quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook inziet is iig een meevaller.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou nu ter plekke 100 Euro geven als mij gegarandeerd kon worden dat ik het nooit zou hoeven horen.
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Zeer scherp, ik had er in eerste instantie overheen gelezen.
Overigens ik snap ook niet dat de jeugd van tegenwoordig dat soort muziek mooi vindt, Jantje Smit, Nick en Simon, Frans Bauer etc. Toen ik jong was was dat alleen voor bejaarden en zwakbegaafden. Echt weer een teken van de debilisering van Nederland....
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.
En van de 3J's ook. Frans Bauer vind ik afgrijselijk.
Dus ik zal dan ook wel zwakbegaafd en debiel zijn?
Ja misschien gaat ze nu wel voor Hans van de Free Record Shop,Money ,money money must be funny, in a rich girls world.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Vivi het volgende:
Misschien doet Yo dat ook wel en dan is het natuurlijk logisch dat ze niet voor Johan van de snackbar gaat!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringt.
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb een heel andere muzieksmaak normaal, maar ik vind sommige nummers van Nick & Simon ook leuk.
En van de 3J's ook. Frans Bauer vind ik afgrijselijk.
Dus ik zal dan ook wel zwakbegaafd en debiel zijn?
Yo en Jan hebben beide hun laatste niet, let op mijn woordenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
He, toch leuk weer wat ontwikkelingen.
Y is toch geen golddigger want ze erft miljoenen en hoeft dus niet op het geld van Wes te teren. Niet dat het wat uitmaakt voor de Yolanthe haters hier want 1. het is wel heel toevallig dat ze nu weer met een BN- er gaat en 2. had ze maar niet zo'n koele blik moeten hebben.
Verder heeft Liza heeft al eerder haar ware liefde laten stikken voor een andere ware liefde die ze sinds kort toch maar niet meer moet. Je zal maar zo besluiteloos zijn als het om de liefde gaat denk ik dan.
En Jan, die kan ik echt niet serieus nemen. Die gozer heeft het halve dorp in zijn bed gehad ( of iemand anders bed ) en geilt veel te veel op alle aandacht die hij krijgt om zich nu te binden aan een vrouw met kind.
Jan en N and S. vind ik wel leuk op een feestjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.
Nįįrling dat je er bent!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind wel dat je een enigszins kille en koude blik hebt, nu je er zo op aandringt.
Ik ben niet dom, ik drink zo goed als nooit, ik zal er geen CD van kopen en het ook niet expres in de auto draaien dus. En ik zeg niet dat ik het MOOI vind, maar wel leuk en vrolijk. Maar als het langs komt toevallig ga ik geen moord en brand schreeuwen nee, dan 'zing' (quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tja, ik kan me gewoon niet voorstellend dat een intelligent iemand dat mooi vindt. Al ben je nog zo dronken. En dan bedoel ik echt dat je het in de auto op zet of thuis, echt om naar te luisteren.
Nee, wie wel op die leeftijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Yo en Jan hebben beide hun laatste niet, let op mijn woorden![]()
O sorry, werd hierboven ergens genoemd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik die hele 3 J's niet ken, behalve uit dit topic dan, dus ik kan daar niet over oordelen. Maar heb er wel zo'n idee over...
Maar ik kan er echt niet tegen. Word er heel chagrijnig van. Toen dat kutjong zijn eerste liedje had over zijn oma, jaaaaren geleden, ging ik altijd buiten staan als dat in mijn stamkroeg werd gedraaid (het was winter). Zette die cafebaas dat iedere keer expres op zodra ik binnen kwam.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nįįrling dat je er bent!
Kijk maar uit, ik stuur mijn adoptiescharrelkip op je af!![]()
[..]
Maar als het langs komt toevallig ga ik geen moord en brand schreeuwen nee, dan 'zing' () ik lekker mee. Vind het een grappig nummer, maar ik zal er niet wakker van liggen als ik het nooit meer hoor.
Ik vraag me af wie er gekker is hoor... gewoon niet piepen en het nummer aanhoren of 100 euro bieden om een nummer dat je niet aanstaat niet meer te hoeven horen
Dan zijn de consequenties geheel voor jouquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nįįrling dat je er bent!
Kijk maar uit, ik stuur mijn adoptiescharrelkip op je af!![]()
En of Yo op de tribune zit met haar kille ogen....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ff kijken naar Wes en hoop dat hij op t veld ook scoort....
zeker bij elke doelpunt zijnhaar geld te tellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En of Yo op de tribune zit met haar kille ogen....
haha!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wuift ze wel met een gastendoekje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |