maar die heeft ze al, bij yo zeker geen kale kerst dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:37 schreef Sanne het volgende:
Voor twintig miljoen kun je heel wat plaids, keukenrollen, citruspersen en blenders kopen.
ohhhhhhhhhhhhh was hij nier rijk genoegquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef JodeSmurfin het volgende:
Fleur en het broertje van Wesley zijn niet meer samen volgens shownieuws.![]()
Des te triester is het dat ze zoveel heeft meegenomen van Jan , an had ik mijzelf alles zelf nieuw gekocht hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef roosje77 het volgende:
Wordt Yolanthe multimiljonair? van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou miljoenen erven van haar overleden vader Xavier.
Een vriendin van Yolanthe vertelt aan weekblad Story dat de procedure in volle gang is. "Als alles is afgerond, zit Yolanthe er warmpjes bij."
Vader Xavier overleed in 2007 in Ibiza. Hij bezat een aantal horecagelegenheden en veel onroerend goed. Zijn vermogen wordt geschat op honderden miljoenen.
Volgens de vriendin zou Yolanthe rond de 20 miljoen erven...
uit de telegraaf..
dusse wes is ze niet nodig om zijn pegels!
jantje lovers: dream on!
haha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:37 schreef Sanne het volgende:
Voor twintig miljoen kun je heel wat plaids, keukenrollen, citruspersen en blenders kopen.
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Des te triester is het dat ze zoveel heeft meegenomen van Jan , an had ik mijzelf alles zelf nieuw gekocht hoor.
Nou dat wil ik nog wel eens zien dan, als t zo is dan zijn die geruchten van dat er enkel schuld was ook weggevaagd. Maar eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef roosje77 het volgende:
Wordt Yolanthe multimiljonair? van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou miljoenen erven van haar overleden vader Xavier.
Een vriendin van Yolanthe vertelt aan weekblad Story dat de procedure in volle gang is. "Als alles is afgerond, zit Yolanthe er warmpjes bij."
Vader Xavier overleed in 2007 in Ibiza. Hij bezat een aantal horecagelegenheden en veel onroerend goed. Zijn vermogen wordt geschat op honderden miljoenen.
Volgens de vriendin zou Yolanthe rond de 20 miljoen erven...
uit de telegraaf..
dusse wes is ze niet nodig om zijn pegels!
jantje lovers: dream on!
haha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet Yo maar Wes is de Golddigger![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Wes zwanger is
ach tuurlijk niet.. denk dat Jantje het niet zoveel interesseerde.. hij zei destijds in een interview dat yo alles uitkoos, hij vond het allemaal prima. volgens mij is jantje een heel makkelijk iemand, hij zal wel hebben gezegd, neem maar mee wat je mee wilt nemen! tsja, en ma zal wel geschrokken zijn dat zelfs de sfeervolle kaarsplateaus wegwaren! en de citruspers... en de gastendoekies.... en de..... en de...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:01 schreef Manono het volgende:
[..]
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bij
yo heeft die spulen echt niet meegenomen omdat ze ze nodig heeft
Jawohl, hier en daar zeg maarquote:
daar gaat het niet om of hij of zij veel geld heeft is gewoon de manier hoe ze het heeft afgehandeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:01 schreef Manono het volgende:
[..]
ach kom op net of jan arm is, hij wou toch zo'n hippe jas, nou dat hoort daar gewoon bij
yo heeft die spulen echt niet meegenomen omdat ze ze nodig heeft
Hoe lang ben je nou wegggeweest?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jawohl, hier en daar zeg maar
Ohw twee dagen maar heur... maar was het ook ff zat ..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nou wegggeweest?
En dat vooral vanwege die mod waardoor ik ook bijna een ban kreeg (zou dan mijn eerste zijn in 8 jaar)
Ole deze topic zit al in show reeksquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef Ole het volgende:
OK![]()
zoveel is er ook niet meer te doen eik. Deze reeks kan zo overgaan in een SC reeks(zal stettik leuk vinden
)
Blijkbaar wel, want ze krijgt het via de officiele weg in een erfenis. Dat wil zeggen dat er ook successierechten over betaald worden en dat de belastingdienst weet wat het is en waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
20 miljoen vraag me af op dat wel allemaal eerlijk geld is
Nog even en we krijgen de beschuldiging dat de belastingdienst meewerkt aan het witwassen van geld uit het criminele circuitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ze krijgt het via de officiele weg in een erfenis. Dat wil zeggen dat er ook successierechten over betaald worden en dat de belastingdienst weet wat het is en waar het vandaan komt.
Bron; Primeurjagersquote:Jan Smit gaat samenwonen!
Jan Smit heeft aangekondigd binnenkort samen te gaan wonen met Liza, maar....
volgens bronnen in Volendam wonen Jan en Liza al een tijdje samen in de villa van Jan. Dus wat het nieuws nu eigenlijk hiervan is, is voor iedereen die de palingsoap op de voet volgt een compleet raadsel.
En Jan vertelt deze week in een interview met het weekblad Prive ook nog eens dat Liza het meisje is waar hij trots op is en waar hij voor eeuwig mee wil samen zijn.
Laat de bruidsklokken maar luiden.......![]()
maar goed die hebben we eerder gehoordquote:En Jan vertelt deze week in een interview met het weekblad Prive ook nog eens dat Liza het meisje is waar hij trots op is en waar hij voor eeuwig mee wil samen zijn.
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???quote:
Ik zal straks ff op zoek gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???
krijgt ze blijkbaar veel geld, dan nog iets proberen te vinden om over te zeiken.. lekker belangrijk, doe mij die 20 miljoen maar, eerlijk of niet! hihiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
20 miljoen vraag me af op dat wel allemaal eerlijk geld is
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Mooi hoe die jaloerze anti-yolanthe clan in elk zonnestraaltje voor Yo proberen een compleet duivelscomplot te zien![]()
Yo is lief, mooi, onschuldig en ook nog rijk en dat steekt hier aardig
hehehe zet dat maar tussen " " .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Mooi hoe die jaloerze anti-yolanthe clan in elk zonnestraaltje voor Yo proberen een compleet duivelscomplot te zien![]()
nou waar ze blijkbaar wel goed van heeft geprofiteerd , ik blijf het een akkelig koel schepsel vinden, die ooit eens flink onderuit gaat .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef roosje77 het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
ieder dingetje over yo wordt meteen weer negatief gezien.
het is gewoon een leuke meid, die als enige niet met modder heeft gegooid!
ze pikt de draad weer lekker op en dat mag blijkbaar alleeen mama's kindje jantje!
maar de reacties blijven leuk hier, mensen voelen zich bijna persoonlijk aangevallen!
de palingsoap is back alive!
Hoewel ik het inhoudelijk geheel met je post eens ben, moet me toch iets van het hart.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Welke relatie is een blijvertje op je 23e en in dat wereldje...dat zegt heulemaal niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou waar ze blijkbaar wel goed van heeft geprofiteerd , ik blijf het een akkelig koel schepsel vinden, die ooit eens flink onderuit gaat .
Want geloof me wesley sneijder is geen blijvertje
Ja sorry, mijn secretaresse is op vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel ik het inhoudelijk geheel met je post eens ben, moet me toch iets van het hart.
JaloerZe?? Je kán te ver gaan!!
De trut. Hoe durft ze!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn secretaresse is op vakantie
Wat jij zegt! Eindelijk een vrouw die me begrijpt!quote:
Er staat dat Liza voor haar relatie met Wim op het punt stond om te trouwen met iemand uit Volendam.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???
Je haalt me de woorden uit m'n mond..........en dat dan ook in dezelfde bewoordingen beschrijven!! Samen oud worden.....bladibla......zo gelukkig nog nooit.........deze keer voelt het zo speciaal..............ben de gelukkigste mens op aarde..........quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:23 schreef DarkElf het volgende:
altijd lachen hoe snel die mensen weer 'de echte liefde van hun leven' vinden
Ik heb ook geen idee!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben zo blij dat het me nog steeds gelukt is om dat liedje over dat tuintje niet te hoeven horen!
Hahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet Yo maar Wes is de Golddigger![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Wes zwanger is
Kewl hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef bloodymary het volgende:
Haha, die begrafenis van die vader, het lijkt wel een maffiabegrafenis met al die donkere mensen, donkere kleding en donkere zonnebrillen.
En daar bedoel ik niks mee, want ik ben van team Yo!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben zo blij dat het me nog steeds gelukt is om dat liedje over dat tuintje niet te hoeven horen!
Fijn !!! wil het graag blijven herhalen, net zoals de pijp affairequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Welke relatie is een blijvertje op je 23e en in dat wereldje...dat zegt heulemaal niks.
En dat gezemel over die zg. kille ogen kennen we nu wel, volgens mij ben je de enige die dat vindt, btw.
hahaha ik snap het al ze zal wel een erfenis krijgen maar niet zoveel, en zo proberen ze Yolanthe geen golddigger te laten lijken ,want volgens mij leest men hier mee hahahahhaquote:
Juist, weledelgeleerde troela.Ik heb een tuintje in me hart voor jouou ,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Vivi het volgende:
Jamaar Co, anders snappen die diislektiesche personaaasjes het niet!
Kopen juist, t is voor een goed doel.....en nog leuk ook van die lieve knappe Janneman en co.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
Als t waar is over die 20 miljoen, die ik haar van harte gun, moet jij eens zien hoe snel t uit is met Wesley. Want dan val je in een hogere categorie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:31 schreef Leandra het volgende:
Wie kan trouwens ongegeneerd met types als Jan Smit en Wesley Sneijder trouwen of verkering hebben zonder voor golddigger uitgemaakt te worden??
Sylvia Toth?![]()
![]()
Verder verbaast het me niet zo dat ze van Jan Smit naar Wesley Sneijder overstapt, de kans dat ze met grote regelmaat een of andere Pietje Jansen tegenkomt die loodgieter is, is nou eenmaal wat kleiner dan bij de gemiddelde 23-jarige.
Types als Yolanthe en Fleur worden nou eenmaal achterna gezeten door types als Jan, Wesley en Rodney (of hoe dat broertje dan ook mag heten) die het zich prima kunnen permitteren dat hun vriendin het huis voor een tonnetje of 4 inricht. Maar goed, kennelijk is het feit dat ze op de avances van deze beter bedeelde types ingaan een faux pas, en hadden ze de heren moeten afwijzen op het feit dat ze geen timmerman, loodgieter, stukadoor of stratenmaker zijn.
Ik zal gelijk maar toegeven; ik heb ook nooit verkering gehad met een timmerman, loodgieter, stukadoor of stratenmaker, en mijngaat ook niet even zelf de badkamer verbouwen, ben ik nu een golddigger?
Ik heb er NIKS mee te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kopen juist, t is voor een goed doel.....en nog leuk ook van die lieve knappe Janneman en co.
Waarschijnlijk valt ze dan idd in een andere categorie.... nu zit ze nog daar waar je weinig tot geen Pietje Jansens tegenkomt, met 20 miljoen zit ze daar waar ze waarschijnlijk zelfs weinig Wesley Sneijders tegenkomt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t waar is over die 20 miljoen, die ik haar van harte gun, moet jij eens zien hoe snel t uit is met Wesley. Want dan val je in een hogere categorie.
Ik moest hier wel om lachen. En ik ben het nog met je eens ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t waar is over die 20 miljoen, die ik haar van harte gun, moet jij eens zien hoe snel t uit is met Wesley. Want dan val je in een hogere categorie.
Wees daar zeker maar blij omquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef bloodymary het volgende:
En alimentatie wordt gebaseerd op het gezinsinkomen/vermogen van degene die moet betalen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe hoeft geen alimentatie aan Ramona betalen..Zo lijkt Ramona niet te zijn op andermans geld te willen ..Wesley moet haar betalen.
Het vermogen van Yolanthe zal dus pas een rol spelen wanneer zij en Wesley een gezin vormen. Zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Ze zijn nu gewoon nog leuk vriendje en vriendinnetje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En alimentatie wordt gebaseerd op het gezinsinkomen/vermogen van degene die moet betalen.
Als jouw ex in z'n uppie ¤ 2.000,= netto verdient en zo'n ¤ 500,= per maand aan alimentatie moet betalen, dan kun je er op rekenen dat je meer kunt vragen als hij gaat samenwonen met iemand die ook ¤ 2.000,= verdient.
Zijn gezinsinkomen is dan immers niet de ¤ 2.000,= meer waar die ¤ 500,= alimentatie op gebaseerd is, maar ¤ 4.000,=
Het vermogen van Yolanthe kan dus wel van belang zijn in de alimentatie-zaak van Ramona
Ja jeetje hoor das waar, zoenen is half niet zo fout als pijpen, en kille koele goldiggers maakt dit topic veel smeuiger dan een engeltje met zwoele blik.Dus jeetjuhh heeft een punt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Fijn !!! wil het graag blijven herhalen, net zoals de pijp affaire
Kijk daar in godsnaam mee uit die taalfouten, want je krijgt zo een hoogbegaafd, weledelgestelde zeer geleerde fukker op je dak...oeps fokker.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hahaha ik snap het al ze zal wel een erfenis krijgen maar niet zoveel, en zo proberen ze Yolanthe geen golddigger te laten lijken ,want volgens mij leest men hier mee hahahahha
Nou we trappen er niet in hoor ze is gewoon een golddigger
(excusses voor mijn evt taalfouten)
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kopen juist, t is voor een goed doel.....en nog leuk ook van die lieve knappe Janneman en co.
T gaat toch och om de smeuiigheid van t topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
En ik blijf erbij: Als Yolanthe een golddigger was, dan had ze er veel meer uit weten te slepen dan een paar kerstballen en keukenrolhouders. Als Y een goede golddigger was, was ze gewoon eerder met Jantje getrouwd, zijn slippertjes door de vingers gezien en er ietsje later met half zijn vermogen vandoor gegaan.
Dus jij vindt Yolanthe eigenlijk ook geen golddigger en Jantje ook maar een stomme palingzanger?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T gaat toch och om de smeuiigheid van t topic![]()
had ik begrepen?
en niet meteen de mooistequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef Eef999 het volgende:
Yo heeft een auto van Wes gekregen, werd net verteld bij Boulevard
Een Range Rover, ze lieten deze zien:
[ afbeelding ]
En vanavond zit Yo op de tribune bij Nederland-Engeland![]()
![]()
Als een echte voetbalvrouw![]()
Ik vind haar geen golddigger,maar ik vind t wel toevallig dat zij meteen weer tegen zon goed verdienende jonge gast is aangelopen ,maar dat kan toeval zijn, en ik vind Jan zeker geen stomme palingzanger....echt t is een goed scorende jonge zanger die weet in welk genre hij t kan verdienen, en hij is echt heel aardig ....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef Cacao het volgende:
[..]
Dus jij vindt Yolanthe eigenlijk ook geen golddigger en Jantje ook maar een stomme palingzanger?
Wat een enorm hilarische woordspeling. *clap clap,clapclap*quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kijk daar in godsnaam mee uit die taalfouten, want je krijgt zo een hoogbegaafd, weledelgestelde zeer geleerde fukker op je dak...oeps fokker.
Nou, HEEL toevallig, als je zelf een BN-er bent en meerdere keren gekozen tot meest sexy vrouw en zulks, dat je dan ook in contact komt met andere BN-ers op feestjes en premieres en weet ik wat. Ongeveer net zo toevallig als dat je als stewardess regelmatig in contact komt met, ik noem maar een zijweg, piloten. Maar dat zijn natuurlijk ook golddiggers, allemaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind haar geen golddigger,maar ik vind t wel toevallig dat zij meteen weer tegen zon goed verdienende jonge gast is aangelopen ,maar dat kan toeval zijn
Ik wel.quote:en ik vind Jan zeker geen stomme palingzanger
quote:....echt t is een goed scorende jonge zanger die weet in welk genre hij t kan verdienen, en hij is echt heel aardig ....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
Ik steek nog liever een paling in mijn oog.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, HEEL toevallig, als je zelf een BN-er bent en meerdere keren gekozen tot meest sexy vrouw en zulks, dat je dan ook in contact komt met andere BN-ers op feestjes en premieres en weet ik wat. Ongeveer net zo toevallig als dat je als stewardess regelmatig in contact komt met, ik noem maar een zijweg, piloten. Maar dat zijn natuurlijk ook golddiggers, allemaal!
[..]Ja en ze neuken zich allemaal een slag in de rondte...
Ik wel.
[..]Ik niet
[ afbeelding ][ afbeelding ]
in t land der blinden is eenoog koning....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
Ik steek nog liever een paling in mijn oog.
O Greyssie: ik sla deze link even over!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Co en Viev... gelieve vast even uit je hoofd te leren voor de volgende Puppelavond!
Compleet met wiebelkontendansje er bij alsjeblieft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Damaru__.html?p=31,1
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
in t land der blinden is eenoog koning....
Nou ja ,dan download je toch 'lippen op de mijne' van Nick en Simon.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |