quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wuift ze wel met een gastendoekje!
eeeeyyy swan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:14 schreef versabommie het volgende:
Ik heb een tuin op me buik ...bwehrg!
wesley laat er geen gras over groeien bedoel je!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
sow hey die yolanthe laat er geen gras over groeien dr eerste kado heeft ze al binnen ge****t
http://www.telegraaf.nl/p(...)neijder__.html?p=2,1
Als dat zo is dan is het nog asocialer van Yolanthe.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Raug het volgende:
Ja maar laten we wel wezen. Als ze echt een golddigger was had ze natuurlijk ook wel voor een wat leukere rijke vent kunnen gaan. Ze kan makkelijk een rijke, leuke echte vent aan de haak slaan ipv een rijk jongetje in een gehucht. Ze heeft het wat dat betreft voor het uitkiezen.
Ik geloof echt dat ze van Jan hield en dat het er niet om het geld te doen was. Anders had ze zich wel snel zwanger geschopt en was ze met hem getrouwd. Dat is nl de standaardtactiek van golddiggers.
Ik neem aan dat die erfenis van haar vader ook niet uit de lucht is komen vallen maar dat ze geweten heeft dat die er aan kwam. Die spullen heeft ze denk ik daarom echt niet meegenomen uit gierigheid.
en zij erg hebberig om dat aan te nemen , ik zou me generenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef roosje77 het volgende:
[..]
wesley laat er geen gras over groeien bedoel je!
dan is ie vast goed gek met haar!
misschien is het wel haar smaak en zei jan"neem maar mee"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het nog asocialer van Yolanthe.
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef roosje77 het volgende:
[..]
misschien is het wel haar smaak en zei jan"neem maar mee"
dat weet jij toch niet?
je trekt alles van yo wel in het negatieve zeg, nu ik het teruglees valt het me helemaal op..
heb je echt zo'n hekel aan der alleen door haar ogen?
kan me dat nl. niet voorstellen...
Dat noemen ze volgens mij kutnijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.
Ik mag haar niet gewoon omdat ik haar niet sympathiek vind en voorlopig krijgen mijn ideeen en mening over haar alleen maar meer en meer gelijk.
Ze holt te hard achter de centjes aan ,van andere mannen .............................dus dat.
En zo is datquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef roosje77 het volgende:
[..]
(het is WEL een lekker deuntje trouwens)
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee als je goed terug leest kijk ik altijd naar iemand zijn ogen en die van haar zeggen genoeg.
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.
eigenlijk heet het geen staar, maar ziekter van stargardt. ze is 27, maar ziet met 1 oog nog maar 10% en de andere 20%. de glans is uit haar ogen, dus ze kijkt een beetje dof uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef bloodymary het volgende:
Oh, ik kan wel wat hebben hoor, vind het wel grappig allemaal hier.
Maar da's niet fijn voor jouw vriendin. Is die ook pas in de 30? En komt dat nog goed?
achja is ook zo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Nou, da's echt erg. Ik hoop dat ze haar kunnen helpen en liefst zo snel mogelijk. Zo is iemands leven toch heel beperkt geworden. En ik kan begrijpen dat je gezeur over ogen dan niet goed kunt hebben hier.
Maar neem het niet zo serieus, dit hier is toch vooral een zinloos tijdverdrijf waaruit je soms humor kunt putten en die humor zit het er vaak in dat iemand iets onzinnigs 100 keer herhaalt. Net als de gastendoekjes in dit topic steeds weer terug komen, doet Jeetjuh dat met blikken.
Hohoho je brandt zelf alles plat waar t om Jan gaat, dit topic zou er niet zijn als we allemaal op een lijn zitten ja, dus ook incasseren hoort erbij ,van beide kanten, en Yo heeft echt niet te klagen hier als t om aantal aanbidsters gaat, dus laat Jeetjuhh ook in haar waarde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Frappant dat iemand die altijd naar ogen kijjkt zelf een avatarplaatje heeft van iemand met een enorme lok voor haar ogen.
Dit raakt wal noch kant, en dat weet je zelf ook wel .(Hoop ik)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef roosje77 het volgende:
[..]
kunnen we het gezeik over blik in de ogen skippen?
een vriendin van mij is blind (bijna) door staar, dus die deugt waarschijnlijk ook niet...
Ik noem dit af en toe eens ook wat willen zeggen hier.En dan t liefst hatelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat noemen ze volgens mij kutnijd.
Hij wil niet voor niets zo snel met haar trouwen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:Dat wist ik dus niet dat een nieuwe partner van Wesley mee moet gaan betalen aan zijn ex
Als je de moeder van Jan mag geloven heeft ze er een hele inboedel uit gesleeptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor betalen om het niet te horen. Als dat de zaak was, hadden ze vast veel meer opgehaaldvoor het goede doel.
En ik blijf erbij: Als Yolanthe een golddigger was, dan had ze er veel meer uit weten te slepen dan een paar kerstballen en keukenrolhouders. Als Y een goede golddigger was, was ze gewoon eerder met Jantje getrouwd, zijn slippertjes door de vingers gezien en er ietsje later met half zijn vermogen vandoor gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |