adem in adem uit... Oke ook hier nog even... Kan dit topic dicht of samengevoegd met de andere #29 en dan gezamelijk netjes weer naar SHO??quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vind ik toch ook wel afhankelijk van wie de boel betaald heeft hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat alle spullen van Jan waren zoals mama beweerde in dat interview.
Zij woonde toch ook al op zichzelf? Waar zijn die spullen gebleven dan?
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Volendam lijkt wat dat betreft volgens mij best wel op het dorp waar ik tegenwoordig woon.
Wij hebben hier ook geen homo's en allochtonen, mensen kijken je afkeurend aan en spreken een week niet tegen je als je de was op zondag buiten hangt, 'hokken' hoort niet en moeders blijven thuis bij de kinderen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee.... maar als ze bestaan dan hebben de moeders er van het zwaar dat er geen vrouw is die de was over neemt....
quote:
Begin hier gewoon heel moe van te raken. Prima, ik was de eerste die gilde dat wij dan ook naar VOL moesten. Echter Vol wordt niet gemodereerd waardoor het gewoon erger is dan ONZ!! En dan presteren ze het ook nog terwijl er al een #29 is in VOL om die van Annie er heen te slepen... En daarna de eerste te sluiten,. WEaar gewoon serieuze posts in stonden,... Hier nog niet... Echt de moderatie slaat echt nergens op.quote:
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.quote:
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef Ceehaa het volgende:
In Volendam is ook gewoon 1/10 homo hoor, net als in de rest van de wereld. Alleen zullen die arme schapen wat vaker nog in de kast zitten omdat de familie en buren het niet accepteren. Of is dit een vooroordeel van mij?
Nu ben ik de dader.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef laffer het volgende:
[..]
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.
en geloof me, ik hou niet zo van zuirpruimen zoals jij dus let op wat je post!
Maar hoe doen mama's van homo's dat dan als er geen vrouw komt om hun wasdiensten over te nemen??quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |