Blijkbaar wel, want ze krijgt het via de officiele weg in een erfenis. Dat wil zeggen dat er ook successierechten over betaald worden en dat de belastingdienst weet wat het is en waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
20 miljoen vraag me af op dat wel allemaal eerlijk geld is
Nog even en we krijgen de beschuldiging dat de belastingdienst meewerkt aan het witwassen van geld uit het criminele circuitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ze krijgt het via de officiele weg in een erfenis. Dat wil zeggen dat er ook successierechten over betaald worden en dat de belastingdienst weet wat het is en waar het vandaan komt.
Bron; Primeurjagersquote:Jan Smit gaat samenwonen!
Jan Smit heeft aangekondigd binnenkort samen te gaan wonen met Liza, maar....
volgens bronnen in Volendam wonen Jan en Liza al een tijdje samen in de villa van Jan. Dus wat het nieuws nu eigenlijk hiervan is, is voor iedereen die de palingsoap op de voet volgt een compleet raadsel.
En Jan vertelt deze week in een interview met het weekblad Prive ook nog eens dat Liza het meisje is waar hij trots op is en waar hij voor eeuwig mee wil samen zijn.
Laat de bruidsklokken maar luiden.......![]()
maar goed die hebben we eerder gehoordquote:En Jan vertelt deze week in een interview met het weekblad Prive ook nog eens dat Liza het meisje is waar hij trots op is en waar hij voor eeuwig mee wil samen zijn.
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???quote:
Ik zal straks ff op zoek gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???
krijgt ze blijkbaar veel geld, dan nog iets proberen te vinden om over te zeiken.. lekker belangrijk, doe mij die 20 miljoen maar, eerlijk of niet! hihiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
20 miljoen vraag me af op dat wel allemaal eerlijk geld is
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Mooi hoe die jaloerze anti-yolanthe clan in elk zonnestraaltje voor Yo proberen een compleet duivelscomplot te zien![]()
Yo is lief, mooi, onschuldig en ook nog rijk en dat steekt hier aardig
hehehe zet dat maar tussen " " .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Mooi hoe die jaloerze anti-yolanthe clan in elk zonnestraaltje voor Yo proberen een compleet duivelscomplot te zien![]()
nou waar ze blijkbaar wel goed van heeft geprofiteerd , ik blijf het een akkelig koel schepsel vinden, die ooit eens flink onderuit gaat .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef roosje77 het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
ieder dingetje over yo wordt meteen weer negatief gezien.
het is gewoon een leuke meid, die als enige niet met modder heeft gegooid!
ze pikt de draad weer lekker op en dat mag blijkbaar alleeen mama's kindje jantje!
maar de reacties blijven leuk hier, mensen voelen zich bijna persoonlijk aangevallen!
de palingsoap is back alive!
Hoewel ik het inhoudelijk geheel met je post eens ben, moet me toch iets van het hart.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef versabommie het volgende:
Welke relatie is een blijvertje op je 23e en in dat wereldje...dat zegt heulemaal niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou waar ze blijkbaar wel goed van heeft geprofiteerd , ik blijf het een akkelig koel schepsel vinden, die ooit eens flink onderuit gaat .
Want geloof me wesley sneijder is geen blijvertje
Ja sorry, mijn secretaresse is op vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel ik het inhoudelijk geheel met je post eens ben, moet me toch iets van het hart.
JaloerZe?? Je kán te ver gaan!!
De trut. Hoe durft ze!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn secretaresse is op vakantie
Wat jij zegt! Eindelijk een vrouw die me begrijpt!quote:
Er staat dat Liza voor haar relatie met Wim op het punt stond om te trouwen met iemand uit Volendam.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet Jantje wellicht niet over zijn meisje???
Je haalt me de woorden uit m'n mond..........en dat dan ook in dezelfde bewoordingen beschrijven!! Samen oud worden.....bladibla......zo gelukkig nog nooit.........deze keer voelt het zo speciaal..............ben de gelukkigste mens op aarde..........quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:23 schreef DarkElf het volgende:
altijd lachen hoe snel die mensen weer 'de echte liefde van hun leven' vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |