Dat is niet zo gek, de dochter van mevrouw heeft de jackpot.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef Ole het volgende:
Ook nu wordt Jan weer de hand boven het hoofd gehouden
Met bonnetjes!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
Nou wordt t toch eens hoog tijd hoor dat mama Anniebab in shownieuws komt om te vertellen hoe er door FOk-Nederland wordt gedacht over deze acties......![]()
Nee joh, dat was dat halfbakken Nederlands waar Annie zich van te voren al zo over schaamde!quote:
Zo kwam ze op mij ook over maar reken maar dat dit afgesproken werk van Jantje, zijn moeder en die Sjonny Jaap Buijs is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Die vrouw komt over als een lieve en nuchtere vrouw die oprecht verdriet heeft over wat er aan de hand is
Nou ik vond t nog meevallen, zal ik je zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dat was dat halfbakken Nederlands waar Annie zich van te voren al zo over schaamde!
Ogen van der moeder en looks van der vader dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hadden Liza 's vader ff moeten laten zien... knappe kerel is dat.
Na 'Belgen in de Rimboe' komt 'Boulevard in Volendam'!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Die Japie Buys gaat écht ver, nu sleept 'ie zelfs een wereldvreemde, ultra-stugge inheemse Volendamse voor de dampende camera's van de commerciële televisie, na haar eerst gedrogeerd te hebben.
Wat een klucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |