Fleurtje de Hoerquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach wat jammer nou....Tsja hij heeft misschien een te laag inkomen...
maar die heeft ze al, bij yo zeker geen kale kerst dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:37 schreef Sanne het volgende:
Voor twintig miljoen kun je heel wat plaids, keukenrollen, citruspersen en blenders kopen.
ohhhhhhhhhhhhh was hij nier rijk genoegquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleur en het broertje van Wesley zijn niet meer samen volgens shownieuws.![]()
Des te triester is het dat ze zoveel heeft meegenomen van Jan , an had ik mijzelf alles zelf nieuw gekocht hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef roosje77 het volgende:
Wordt Yolanthe multimiljonair? van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou miljoenen erven van haar overleden vader Xavier.
Een vriendin van Yolanthe vertelt aan weekblad Story dat de procedure in volle gang is. "Als alles is afgerond, zit Yolanthe er warmpjes bij."
Vader Xavier overleed in 2007 in Ibiza. Hij bezat een aantal horecagelegenheden en veel onroerend goed. Zijn vermogen wordt geschat op honderden miljoenen.
Volgens de vriendin zou Yolanthe rond de 20 miljoen erven...
uit de telegraaf..
dusse wes is ze niet nodig om zijn pegels!
jantje lovers: dream on!
haha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:37 schreef Sanne het volgende:
Voor twintig miljoen kun je heel wat plaids, keukenrollen, citruspersen en blenders kopen.
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Des te triester is het dat ze zoveel heeft meegenomen van Jan , an had ik mijzelf alles zelf nieuw gekocht hoor.
Nou dat wil ik nog wel eens zien dan, als t zo is dan zijn die geruchten van dat er enkel schuld was ook weggevaagd. Maar eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef roosje77 het volgende:
Wordt Yolanthe multimiljonair? van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou miljoenen erven van haar overleden vader Xavier.
Een vriendin van Yolanthe vertelt aan weekblad Story dat de procedure in volle gang is. "Als alles is afgerond, zit Yolanthe er warmpjes bij."
Vader Xavier overleed in 2007 in Ibiza. Hij bezat een aantal horecagelegenheden en veel onroerend goed. Zijn vermogen wordt geschat op honderden miljoenen.
Volgens de vriendin zou Yolanthe rond de 20 miljoen erven...
uit de telegraaf..
dusse wes is ze niet nodig om zijn pegels!
jantje lovers: dream on!
haha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet Yo maar Wes is de Golddigger![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Wes zwanger is
ach tuurlijk niet.. denk dat Jantje het niet zoveel interesseerde.. hij zei destijds in een interview dat yo alles uitkoos, hij vond het allemaal prima. volgens mij is jantje een heel makkelijk iemand, hij zal wel hebben gezegd, neem maar mee wat je mee wilt nemen! tsja, en ma zal wel geschrokken zijn dat zelfs de sfeervolle kaarsplateaus wegwaren! en de citruspers... en de gastendoekies.... en de..... en de...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:01 schreef Manono het volgende:
[..]
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bij
yo heeft die spulen echt niet meegenomen omdat ze ze nodig heeft
Jawohl, hier en daar zeg maarquote:
daar gaat het niet om of hij of zij veel geld heeft is gewoon de manier hoe ze het heeft afgehandeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:01 schreef Manono het volgende:
[..]
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bij
yo heeft die spulen echt niet meegenomen omdat ze ze nodig heeft
Hoe lang ben je nou wegggeweest?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jawohl, hier en daar zeg maar
Ohw twee dagen maar heur... maar was het ook ff zat ..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nou wegggeweest?
En dat vooral vanwege die mod waardoor ik ook bijna een ban kreeg (zou dan mijn eerste zijn in 8 jaar)
Ole deze topic zit al in show reeksquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef Ole het volgende:
OK![]()
zoveel is er ook niet meer te doen eik. Deze reeks kan zo overgaan in een SC reeks(zal stettik leuk vinden
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |