Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:37 schreef roosje77 het volgende:
he annie!
ben je nu om half 1 al terug van het stappen? betekend dat dat er niet veel te beleven was....??
een of andere goede kok met een vet restaurantquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,tmaar dat wisten we natuurlijk al....
dat was toch Jan??? of zit ik nu fout?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:53 schreef Kapara het volgende:
Annie nog bedankt he!
Weet er iemand toevallig met wie Liza wilde trouwen voor dat je met Wim Visscher ging!?
Ook jij kan een fout makenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat was toch Jan??? of zit ik nu fout?
dat wist JIJ natuurlijk al..quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu aan half 1???Tegen drieen was ik thuis.Ik heb niet veel palinggate-nieuws,maar t was wel super gezellig.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....
Ik vind Jantje S. een over het paard getild eng kwalletjequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
.Een kennis van me had van de week een feestje gehad waar Jan ook was, en vond hem een super leuke gast,maar dat wisten we natuurlijk al....
ik vind em vooral erg simpel overkomen, geen man van de wereld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:57 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik vind Jantje S. een over het paard getild eng kwalletje
I second thatquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
ik vind em vooral erg simpel overkomen, geen man van de wereld.
geeft ook niks, maar ik denk dat hij idd het best af is met liza - gewoon zoon meisie van op het dorrep
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
geeft ook niks, maar ik denk dat hij idd het best af is met liza - gewoon zoon meisie van op het dorrep
Jongentjequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
simpel = hetzelfde als lekker gewoon?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Anniebab het volgende:
Jan is lekker gewoon, en ik hoop dat ie zo blijft.Ennu wij willen enkel lieve jassen hier dusse trek zelf je conclusies maar, hahahaha
Lekker gewoon bedoel ik mee, zonder sterallures, en wij bedoel ik de Volendammers gekscherend, t hele dorp wordt toch altijd in een adem genoemd met dat er hier iets aan de hand is?Ja Volendammers houden niet van jassen, Volendammers zijn allemaal aan de coke,je weet wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Cacao het volgende:
[..]
simpel = hetzelfde als lekker gewoon?
En 'wij'? ;')
Jammer johquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleur en het broertje van Wesley zijn niet meer samen volgens shownieuws.![]()
Ach wat jammer nou....Tsja hij heeft misschien een te laag inkomen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleur en het broertje van Wesley zijn niet meer samen volgens shownieuws.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |