Pcies en het mooie is dan......ZE KUNNEN NIET OP VAKANTIE GAAN.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, gelijk een verzoek bij de rechter doen voor verandering van verblijfplaats dochtertje... Opkutten met die blonde hoer en die pispalingboer zonder kloten en demente centebakmoeder!
Het was toch allang uit voor die beelden van de parkeergarage vrij kwamen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Even advocaat van de duivel:
Niemand weet toch zeker of Jan daadwerkelijk zijn paling in Liza heeft laten zwemmen? Misschien vonden ze elkaar wel leuk maar hebben ze niets gedaan, tót Yo met Wes al zoenend in de parkeergarage was gesnapt. Toen dacht Jan waarschijnlijk 'Oh, maar dan kan ik het ook'.
Yo was ver daarvoor toch ook al gespot op stap met Wesley?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:36 schreef berney het volgende:
[..]
Het was toch allang uit voor die beelden van de parkeergarage vrij kwamen?
Ze zijn naar Spanje toe las ik in de telegraaf..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:34 schreef berney het volgende:
[..]
Pcies en het mooie is dan......ZE KUNNEN NIET OP VAKANTIE GAAN.
Hopelijk leest Wim mee.
Oh my....quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
Uit de FOK!mail
Super de Boer helpt Jan Smit aan nieuwe handdoeken
Ik ook!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik snap wel dat die Wim wil weten waar dat kind mee naartoe wordt genomen hoor!
ja volgens die managerquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef shomila het volgende:
Hij heeft de moeder en Liza ook geslagen?
Begrijp ik dat nu.
say what???????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
Uit de FOK!mail
Beste redactie,
Nederland schiet Jan Smit te hulp nu bekend is dat Yolanthe zijn volledige uitzet heeft meegenomen na hun breuk. Ook supermarktketen Super de Boer doet een duit in het zakje en stuurde de populaire zanger alvast een set luxe handdoeken.
Deze zomer kunnen klanten van Super de Boer sparen voor deze handdoeken met het fairtrade keurmerk van Max Havelaar.
Voor vragen of een toelichting kunt u contact opnemen met jajajaja blabla
Met vriendelijke groet,
Tessa Dijkman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |