Nou, je haalt me de woorden uit de mond, wat een werk zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik fröbel wel even een wiki voor de OP. Nu moeten al die plaatjeslinkjes steeds gefixed worden.
Valt er nog iets te updaten dan? Of gaan ze misschien bekend maken dat Jan ook maar 30 washandjes meer had???quote:
Komt ma Smit wel speciaal even langs met haar schoenendoos om de bonnetjes te laten zien toch zeker? Anders geloof ik niks meer!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Valt er nog iets te updaten dan? Of gaan ze misschien bekend maken dat Jan ook maar 30 washandjes meer had???
We?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:06 schreef Anniebab het volgende:
Zoooo ben ik nog op tijd?? hoe we weer voor lul staan?O ze kmoet nog komen,hoor ik... nou mij benieuwen
Ik gok Annie S.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
We?
Zie je wel dat je Monique S. bent!
We aks Volendammers we worden toch als debielen overal afgeschilderd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
We?
Zie je wel dat je Monique S. bent!
Vind je het gek?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
We aks Volendammers we worden toch als debielen overal afgeschilderd?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
geweldige OP
Bijna Anniewaardig
En het wachten is natuurlijk op mevrouw mama Liza die via de tv aan Wim gaat vertellen Waar Fem heen is.
Houdt ze toevallig wel van groene blaadjes?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Anniebab het volgende:
Ik wed dat Annie S. niet van komputteren houdt...
Weet ik het, ik denk wel van sla ,ze is zo slank.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Houdt ze toevallig wel van groene blaadjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |