Het vermogen van Yolanthe zal dus pas een rol spelen wanneer zij en Wesley een gezin vormen. Zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Ze zijn nu gewoon nog leuk vriendje en vriendinnetje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En alimentatie wordt gebaseerd op het gezinsinkomen/vermogen van degene die moet betalen.
Als jouw ex in z'n uppie ¤ 2.000,= netto verdient en zo'n ¤ 500,= per maand aan alimentatie moet betalen, dan kun je er op rekenen dat je meer kunt vragen als hij gaat samenwonen met iemand die ook ¤ 2.000,= verdient.
Zijn gezinsinkomen is dan immers niet de ¤ 2.000,= meer waar die ¤ 500,= alimentatie op gebaseerd is, maar ¤ 4.000,=
Het vermogen van Yolanthe kan dus wel van belang zijn in de alimentatie-zaak van Ramona
Ja jeetje hoor das waar, zoenen is half niet zo fout als pijpen, en kille koele goldiggers maakt dit topic veel smeuiger dan een engeltje met zwoele blik.Dus jeetjuhh heeft een punt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Fijn !!! wil het graag blijven herhalen, net zoals de pijp affaire
Kijk daar in godsnaam mee uit die taalfouten, want je krijgt zo een hoogbegaafd, weledelgestelde zeer geleerde fukker op je dak...oeps fokker.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hahaha ik snap het al ze zal wel een erfenis krijgen maar niet zoveel, en zo proberen ze Yolanthe geen golddigger te laten lijken ,want volgens mij leest men hier mee hahahahha
Nou we trappen er niet in hoor ze is gewoon een golddigger
(excusses voor mijn evt taalfouten)
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kopen juist, t is voor een goed doel.....en nog leuk ook van die lieve knappe Janneman en co.
T gaat toch och om de smeuiigheid van t topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
En ik blijf erbij: Als Yolanthe een golddigger was, dan had ze er veel meer uit weten te slepen dan een paar kerstballen en keukenrolhouders. Als Y een goede golddigger was, was ze gewoon eerder met Jantje getrouwd, zijn slippertjes door de vingers gezien en er ietsje later met half zijn vermogen vandoor gegaan.
Dus jij vindt Yolanthe eigenlijk ook geen golddigger en Jantje ook maar een stomme palingzanger?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T gaat toch och om de smeuiigheid van t topic![]()
had ik begrepen?
en niet meteen de mooistequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef Eef999 het volgende:
Yo heeft een auto van Wes gekregen, werd net verteld bij Boulevard
Een Range Rover, ze lieten deze zien:
[ afbeelding ]
En vanavond zit Yo op de tribune bij Nederland-Engeland![]()
![]()
Als een echte voetbalvrouw![]()
Ik vind haar geen golddigger,maar ik vind t wel toevallig dat zij meteen weer tegen zon goed verdienende jonge gast is aangelopen ,maar dat kan toeval zijn, en ik vind Jan zeker geen stomme palingzanger....echt t is een goed scorende jonge zanger die weet in welk genre hij t kan verdienen, en hij is echt heel aardig ....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef Cacao het volgende:
[..]
Dus jij vindt Yolanthe eigenlijk ook geen golddigger en Jantje ook maar een stomme palingzanger?
Wat een enorm hilarische woordspeling. *clap clap,clapclap*quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kijk daar in godsnaam mee uit die taalfouten, want je krijgt zo een hoogbegaafd, weledelgestelde zeer geleerde fukker op je dak...oeps fokker.
Nou, HEEL toevallig, als je zelf een BN-er bent en meerdere keren gekozen tot meest sexy vrouw en zulks, dat je dan ook in contact komt met andere BN-ers op feestjes en premieres en weet ik wat. Ongeveer net zo toevallig als dat je als stewardess regelmatig in contact komt met, ik noem maar een zijweg, piloten. Maar dat zijn natuurlijk ook golddiggers, allemaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind haar geen golddigger,maar ik vind t wel toevallig dat zij meteen weer tegen zon goed verdienende jonge gast is aangelopen ,maar dat kan toeval zijn
Ik wel.quote:en ik vind Jan zeker geen stomme palingzanger
quote:....echt t is een goed scorende jonge zanger die weet in welk genre hij t kan verdienen, en hij is echt heel aardig ....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
Ik steek nog liever een paling in mijn oog.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, HEEL toevallig, als je zelf een BN-er bent en meerdere keren gekozen tot meest sexy vrouw en zulks, dat je dan ook in contact komt met andere BN-ers op feestjes en premieres en weet ik wat. Ongeveer net zo toevallig als dat je als stewardess regelmatig in contact komt met, ik noem maar een zijweg, piloten. Maar dat zijn natuurlijk ook golddiggers, allemaal!
[..]Ja en ze neuken zich allemaal een slag in de rondte...
Ik wel.
[..]Ik niet
[ afbeelding ][ afbeelding ]
in t land der blinden is eenoog koning....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
Ik steek nog liever een paling in mijn oog.
O Greyssie: ik sla deze link even over!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Co en Viev... gelieve vast even uit je hoofd te leren voor de volgende Puppelavond!
Compleet met wiebelkontendansje er bij alsjeblieft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Damaru__.html?p=31,1
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
in t land der blinden is eenoog koning....
Nou ja ,dan download je toch 'lippen op de mijne' van Nick en Simon.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |