
Tessa Dijkman
Jawel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet niet gekker worden daar in Volendam
Die laat steeds de vrouwen al het werk doen.quote:
over wie gaat die lip en wang dan??quote:
Tokkietown.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet niet gekker worden daar in Volendam
tis zelfs gisteren al gebeurd dat hij gemept is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef tisauch het volgende:
Eerst doet mams haar muil open over het leegroven van de gezamelijke woning en 's anderdaags wordt zoonlief in elkaar gemept. Het gaat lekker daar.
What's next: Monique Smit in 'blijde' verwachting na een nacht matrassenmambo dansen met Jan Keizer?![]()
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.quote:
Jij verwacht nog veel ontwikkelingen??quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik fröbel wel even een wiki voor de OP. Nu moeten al die plaatjeslinkjes steeds gefixed worden.
Toen Boulevard op tv was is dat gebeurd ja..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis zelfs gisteren al gebeurd dat hij gemept is.
Die tand door d'r lip was bij Gerda.. Ze is op d'r kunstgebit gaan zitten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.
Manager van Jan zei 'Als Jan ook gewond was, had ik het echt wel geweten'.
Uhuh!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij verwacht nog veel ontwikkelingen??
"nog maar 30..."??? denk niet dat ik er zoveel hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgezette wang was Liza's moeder en die lip heb ik niets over gehoord.
Manager van Jan zei 'Als Jan ook gewond was, had ik het echt wel geweten'.
Nou, je haalt me de woorden uit de mond, wat een werk zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik fröbel wel even een wiki voor de OP. Nu moeten al die plaatjeslinkjes steeds gefixed worden.
Valt er nog iets te updaten dan? Of gaan ze misschien bekend maken dat Jan ook maar 30 washandjes meer had???quote:
Komt ma Smit wel speciaal even langs met haar schoenendoos om de bonnetjes te laten zien toch zeker? Anders geloof ik niks meer!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Valt er nog iets te updaten dan? Of gaan ze misschien bekend maken dat Jan ook maar 30 washandjes meer had???
We?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:06 schreef Anniebab het volgende:
Zoooo ben ik nog op tijd?? hoe we weer voor lul staan?O ze kmoet nog komen,hoor ik... nou mij benieuwen
Ik gok Annie S.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
We?
Zie je wel dat je Monique S. bent!
We aks Volendammers we worden toch als debielen overal afgeschilderd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
We?
Zie je wel dat je Monique S. bent!
Vind je het gek?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
We aks Volendammers we worden toch als debielen overal afgeschilderd?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
geweldige OP
Bijna Anniewaardig
En het wachten is natuurlijk op mevrouw mama Liza die via de tv aan Wim gaat vertellen Waar Fem heen is.
Houdt ze toevallig wel van groene blaadjes?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Anniebab het volgende:
Ik wed dat Annie S. niet van komputteren houdt...
Weet ik het, ik denk wel van sla ,ze is zo slank.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Houdt ze toevallig wel van groene blaadjes?
Dat is niet zo gek, de dochter van mevrouw heeft de jackpot.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef Ole het volgende:
Ook nu wordt Jan weer de hand boven het hoofd gehouden
Met bonnetjes!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
Nou wordt t toch eens hoog tijd hoor dat mama Anniebab in shownieuws komt om te vertellen hoe er door FOk-Nederland wordt gedacht over deze acties......![]()
Nee joh, dat was dat halfbakken Nederlands waar Annie zich van te voren al zo over schaamde!quote:
Zo kwam ze op mij ook over maar reken maar dat dit afgesproken werk van Jantje, zijn moeder en die Sjonny Jaap Buijs is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Die vrouw komt over als een lieve en nuchtere vrouw die oprecht verdriet heeft over wat er aan de hand is
Nou ik vond t nog meevallen, zal ik je zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dat was dat halfbakken Nederlands waar Annie zich van te voren al zo over schaamde!
Ogen van der moeder en looks van der vader dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hadden Liza 's vader ff moeten laten zien... knappe kerel is dat.
Na 'Belgen in de Rimboe' komt 'Boulevard in Volendam'!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Die Japie Buys gaat écht ver, nu sleept 'ie zelfs een wereldvreemde, ultra-stugge inheemse Volendamse voor de dampende camera's van de commerciële televisie, na haar eerst gedrogeerd te hebben.
Wat een klucht.
en die Wim is er dus 1 met een kort lontje en zo af en toe een kortsluitinkjequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik vond t nog meevallen, zal ik je zeggen.
Rust? Nou als die paar palingvissers die hier nog werkzaam zijn kwaad worden , dan is Pamplona er nix bij ,om t toch bij stieren te houden....quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:34 schreef Metatron het volgende:
De politiek grijpt hard in om de rust terug te krijgen op het Volendamse matras met een vangstverbod voor palingvissers. Het moet voor Liza een hele opluchting zijn dat concurrerende gold-diggers palingvissers even pas op de plaats moeten maken.
bronquote:Wim kwam zijn dochter ophalen, die zou namelijk een paar dagen naar hem toegaan. Hij kwam daar en zag dat ze de koffers aan het inladen waren, toen hij zijn ex vroeg waar dit op sloeg, en waar ze dachten heen te gaan met zijn dochter, kwam Jan er tussen om hem te vertellen dat hem dat niets aan ging. Toen pas heeft Wim een paar klappen uitgedeeld. Iedere vader had hetzelfde gereageerd.
Simon, Volendam | 14:32 | 15.07.09
Die arme jassen moeten er allemaal aan geloven, alles om Jantjes imago te redden. Ach, klein offer toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
Na 'Belgen in de Rimboe' komt 'Boulevard in Volendam'!
Ik vond Liza's moeder ook veel knapper dan die moeder van Jan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hadden Liza 's vader ff moeten laten zien... knappe kerel is dat.
Vraag maar aan Michael Jackson.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
bronhttp://www.telegraaf.nl/p(...)ex_Liza__.html?p=2,1
Simon mag er ook in komen, die weet ook meer!!
Slaan is nooit goed, maar ik denk als je een normaal leven lijdt als ieder.
En dan ineens wel in de spotlights komt en dan ook nog in een "negatieve" sfeer, dat je dat emotioneel kapot maakt.
Bij Shownieuws Annie, wel even opletten!quote:
Ze zei: "nu is hij te ver gegaan".quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef snetje het volgende:
[..]
en die Wim is er dus 1 met een kort lontje en zo af en toe een kortsluitinkje![]()
bah.. gevaarlijk mannetje dus
Nee moeders kant is heel donker,Jan dus ook .Veel Volendammers zijn van Spaanse afkomst.Serieus zoek t maar op voor degene die nu in hun broek piesen van ongeloof,en daar stammen hun van af.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik vond Liza's moeder ook veel knapper dan die moeder van Jan.
Trouwens, nu we het toch over uiterlijk hebben.......weet je of Jantje zijn haar verft?
Wat was dat dan/Komt die aan t woord ofzo, srry was ff bezig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij Shownieuws Annie, wel even opletten!
quote:Jan en Liza gesignaleerd in Barcelona!
Dit bericht is geplaatst op 15-07-2009 om 16:50:00
Het is maar de vraag of Jan en Liza aan een rustige vakantie toekomen, want het stel is vanmiddag door toeristen gesignaleerd in het Spaanse Barcelona....
Jan en Liza hopen een beetje tot rust te komen. Om die reden is het stel, na alle commotie van de afgelopen weken, er even tusseniuit geknepen. Helaas voor Jan en Liza maakte de Telegraaf bekend dat zij naar Spanje zijn afgereisd.
Alle hens aan dek bij alle media. Het was al vrij snel prijs. Een paar Nederlanders, op vakantie in het Spaanse Barcelona, zagen vanmiddag tot hun verbazing Jan Smit, hand in hand met zijn Liza en haar dochtertje, in de stad lopen.
Of er ook foto's zijn gemaakt van het stel, is niet bekend. Waar Jan in Barcelona verblijft is niet bekend. Maar dat ze er gezien zijn is zeker!
maar die reakties bij de telegraaf heb ik me vraagtekens bij , je kan daar bij zetten wat je wilt,er stonden ook reacties van gerda s. Slaat nergens op. Maar als die Wim echt van nix wist ,zit die moeder daar ook keihard te liegen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
bron
Simon mag er ook in komen, die weet ook meer!!
Slaan is nooit goed, maar ik denk als je een normaal leven lijdt als ieder.
En dan ineens wel in de spotlights komt en dan ook nog in een "negatieve" sfeer, dat je dat emotioneel kapot maakt.
idd DÉ plek waar je heen gaat als bn-er als je rust wiltquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Jan en Liza zijn in Barcelona gesignaleerd! Of hadden we dat al gehad?
[..]
Ik denk dat Jan zich zelf bewust op de vlakte houdt,en laat t allemaal over hem heen komen, misschien dat Japio idd heeft gezegd dat ie dit moet doen, maar zeker weet ik t niet.Ik denk dat Gquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Anniebab, wat denk jij -als insider- van de theorie van Jaap Buys die flink aan touwtjes aan het trekken is om de aandacht van Jan af te leiden? Wat zou zijn rol zijn in het optreden van zowel Gerda als de moeder van Liza in de media?
Nee is ook zo, maar ik wil er ook mee aangeven dat de media alles kunnen vervormen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
maar die reakties bij de telegraaf heb ik me vraagtekens bij , je kan daar bij zetten wat je wilt,er stonden ook reacties van gerda s. Slaat nergens op. Maar als die Wim echt van nix wist ,zit die moeder daar ook keihard te liegen.
Dat was géén Volendamse hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef kissaa het volgende:
"Jan is nu de vader van het kindje" aldus een jonge Volendamse
Shit ik heb t niet gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was géén Volendamse hoor!
Tenminste geen "originele", hooguit een jas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |