quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Zeer scherp, ik had er in eerste instantie overheen gelezen.
Overigens ik snap ook niet dat de jeugd van tegenwoordig dat soort muziek mooi vindt, Jantje Smit, Nick en Simon, Frans Bauer etc. Toen ik jong was was dat alleen voor bejaarden en zwakbegaafden. Echt weer een teken van de debilisering van Nederland....
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.
En van de 3J's ook. Frans Bauer vind ik afgrijselijk.
Dus ik zal dan ook wel zwakbegaafd en debiel zijn?
Ja misschien gaat ze nu wel voor Hans van de Free Record Shop,Money ,money money must be funny, in a rich girls world.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Vivi het volgende:
Misschien doet Yo dat ook wel en dan is het natuurlijk logisch dat ze niet voor Johan van de snackbar gaat!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringt.
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.
En van de 3J's ook. Frans Bauer vind ik afgrijselijk.
Dus ik zal dan ook wel zwakbegaafd en debiel zijn?
Yo en Jan hebben beide hun laatste niet, let op mijn woordenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
He, toch leuk weer wat ontwikkelingen.
Y is toch geen golddigger want ze erft miljoenen en hoeft dus niet op het geld van Wes te teren. Niet dat het wat uitmaakt voor de Yolanthe haters hier want 1. het is wel heel toevallig dat ze nu weer met een BN- er gaat en 2. had ze maar niet zo'n koele blik moeten hebben.
Verder heeft Liza heeft al eerder haar ware liefde laten stikken voor een andere ware liefde die ze sinds kort toch maar niet meer moet. Je zal maar zo besluiteloos zijn als het om de liefde gaat denk ik dan.
En Jan, die kan ik echt niet serieus nemen. Die gozer heeft het halve dorp in zijn bed gehad ( of iemand anders bed ) en geilt veel te veel op alle aandacht die hij krijgt om zich nu te binden aan een vrouw met kind.
Jan en N and S. vind ik wel leuk op een feestjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.
Náárling dat je er bent!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringt.
Ik ben niet dom, ik drink zo goed als nooit, ik zal er geen CD van kopen en het ook niet expres in de auto draaien dus. En ik zeg niet dat ik het MOOI vind, maar wel leuk en vrolijk. Maar als het langs komt toevallig ga ik geen moord en brand schreeuwen nee, dan 'zing' (quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.
Nee, wie wel op die leeftijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Yo en Jan hebben beide hun laatste niet, let op mijn woorden![]()
O sorry, werd hierboven ergens genoemd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik die hele 3 J's niet ken, behalve uit dit topic dan, dus ik kan daar niet over oordelen. Maar heb er wel zo'n idee over...
Maar ik kan er echt niet tegen. Word er heel chagrijnig van. Toen dat kutjong zijn eerste liedje had over zijn oma, jaaaaren geleden, ging ik altijd buiten staan als dat in mijn stamkroeg werd gedraaid (het was winter). Zette die cafebaas dat iedere keer expres op zodra ik binnen kwam.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Náárling dat je er bent!
Kijk maar uit, ik stuur mijn adoptiescharrelkip op je af!![]()
[..]
Maar als het langs komt toevallig ga ik geen moord en brand schreeuwen nee, dan 'zing' () ik lekker mee. Vind het een grappig nummer, maar ik zal er niet wakker van liggen als ik het nooit meer hoor.
Ik vraag me af wie er gekker is hoor... gewoon niet piepen en het nummer aanhoren of 100 euro bieden om een nummer dat je niet aanstaat niet meer te hoeven horen
Dan zijn de consequenties geheel voor jouquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Náárling dat je er bent!
Kijk maar uit, ik stuur mijn adoptiescharrelkip op je af!![]()
En of Yo op de tribune zit met haar kille ogen....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ff kijken naar Wes en hoop dat hij op t veld ook scoort....
zeker bij elke doelpunt zijnhaar geld te tellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En of Yo op de tribune zit met haar kille ogen....
haha!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wuift ze wel met een gastendoekje!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wuift ze wel met een gastendoekje!
eeeeyyy swan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:14 schreef versabommie het volgende:
Ik heb een tuin op me buik ...bwehrg!
wesley laat er geen gras over groeien bedoel je!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
sow hey die yolanthe laat er geen gras over groeien dr eerste kado heeft ze al binnen ge****t
http://www.telegraaf.nl/p(...)neijder__.html?p=2,1
Als dat zo is dan is het nog asocialer van Yolanthe.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Raug het volgende:
Ja maar laten we wel wezen. Als ze echt een golddigger was had ze natuurlijk ook wel voor een wat leukere rijke vent kunnen gaan. Ze kan makkelijk een rijke, leuke echte vent aan de haak slaan ipv een rijk jongetje in een gehucht. Ze heeft het wat dat betreft voor het uitkiezen.
Ik geloof echt dat ze van Jan hield en dat het er niet om het geld te doen was. Anders had ze zich wel snel zwanger geschopt en was ze met hem getrouwd. Dat is nl de standaardtactiek van golddiggers.
Ik neem aan dat die erfenis van haar vader ook niet uit de lucht is komen vallen maar dat ze geweten heeft dat die er aan kwam. Die spullen heeft ze denk ik daarom echt niet meegenomen uit gierigheid.
en zij erg hebberig om dat aan te nemen , ik zou me generenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef roosje77 het volgende:
[..]
wesley laat er geen gras over groeien bedoel je!
dan is ie vast goed gek met haar!
misschien is het wel haar smaak en zei jan"neem maar mee"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het nog asocialer van Yolanthe.
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef roosje77 het volgende:
[..]
misschien is het wel haar smaak en zei jan"neem maar mee"
dat weet jij toch niet?
je trekt alles van yo wel in het negatieve zeg, nu ik het teruglees valt het me helemaal op..
heb je echt zo'n hekel aan der alleen door haar ogen?
kan me dat nl. niet voorstellen...
Dat noemen ze volgens mij kutnijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.
Ik mag haar niet gewoon omdat ik haar niet sympathiek vind en voorlopig krijgen mijn ideeen en mening over haar alleen maar meer en meer gelijk.
Ze holt te hard achter de centjes aan ,van andere mannen .............................dus dat.
En zo is datquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef roosje77 het volgende:
[..]
(het is WEL een lekker deuntje trouwens)
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.
eigenlijk heet het geen staar, maar ziekter van stargardt. ze is 27, maar ziet met 1 oog nog maar 10% en de andere 20%. de glans is uit haar ogen, dus ze kijkt een beetje dof uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef bloodymary het volgende:
Oh, ik kan wel wat hebben hoor, vind het wel grappig allemaal hier.
Maar da's niet fijn voor jouw vriendin. Is die ook pas in de 30? En komt dat nog goed?
achja is ook zo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Nou, da's echt erg. Ik hoop dat ze haar kunnen helpen en liefst zo snel mogelijk. Zo is iemands leven toch heel beperkt geworden. En ik kan begrijpen dat je gezeur over ogen dan niet goed kunt hebben hier.
Maar neem het niet zo serieus, dit hier is toch vooral een zinloos tijdverdrijf waaruit je soms humor kunt putten en die humor zit het er vaak in dat iemand iets onzinnigs 100 keer herhaalt. Net als de gastendoekjes in dit topic steeds weer terug komen, doet Jeetjuh dat met blikken.
Hohoho je brandt zelf alles plat waar t om Jan gaat, dit topic zou er niet zijn als we allemaal op een lijn zitten ja, dus ook incasseren hoort erbij ,van beide kanten, en Yo heeft echt niet te klagen hier als t om aantal aanbidsters gaat, dus laat Jeetjuhh ook in haar waarde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.
Dit raakt wal noch kant, en dat weet je zelf ook wel .(Hoop ik)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef roosje77 het volgende:
[..]
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?
een vriendin van mij is blind (bijna) door staar, dus die deugt waarschijnlijk ook niet...
Ik noem dit af en toe eens ook wat willen zeggen hier.En dan t liefst hatelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat noemen ze volgens mij kutnijd.
Hij wil niet voor niets zo snel met haar trouwen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:Dat wist ik dus niet dat een nieuwe partner van Wesley mee moet gaan betalen aan zijn ex
Als je de moeder van Jan mag geloven heeft ze er een hele inboedel uit gesleeptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
En ik blijf erbij: Als Yolanthe een golddigger was, dan had ze er veel meer uit weten te slepen dan een paar kerstballen en keukenrolhouders. Als Y een goede golddigger was, was ze gewoon eerder met Jantje getrouwd, zijn slippertjes door de vingers gezien en er ietsje later met half zijn vermogen vandoor gegaan.
It takes two. . . Wie weet wat er geprobeerd is, maar nogmaals, niet iedereen raakt binnen een jaar zwanger. En trouwen, ik denk dat Jan daar helemaal niets van wil weten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Raug het volgende:
Ja maar laten we wel wezen. Als ze echt een golddigger was had ze natuurlijk ook wel voor een wat leukere rijke vent kunnen gaan. Ze kan makkelijk een rijke, leuke echte vent aan de haak slaan ipv een rijk jongetje in een gehucht. Ze heeft het wat dat betreft voor het uitkiezen.
Ik geloof echt dat ze van Jan hield en dat het er niet om het geld te doen was. Anders had ze zich wel snel zwanger geschopt en was ze met hem getrouwd. Dat is nl de standaardtactiek van golddiggers.
Ik neem aan dat die erfenis van haar vader ook niet uit de lucht is komen vallen maar dat ze geweten heeft dat die er aan kwam. Die spullen heeft ze denk ik daarom echt niet meegenomen uit gierigheid.
Dat hij niets van trouwen wilde weten is anders niet wat hij zelf meerdere keren gezegd heeft. In V'dam was het trouwens bekend dat hij wel met haar wilde trouwen. Grappig hoe de Jan fans hem beter kennen dan hij zelf incl. zijn omgeving.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
It takes two. . . Wie weet wat er geprobeerd is, maar nogmaals, niet iedereen raakt binnen een jaar zwanger. En trouwen, ik denk dat Jan daar helemaal niets van wil weten.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hohoho je brandt zelf alles plat waar t om Jan gaat, dit topic zou er niet zijn als we allemaal op een lijn zitten ja, dus ook incasseren hoort erbij ,van beide kanten, en Yo heeft echt niet te klagen hier als t om aantal aanbidsters gaat, dus laat Jeetjuhh ook in haar waarde.
Volgens mij zeg ik hier ongeveer hetzelfde als jij hoor.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Maar neem het niet zo serieus, dit hier is toch vooral een zinloos tijdverdrijf waaruit je soms humor kunt putten en die humor zit het er vaak in dat iemand iets onzinnigs 100 keer herhaalt. Net als de gastendoekjes in dit topic steeds weer terug komen, doet Jeetjuh dat met blikken.
Dat hij zei met haar te willen trouwen zou ik niet serieus nemen aangezien het jong alles pakt wat los en vast zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:28 schreef Raug het volgende:
[..]
Dat hij niets van trouwen wilde weten is anders niet wat hij zelf meerdere keren gezegd heeft. In V'dam was het trouwens bekend dat hij wel met haar wilde trouwen. Grappig hoe de Jan fans hem beter kennen dan hij zelf incl. zijn omgeving.
Dat is waar!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hij zei met haar te willen trouwen zou ik niet serieus nemen aangezien het jong alles pakt wat los en vast zit.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef roosje77 het volgende:
[..]
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?
een vriendin van mij is blind (bijna) door staar, dus die deugt waarschijnlijk ook niet...
Schat je wordt wel erg persoonlijk , ik laat jou ook in je waarde .quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef roosje77 het volgende:
[..]
eigenlijk heet het geen staar, maar ziekter van stargardt. ze is 27, maar ziet met 1 oog nog maar 10% en de andere 20%. de glans is uit haar ogen, dus ze kijkt een beetje dof uit.
nu is er nog niets aan te doen, maar ze zijn wel bijna zover..
vandaar dat ik misschien zo fel reageer. maar komop, zeiken over iemands persoontje om de blik in de ogen......
how low can you go?
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat een belachelijke reactie en vergelijking , we hebben het hier over Yolanthe, het was trouwens Vivi die dit aanhaalde niet ik!!!
Hallo? SHO? Korrels? Zout?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegd![]()
Als je iemand al wil beoordelen n.a.v. iemands blik dan iig als je deze live hebt kunnen zien!
Pardon? SHo is de meest serieuze shizzle op dit forum!quote:
Net als de ogen van Liekequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:16 schreef versabommie het volgende:
Over blik gesproken... ik vin Jan's ogen ook wel erg dicht op elkaar staan!
Welke Lieke? Mis ik iets? Zit er een Lieke in het palinggate???quote:
Ja, wie is Lieke?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welke Lieke? Mis ik iets? Zit er een Lieke in het palinggate???
OMFGquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef kissaa het volgende:
Lieke van DGK idd, maar ik zit in het verkeerde topic
waar héb je het over domme trol. Jij loopt hier vanaf topic 1 al te zaniken over een lege blik etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat een belachelijke reactie en vergelijking , we hebben het hier over Yolanthe, het was trouwens Vivi die dit aanhaalde niet ik!!!
Doen we ook, maar het is recessie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:41 schreef Anniebab het volgende:
dus laat Jeetjuhh ook in haar waarde.
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
waar héb je het over domme trol. Jij loopt hier vanaf topic 1 al te zaniken over een lege blik etc.
En natuurlijk zou jij je generen als je een duur cadeau krijgt, dat hebben wel meer vrouwen die niks gewend zijn.
Daar heeft de recessie niets mee te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doen we ook, maar het is recessie.
Wilde net zeggen... tot nummertje 22 hadden we enkel last van die Jim Wave groupiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.
Oh, je bedoelt vanaf waar de topics leeg begonnen te lopen..Ik zie een verband.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.
Ja, dat taalgebruik is echt erg. Ik kon me nog net beheersen om het te verbeterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat taalgebruik bij Primeurjagers, wat een niveau weer![]()
Maarreh, doe mij die Audi van Ramona maar, die is stukken leuker dan de Range Rover van Yolanthe
Die had ik net verdrongenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wilde net zeggen... tot nummertje 22 hadden we enkel last van die Jim Wave groupie
At your service, ma'mquote:
Die blik van jou zegt ook genoegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef static het volgende:
Moet nou werkelijk alles verknald worden hier?
preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegd![]()
Als je iemand al wil beoordelen n.a.v. iemands blik dan iig als je deze live hebt kunnen zien!
Leandraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef roosje77 het volgende:
oke... misschien iets te heftiggereageerd gisteren
, tis maar een forum..
maar soms irriteert het enorm als er tig keer wordt herhaald "ze deugt niet met die koele blik/ niet sprekende ogen".
maar goed, laten we er maar over ophouden, ik blijf jantje een mammaas kindjevinden wat hoert en snoert en vervolgens manager japio en mama de boel laten lijmen, of het een ander nu schaadt of niet..
(denk aan omkopen evert santegoed, verhaal verdraaien van knokpartij wim, leegroven van jantjes huis, enz)
en dat is ook iedereen (gelukkkig maar!) niet met me eens.
zo houden we wel de spanning hier er in.![]()
En gelukkig heeft iemand irl altijd dezelfde blik!quote:
En wat heeft dát nou weer met Palinggate te maken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Leandra...... toch hebben we samen heel lang over de gouden kooi gepost met altijd veel plezier
Ik vind jou toch wel te ver gaan, kijk dat je bikkelhard kan zijn oke, maar je doet af en toe zo uit de hoogte tegen iemand ,niet leuk meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
waar héb je het over domme trol. Jij loopt hier vanaf topic 1 al te zaniken over een lege blik etc.
En natuurlijk zou jij je generen als je een duur cadeau krijgt, dat hebben wel meer vrouwen die niks gewend zijn.
Ja nou als we toch gaan beginnen, we zijn toch wel wat gewend hier?Nick en Simon waren al gay voordat iemand ze zag, Jan is ook al voor alles en nog wat uitgescholden.En voor degene die t niet of niet meer weten, trek er een middagje voor uit om de topics na te lezen,dus niet zo week nu allemaal over de blik van Yo, want das nog nix al t andere gezegde vergeleken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe dan tuinbonen, staat beter bij zijn cd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
En toch blijft Jantje een vadsig moederkindje met een kweelkeel.
Een blik sperziebonen naar zijn hoofd kan ie krijgen. Of erwtjes.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef Anniebab het volgende:
En alhoewel we vaak in de clinch liggen ,ik heb een tuitje in me harrrt voor jullie allemaal, of jullie nou wel of geen geld bieden om de song nooit meer te horen ,mi rosuuuuuuu ,alleeen voor jou,o yeahLaten we t gezellie houden....
Dank je, jij ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Eef ,Jij bent en blijft altijd liefffff
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef Anniebab het volgende:
En alhoewel we vaak in de clinch liggen ,ik heb een tuintje in me harrrt voor jullie allemaal, of jullie nou wel of geen geld bieden om de song nooit meer te horen ,mi rosuuuuuuu ,alleeen voor jou,o yeahLaten we t gezellie houden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |