quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef donroyco het volgende:
2008 - 2009: 1e Blue Square Premier
2009 - 2010: 1e Coca Cola League 2
2010 - 2011: 15e Coca Cola League 1, na 9 wedstrijden.
Mijn carrière met Torquay United tot nu toe.
quote:
Nog mooier is bijna zijn hele carriere bij Heerenveen tot hij een buitenlandse avontuurtje wilde en naar Lyon ging om nog geen jaar later ineens bij Fortuna Sittard op te duikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik Wijnaldum naar York had kunnen halen
Maar wanneer je begint met QPR hoef je nog niet op zulke namen te rekenen. In mijn game doorliep hij de weg Feyenoord - Fiorentina - Arsenal. Vind ik reeeler voor zo'n geweldenaar
Mja in het seizoen dat ik promoveerde naar de Premier League werd ik overgenomen waardoor ik plotseling een zeer riante financiele positie had, waardoor ik een leuke selectie kon verzamelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik Wijnaldum naar York had kunnen halen
Maar wanneer je begint met QPR hoef je nog niet op zulke namen te rekenen. In mijn game doorliep hij de weg Feyenoord - Fiorentina - Arsenal. Vind ik reeeler voor zo'n geweldenaar
Dat moment mag bij mij ook wel eens aanbrekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja in het seizoen dat ik promoveerde naar de Premier League werd ik overgenomen waardoor ik plotseling een zeer riante financiele positie had, waardoor ik een leuke selectie kon verzamelen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
2008 - 2009: 1e Blue Square North
2009 - 2010: 3e Blue Square Premier
2010 - 2011: 2e Blue Square Premier, promotie in play-offs
2011 - 2012: 1e Coca Cola League 2, na 13 wedstrijden
Mijn carrière met Vauxhall tot nu toe.
Er mogen toch geen 2 clubs uit dezelfde land in 1 poule zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond ff een update posten van mijn Heerenveen seizoen 2013/2014. Sta weliswaar eerste, maar makkelijk gaat dat niet. Heel veel blessures.
Merkwaardig genoeg speel ik in de CL de sterren van de hemel; Barcelona uit gewonnen met 1-0, Zenith en CSKA Moskou thuis met 3-1 afgedroogd, en uit bij Zenith wederom met 2-0 gewonnen waardoor ik bovenaan in kopgroep A sta.
Team kan de druk niet aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Na kampioen te zijn geworden nu een rampzalig begin van mijn seizoen.
8 wedstrijden, maar 2 gewonnen
Mja toen de media prediction 11e was, werd ik kampioen...nu is de media prediction 2e en sta ik 11equote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Team kan de druk niet aan?![]()
Soort van TVP dus. Gisteren paar wedstrijdjes met Leeds gespeeld.
Sta nu in de kwartfinale van de UEFA Cup, mag ik tegen Tottenham aantreden.
Daarna tegen de winnaar van Man City of Barcelona.
Competitie sta ik iets van 5e geloof ik.
Een ding is zeker, Leeds is echt een geweldige FM club![]()
Dat is karigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Overdrijf ik nou als ik m'n bestuur wat aan de gierige kant vind? Ik krijg ieder jaar met een beetje geluk 300.000 euro te besteden. Dat heb ik nu kunnen verhogen door een speler te verkopen, maar van dat bedrag krijg ik maar 1/4 om te investeren in nieuwe spelers.
Mooie boel is dat. Verkoop je je beste speler en moet je een vervanger halen voor een kwart van de opbrengst.
Hoe liggen de verhoudingen bij jullie?
Als straf voor je eerdere geldverslindende gedrag denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Overdrijf ik nou als ik m'n bestuur wat aan de gierige kant vind? Ik krijg ieder jaar met een beetje geluk 300.000 euro te besteden. Dat heb ik nu kunnen verhogen door een speler te verkopen, maar van dat bedrag krijg ik maar 1/4 om te investeren in nieuwe spelers.
Mooie boel is dat. Verkoop je je beste speler en moet je een vervanger halen voor een kwart van de opbrengst.
Misschien heeft het te maken met schulden. Heb ik me nooit zoin verdiept. Een board request voor meer centjes levert in ieder geval niks opquote:
Dat zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als straf voor je eerdere geldverslindende gedrag denk ik
Zo, da's lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:11 schreef J.Herrer het volgende:
Kassa
Ik had een tijd geleden een speler verkocht aan Arsenal met 40% doorverkoop, die nu voor 45,5 miljoen naar Sevilla is gegaan dus ik ontvang zomaar ff 18 miljoen
Ik ben gestructureerd geld gaan opbrengen door de verkoop van (jonge) talenten die me zo een paar miljoen opleverden. Ik zal zo mijn financiele plaatje laten zien, dan zie je ongeveer hoe de verhouding ligt. Ik mag nu 20 miljoen aan transfers uitgeven, maar dat doe ik niet, mijn team is compleet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verder ook best wel een FM-dork, dus misschien dat jij het beter doet, maar ik ging ook als een tiet tot de Championship. Alleen zit ik daar nu voor m'n 4e seizoen. Dat is wel het punt geweest waar het voor mij in ieder geval moeilijker werd, met een aantal rijke ploegen die recht uit de PL komen. Ben overigens wel drie keer 7e geworden, dus de promotiekansen zijn ook niet heel ver weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef TiMPiN het volgende:
Valt me overigens erg mee het echte LLM-en. Met QPR was het me te simpel, dus d8 ik eens te beginnen met een club uit de laagste divisie mogelijk in Engeland. Tot nu toe elk jaar gepromoveerd, en ik moet zeggen, het is best gaaf om te zien dat je club fulltime professional wordt, dat de waarde van de club van 100k naar 1m gaat etc
Stimmt, het verschil CCL1 -> Championship is vrij groot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik ben verder ook best wel een FM-dork, dus misschien dat jij het beter doet, maar ik ging ook als een tiet tot de Championship. Alleen zit ik daar nu voor m'n 4e seizoen. Dat is wel het punt geweest waar het voor mij in ieder geval moeilijker werd, met een aantal rijke ploegen die recht uit de PL komen. Ben overigens wel drie keer 7e geworden, dus de promotiekansen zijn ook niet heel ver weg.
In voorgaande FM's bleef ik ook hangen daar ja. Je blijft gewoon stappen achter qua inkomen als je nog steeds maar 1500 man kwijt kan in je stadion. Kijken of het me dit keer wel lukt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef MazeMouse het volgende:
Idd ook mijn ervaring, zodra je eenmaal begint met promoveren dan blijf je doorgaan tot het championship plafond waar je reputatie en financieën ineens niet meer tegen het grove geweld opkunnen.
Southport heeft mij, ik als BSP en hen als BSN club, tot 3 keer toe uit een beker geknikkert. Ik hoop ze nog eens te loten als ik in de PL zit, zodat ik genadeloos mijn eerste team kan opstellen om ze kapot te maken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga denk ik ook ff met een clubje uit de blue square
Southport uit de BSN![]()
In mijn eerste seizoen had ik in Edgar van der Roer een topscoorer van 38 jaar. Indien van toepassing: laat hem tekenen voor 1 jaar, want daarna kelderen zijn statsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
In de Nederlandse amateurs lopen er (voor blue square begrippen) toch wel een aantal wereldspelers rond
Die heeft zeker wel mooie statsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:11 schreef Akwableet het volgende:
[..]
In mijn eerste seizoen had ik in Edgar van der Roer een topscoorer van 38 jaar. Indien van toepassing: laat hem tekenen voor 1 jaar, want daarna kelderen zijn stats
Ze willen echter nooit tekenen bij mij. Misschien als ik promoveer naar Blue Square Premier. Dat moet wel lukken gok ik. Zal er vanavond een update over plaatsen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
In de Nederlandse amateurs lopen er (voor blue square begrippen) toch wel een aantal wereldspelers rond
Komt wel, op ten duur komt het besef door dat geen fatsoenlijke club zit te wachten op een kerel van 38 die in 1994 (ofzo?) voor het laatst profvoetbal heeft gespeeldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die heeft zeker wel mooie stats![]()
Hij wilt alleen niet komen
Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef MazeMouse het volgende:
Idd ook mijn ervaring, zodra je eenmaal begint met promoveren dan blijf je doorgaan tot het championship plafond waar je reputatie en financieën ineens niet meer tegen het grove geweld opkunnen.
Maxim Tsigalko.. CM01/02quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.
Ben nu de 3e best bezochte club van de Premier League
@ Bow, geinig die screen.
Ik herinner me nog ene Tsigalko, volgens mij in CM 99/00![]()
En een grotere naam. Startkapitaal weet ik niet. Heb nooit met Leeds gespeeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef BruggiKeane het volgende:
Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.
Jelle Bouma (Rijnsburgse Boys) is ook goed voor LLM clubs, hij was mijn favoriete links back bij Montrose (Schotland).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
Die heb ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Jelle Bouma (Rijnsburgse Boys) is ook goed voor LLM clubs, hij was mijn favoriete links back bij Montrose (Schotland).
Dat had ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Akwableet het volgende:
Nog zo'n mooie, mijn board had als minimumverwachting dat ik de eerste ronde van de Johnstone's Paint Trophy zou halen, en ze zijn blij dat ik de tweede ronde heb gehaald. Kleine notitie, ik werd de tweede ronde pas ingeloot
Hmmm moet ik even kijken, want ik heb een mega-pack geinstalleerd (iets van 300mb, logo's en foto's) voor de gehele Engelse compitie, maar kwee niet meer waar ik die gedownload had. Ja ik vind het leuk om foto's te zien van zelfs de allerkleinste clubs uit de onderste regionen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef J.Herrer het volgende:
Weet er iemand een site waar je kits kan downloaden van de BSN? Ik begin me een beetje te irriteren aan die brede xxl-shirts
Oops ik las je post niet goed genoegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef J.Herrer het volgende:
Dat zijn alleen logo's.. ik moet eigenlijk die shirtjes hebben
Ik heb een beetje rondgekeken op die site, maar geen fm08 kits van blue square clubs
Mja als ik op die link klik opent ie een nieuw schermpje met de volgende melding:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Oops ik las je post niet goed genoeg. Misschien heb je hier iets aan:
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=163
De file heet 'ENGLAND ALL LEAGUES 3D KITS' met verder geen details dus ik weet niet dat ook voor Conference clubs is. Het bestand is 40MB.
Ik ben nog nooit op die site geweestquote:Sorry! You have exceeded your daily allowed download amount.
Click here if your browser does not automatically redirect you.
Miro Baldo Bento (CM3?) of Kabba Samura (CM3?):quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maxim Tsigalko.. CM01/02
Toen had je ook Joao Paiva en To Madeira geloof ik
Ik heb mijn bestuur nog nooit gehoord over evt. merchandising. Waar kan ik dat vinden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Iemand enig idee wat zo'n Japanner kan opleveren? M'n bestuur ziet al dikke stormloop in de merchandising, maar ik denk dat dat in de Championship nog wel meevalt. Het is wel een vaste international van het Japans elftal.
Als m'n team zo doorgaat speel ik volgend jaar trouwens ook gewoon PL. Na 13 wedstrijden bovenaan, met maar iets van 5 tegendoelpunten
Hopen dat ik een buffer kan slaan voor de jaarlijkse dip.
Normaal nergens, maar ik kreeg het in m'n mailbox toen ik die knakker contracteerde.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb mijn bestuur nog nooit gehoord over evt. merchandising. Waar kan ik dat vinden?
Financiën -> Income staat wel een postje merchandising oid.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestuur nog nooit gehoord over evt. merchandising. Waar kan ik dat vinden?
Ja ik bedoelde specifiek gelinkt aan een aankoop. Maar dat wordt hierboven al uitgelegd: dat komt dus gewoon als apart berichtje in je mailbox.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Financiën -> Income staat wel een postje merchandising oid.
Lol de vierde man stond niet goed op te letten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef Saviola het volgende:
Ik heb net iets onmogelijks voor elkaar gekregen..kijk maar:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het er vooral aan ligt hoe populair die speler in eigen land is en hoe hoog je club speelt. Mijn Jap is 30-voudig international, dus zal aardig wat fans in Japan hebben. En York is titelkandidaat in de Championship, dus ook niet meer helemaal FC Bal op 't Dak.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:52 schreef VonHinten het volgende:
Ja ik bedoelde specifiek gelinkt aan een aankoop. Maar dat wordt hierboven al uitgelegd: dat komt dus gewoon als apart berichtje in je mailbox.
Dit werkt vooral met Japanse (Aziatische?) spelers? Ik heb een gigantisch populaire Chinees op mijn middenveld rondlopen, maar heb geen idee of dit de merchandising ten goede komt..
Nee hoor, hier nog 1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bang is voor het Real Madrid van FM2010?
Eerder AC Milan, daar gaat de Hunt immers heen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nee, die bouwen een aardige schuld op. Die zullen na een paar jaar wel instorten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Pato + Huntelaar jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Eerder AC Milan, daar gaat de Hunt immers heen!
Ik weet het wel zeker. Vroegah won ik met 4-0, 5-0 wedstrijden. Tegenwoordig wordt het al snel 3-1, 2-1, dat soort uitslagen. Volgend seizoen ga ik gelijkspelen denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef VonHinten het volgende:
Denken jullie dat een succesvolle tactiek op den duur (altijd) zijn effect verliest? Ik speel al drie seizoenen met vrij veel succes 4-1-2-2-1 met Ajax, maar nu in het vierde seizoen krijg ik de goals wel heel makkelijk tegen en ben ik minder dominant dan voorheen, terwijl mijn team sterker is dan ooit (veelal dezelfde spelers die door training beter zijn geworden).
Ik niet snap
Geloof ik niet inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef VonHinten het volgende:
Denken jullie dat een succesvolle tactiek op den duur (altijd) zijn effect verliest? Ik speel al drie seizoenen met vrij veel succes 4-1-2-2-1 met Ajax, maar nu in het vierde seizoen krijg ik de goals wel heel makkelijk tegen en ben ik minder dominant dan voorheen, terwijl mijn team sterker is dan ooit (veelal dezelfde spelers die door training beter zijn geworden).
Ik niet snap
Hm ja dat is iets wat ik al tijden wil weten hoe de rest van de spelers dat doen. Soms heb ik inderdaad zo'n basisspeler die weg wil en ongelukkig is. Ok, ik wil 'm best laten gaan, maar dan niet voor de laffe kutboden die de computer altijd bij mij doet. Houden en dan later laten gaan voor een bedrag wat WEL goed is of dan maar voor de waarde laten gaan? Persoonlijk kies ik altijd voor het eerste.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Volgens mij heeft het er ook meer mee te maken dat je tijdig je team ververst. Zeker spelers die ontevreden zijn moet je altijd laten gaan, is mijn ervaring. Daar gaat je team stukken beter van presteren.
Als het een speler is van een jaar of 24 of ouder laat ik ze altijd gaan zodra ze beginnen te miepen. Ik had een regen van 17 gekocht die toen hij net 19 was al een basisplek had in het Ned11tal. Die heb ik tegen zijn zin anderhalf jaar langer gehouden om hem voor de hoofdprijs te verkopen. Hijzelf speelde niet meer zo super als eerst, maar de rest van het team leek er geen last van te hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm ja dat is iets wat ik al tijden wil weten hoe de rest van de spelers dat doen. Soms heb ik inderdaad zo'n basisspeler die weg wil en ongelukkig is. Ok, ik wil 'm best laten gaan, maar dan niet voor de laffe kutboden die de computer altijd bij mij doet. Houden en dan later laten gaan voor een bedrag wat WEL goed is of dan maar voor de waarde laten gaan? Persoonlijk kies ik altijd voor het eerste.
Trouwens, waar ik me helemaal ziek aan erger is dat de computer altijd denkt even je topspelers voor hun waarde of iets meer te halen, maar hun spelers kosten altijd veel meer...
[ afbeelding ]
En dat is niet eerlijk!!![]()
Bij mij doen ze dat meestal niet...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef Juk het volgende:
[..]
dat weigeren ze in eerste instantie, maar als de interesse groot genoeg is komen ze vanzelf terug met een hoger bod.
Dat heb ik nu al 2(!) jaar met Van Dalen en Rutten, mijn supertalentjes. Die trekken zich er overigens weinig van aan, maar toch bloedirritant. Nog geen enkel bod binnen gekregen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij doen ze dat meestal niet...
Wat ook stik irritant is als een club de hele tijd interesse toont, en verschillende nieuws berichten dat Club X binnenkort een bod uit gaat brengen op Speler Y. En vervolgens niet bieden...
Of wat ik wel eens met Skjelbred had, in de zomer gekocht, in de winter tonen een aantal clubs(ala Lyon) interesse en meneer wilt weg...
Marquinhos gehaald voor 13.25M (terwijl ie maar 5M waard was) en een jaar later beginnen clubs 5-6M op hem te biedenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm ja dat is iets wat ik al tijden wil weten hoe de rest van de spelers dat doen. Soms heb ik inderdaad zo'n basisspeler die weg wil en ongelukkig is. Ok, ik wil 'm best laten gaan, maar dan niet voor de laffe kutboden die de computer altijd bij mij doet. Houden en dan later laten gaan voor een bedrag wat WEL goed is of dan maar voor de waarde laten gaan? Persoonlijk kies ik altijd voor het eerste.
Trouwens, waar ik me helemaal ziek aan erger is dat de computer altijd denkt even je topspelers voor hun waarde of iets meer te halen, maar hun spelers kosten altijd veel meer...
[ afbeelding ]
En dat is niet eerlijk!!![]()
... wat op zich wel weer realistisch is, hoe ergerlijk ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:47 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind het ook zo stupid dat ze eerst navraag doen op een speler, dan heb je een prijs in gedachten en wijzen ze af en 2 dagen later komen ze weer navraag doenAlsof je je speler dan ineens voor minder wilt verkopen
Vooral met kleine clubs ben je dan de lul omdat die speler dan gaat huilen dat ie weg wilt
Tja, wat je dan wel kan doen is dat je een bod van 125 miljoen, gewoon max dus, wil hebben voordat je akkoord gaat. De andere club haakt dan sowieso af. Dan ketst de andere club de transfer af ipv jij, werkt bij mij wel goed tegen ontevreden spelers.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Mijn nummer één ergenis op het gebied van transfers is toch wel dat ploegen een enorm miljoenenbod doen en als je het dan aanklikt blijken ze 0 euro direct en de rest in termijnen af te willen betalen
Extra negatief effect daarvan is dat de betreffende speler vervolgens kwaad wordt dat je zo'n bod hebt geweigerd.
Jammer genoeg kan je dat niet aangeven in je motivatie. De optie 'de club is het niet eens met de voorgestelde termijnbetalingen' o.i.d zou wel een handige zijn.
Probeer het eens uit zou ik zeggen en laat het ons wetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:22 schreef Apekoek het volgende:
Verder heb ik zelf nog een vraag, is het op een bepaalde manier mogelijk om gelijk een nationaal elftal naar keuze te kiezen met een club erbij naar keuze? Hoe? Zo ver ik weet alleen 1 van de 2.
Bij mij is hij manager van Stafford in de Blue Square Northquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:06 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij is nog wel redelijk ook op die leeftijd
Helaas, maar ook op die manier gaan spelers zeurenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Bow het volgende:
wat helpt is om in onderhandelingen 50 miljoen of iets dergelijks te vragen, waarna de andere partij afhaakt. Heb hierdoor nog nooit een zeikende speler gehad, aangezien ik geen bod geweigerd heb, maar "geonderhandeld".
Yep, erg herkenbaar. En dan dat de speler nog gaat janken ook he...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Marquinhos gehaald voor 13.25M (terwijl ie maar 5M waard was) en een jaar later beginnen clubs 5-6M op hem te biedenDat zijn toch geen realistische boden? Waarom zou ik die kerel in godsnaam met verlies gaan verkopen (terwijl ie ook nog gemiddeld 7.4+ haalt)?
Mijn ultieme regennaam was Mandla Dladla (spreek het voor de grap eens uit). Een Zuid Afrikaanse spits die bij Liverpool uit de jeugd kwam, zag en overwon.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef VonHinten het volgende:
Geweldig die random namen van regens. Een kale, blanke kerel van 16 jaar met een gigantisch bolle kop die dan Mustafa Koevermans heet
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef henry23 het volgende:
[ [url=D:Mijn documentenMijn afbeeldingen]afbeelding[/url] ]
Is dit een goeie keeper voor een LLM-club?
Netjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nu zaken doen![]()
Helaas wel dat HELE bedrag in termijnen (24 maanden) en niet direct...maar zo'n financiele opsteker kon ik niet laten gaan.
Zn opvolger staat al klaar, gehaald voor 8.25 miljoen
[ afbeelding ]
Nou, normaal was ie basisspeler...toen ik die screenie maakte moest ik toevallig tegen Man Utd, en koos ik voor een vrij defensief ingesteld team, vandaar dat ie op de bank zat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef Winski05 het volgende:
Nou, laat maar eens een screenshot van Rodney Sneijder zien, hoe goed is 'ie dan wel niet?
En dat, terwijl 'ie bij jou wisselspeler stond! Mooie transfer dus
Dat heb ik geregeld toen ik in de championship zat, heb ik echt BELACHELIJK veel coaches gekocht, en mn trainingen zijn nu echt topkwaliteit. Toen ben ik ook nog overgenomen, en kreeg ik plotseling state of the art training facilities, dat zal hebben geholpen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:01 schreef Scorpie het volgende:
Holy fuck, zo goed krijg ik ze niet getraind @ 21 jaar
waar uploadenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar een screentje
En die opvolger is wel wereldklasse
@henry: je moet je plaatje wel eerst ergens uploaden natuurlijk![]()
tinypic.com of imageshack.us ofzoquote:
Je kan het hier makkelijk doen http://imageshack.us/quote:
Herkenbaar...ik had eerst 4 aanvallend ingestelde spelers, nu slechts 2...en ik scoor veel, veel meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat ik soms meer kansen krijg met een defensieve mentaliteit, dan met een aanvallende.
Ik denk eigenlijk dat die opvolger hem binnen een jaar al doet vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik mag m wel bedanken voor 5 mooie jaren![]()
[ afbeelding ]
Elke keer dat ik met Leeds als club een niveau hoger kwam, deed hij als speler dat ook.
Misschien puur qua statistieken niet overweldigend...maar op de een of andere manier, als ik hem van het veld afhaalde, was mijn gehele veldspel minder. Natuurlijk moet gezond verstand bovengaan, en kan ik een bod van 55 miljoen niet afslaan, maar hij zal herinnerd worden als een speler die heel nadrukkelijk aanwezig was bij het terugkrijgen van Leeds in de Premier League
[..]
Herkenbaar...ik had eerst 4 aanvallend ingestelde spelers, nu slechts 2...en ik scoor veel, veel meer![]()
Moutinho + die tacovreter zullen wel helpen om het leed te verzachten jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat die opvolger hem binnen een jaar al doet vergetenook al is hij minder veelzijdig
Je hebt binnenkort een antwoord op je vraagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:22 schreef Apekoek het volgende:
Verder heb ik zelf nog een vraag, is het op een bepaalde manier mogelijk om gelijk een nationaal elftal naar keuze te kiezen met een club erbij naar keuze? Hoe? Zo ver ik weet alleen 1 van de 2.
Ik kan nog steeds weinig echte 7 sterren trainers aantrekken, maar we komen er welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat heb ik geregeld toen ik in de championship zat, heb ik echt BELACHELIJK veel coaches gekocht, en mn trainingen zijn nu echt topkwaliteit. Toen ben ik ook nog overgenomen, en kreeg ik plotseling state of the art training facilities, dat zal hebben geholpen.
Newcastle verslagen met 3-0quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef BertMaalderink het volgende:
York in de kwartfinale van de League Cup. Aston Villa met 0-1 verslagen, na eerder al West Ham en West Brom. Next stop is league-genoot Newcastle. Heb ik in de competitie wel van op m'n falie gehad, maar ik kon het zwaarder treffen
Bij Portsmouth is er een Engelse speler die heet Lee Leequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef VonHinten het volgende:
Geweldig die random namen van regens. Een kale, blanke kerel van 16 jaar met een gigantisch bolle kop die dan Mustafa Koevermans heet
Ja dat kan prima, ik was bondscoach van Mali toen ik ontslag bij AZ nam en een paar maanden geen club had totdat ik naar Columbia verhuisde. Of bedoelen jullie dat je als bondcoach begint in het spel zonder ooit club coach geweest te zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort een antwoord op je vraag![]()
Ik ben nu alleen bondscoach van Nederland en op zoek naar een andere club. Ben benieuwd of ik dan bondscoach af ben bij een nieuwe club of dat ik weer zo'n duobaan krijg
Het kan dus![]()
Nu moet ik Portsmouth (met hun regionale reputatie![]()
weer de PL in zien te krijgen. Ze staan nu 16e in de Championship
Whaha, ik had er het eerste jaar ook 46 ofzoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef MMUFC het volgende:
Met Weston-super-mare wel geteld 50 seizoenskaarten verkocht
Tweede competitieduel 2-2 gelijk na een 2-0 voorsprong
Volgens mij komt dat omdat je de andere ploeg wegcounterd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat ik soms meer kansen krijg met een defensieve mentaliteit, dan met een aanvallende.
Ligt aan wat je momenteel hebt en hoe laag je exact zit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef henry23 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goeie keeper voor bij een LLM-club?
Die van Tauro denk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zou sowieso voor een jonger exemplaar gaan. Het draait toch voor een groot gedeelte om geld maken in de LLM
Ik begon met Luis Meija, dat was best een aardig keepertje. Had geen last van onervarenheid ofzo. Ik vraag me alleen wel af waar die gozer vandaan kwam, want ik had geen gezeik met een work permit, terwijl het wel een niet EU-speler is.
Zal het zo even opzoeken.
Omdat het spel te dom isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zou sowieso voor een jonger exemplaar gaan. Het draait toch voor een groot gedeelte om geld maken in de LLM
Ik begon met Luis Meija, dat was best een aardig keepertje. Had geen last van onervarenheid ofzo. Ik vraag me alleen wel af waar die gozer vandaan kwam, want ik had geen gezeik met een work permit, terwijl het wel een niet EU-speler is.
Zal het zo even opzoeken.
Gewoon negeren, en als ze bijvoorbeeld een week bedenktijd vragen op het allerlaatste moment afwijzenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
Panama.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef kevin33 het volgende:
Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelers
hoeveelste sta je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben nu een half jaar aan de slag bij Portsmouth
Ik snap in hemelsnaam niet hoe die vorige trainers al 13 jaar lang ofzo niet hebben kunnen promoverendit team is kampioenwaardig
Leuk spelertje inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Winski05 het volgende:
Hij komt helaas pas over een jaar, aangezien ik al 2 niet-EU spelers heb aangetrokken. Niet slecht, dunkt mij
[ link | afbeelding ]
Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:02 schreef BruggiKeane het volgende:
En gewonnen?
Bij mij is Mark van Bommel naar Heracles gegaan, in de eerste divisie afbouwen.
Blijkbaar had je meer trainers dan je mocht hebben. Als je dan één trainer ontslaat, blijft die eis hetzelfde..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef J.Herrer het volgende:
Wtf is dit voor bullshit?
Ik ontsla een trainer omdat hij niet meer 7 sterren is, ik wil een andere trainer halen en die staat op het punt om te tekenen maar het bestuur vindt dat ze geen extra trainer nodig hebben![]()
Daar zit ik dan met 1 leeg onderdeel
Je was met Heerenveen toch? Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!
Zal zo ff screenies posten, ik moet aankomend jaar echt gaan snijden in mijn 26 man tellende selectie vol met talentjes, gearriveerde sterren en ander grut met potentie.
In het verleden kon je wel je assistent manager een contract als trainer geven en dan een nieuwe assistent aannemen. Weet niet of dat tegenwoordig ook nog een mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Blijkbaar had je meer trainers dan je mocht hebben. Als je dan één trainer ontslaat, blijft die eis hetzelfde..
Jep! Dank uquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je was met Heerenveen toch? Welkom bij de club
Ik had er ook zo'n paar.. op donderdag UEFA Cup, op vrijdag competitie en op zondag weer competitiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Competitiewedstrijden op 3, 5, 7 en 10 aprilBen ik even blij met een grote selectie..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef Rorata het volgende:
weet iemand een goede tactiek voor braintree? Ik speel mijn tweede seizoen nu en ik ben gepromoveerd naar blue square premier alleen het gaat niet zo goed meer en ik kan helaas zelf geen tactieken maken. Alvast bedankt
Ik ben ook al een stuk of 20 keer als kandidaat bij Nederlandse ploegen genoemd (ik speel ook al erg langquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overigens ben ik al genoemd als kandidaatcoach van AGOVV, ik had niet verwacht dat ik in Nederland nu al bekend zou zijn...
Gewoon Tactical Theorems and Frameworks lezen op FM Britain.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef Rorata het volgende:
weet iemand een goede tactiek voor braintree? Ik speel mijn tweede seizoen nu en ik ben gepromoveerd naar blue square premier alleen het gaat niet zo goed meer en ik kan helaas zelf geen tactieken maken. Alvast bedankt
Gezellige club daar in Rotterdam danquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:03 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik ben met geupdate transfer data maar eens met Feyenoord aan de slag gegaan.
Zenit wou zowat mijn hele elftal overnemen dus ik vroeg voor iedereen het dubbele wat ze waard zijn.
4 spelers verkocht veel al waar ik al vervangers voor klaar had staan en opeens had ik weer zestien miljoen te besteden
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carrière tot nu toe:
2008-2009: Kampioen Blue Square South
2009-2010: Kampioen Blue Square Premier, Winnaar Conference League Cup
Ah ik had hem enkele maanden geleden aangeboden aan andere clubs, dat is het..quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:55 schreef VonHinten het volgende:
Wtf?
Eén speler van mij is unhappy. Reden: Angry that his mentor has left him. Wut the fuck is dit? (En nee, ik heb geen spelers verkocht die zijn 'mentor' zouden kunnen zijn...)
Dit had ik ook. Probleem is dat mijn spitsen regelmatig geblesseerd waren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Sinds mijn aanvallende middenvelder Moreno Marengo geblesseerd is, is het hele team in elkaar gestort. Ik stond tot de 15e wedstrijd bovenaan met een doelsaldo van +20. Marengo was daarbij topscorer, de man van de meeste assists en de meeste MOTM's.
Nu loopt het met hetzelfde elftal -behalve Moreno- voor geen meter meer.
Ik weet niet of het met hem te maken heeft, maar anders kan ik het niet verklaren. In de winterstop een goede back-up proberen te halen, want ik heb er nu twee die niet voldoen.
Te lui ook echtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
...
Toen Bale en Aquino licht geblesseerd raakten kneep ik m wel ff, maar t liep goed afquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelen
Injecties zou ik sowieso niet doen. Maar ja, volgens mij heb je nu een UEFA Cup ticket in handen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een vraag, misschien kan iemand hier me helpen.
Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?
Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.![]()
Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een vraag, misschien kan iemand hier me helpen.
Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?
Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.![]()
Dat is cheatenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.
Nee, want als dat gebeurt zit er een fout in het spel.quote:
Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou gewoon de playoffs op volle kracht spelen, daarna is het toch zomerstop. Bovendien worden de playoffs gezien als een - soort van - prijs dus is het alleen maar goed voor je reputatie.
@ Dein_Gesicht: had je geen reserves/jeugd beschikbaar ofzo?
Ja, dat is waar. Die Delle wordt zo nog een vermogen waardquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
[ afbeelding ]
linksboven staat mn reservekeeper (mn logica was, staat ie tenminste niet in de weg)
Als diezelfde reservekeeper in de eerste helft een rating heeft van 6.5, vraag je je het al af. Als diezelfde reservekeeper in de 110e minuut een assist geeft waardoor je met 1-0 voorkomt en wint, snap je t helemaal niet meer
Held
We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nuquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, de play offs zijn binnen, maar als die prutsers het niet hadden laten liggen tegen de nummer 18 en 23 had ik gewoon direct kunnen promoveren
Ik kan in theorie nog 2e worden, maar dan moet Gillingham de laatste twee wedstrijden geen punten pakken en ik de volle 100%. Gaat nooit gebeuren.
Altijd geloof houden, zie 29-04-07quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef BertMaalderink het volgende:
We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nuHet verschil is met één wedstrijd te gaan precies 3 punten. Ik heb een beter doelsaldo. Probleem is alleen dat Wigan ook nog boven me staat met een puntje verschil. Dus ik heb het niet helemaal in eigen hand. M'n spelers krijgen nu wat rust en dan vlammen maar
Feliquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef TiMPiN het volgende:
Premier League is hierStaines Town
Heb 28 mil TB gekregen, dus kan wel degelijk wat versterkingen halen om niet meteen terug te moeten naar 't championship
Ik maak ze altijd zelfquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor tactieken gebruiken jullie, een van de standaardtactieken of een zelfgemaakteIk krijg maar geen leuke tactiek gevonden waarmee structureel goed gepresteerd kan worden... mijn favo-opstelling uit FM 2008 werkt ook voor geen meter meer...
Ach, het is in ieder geval een financiele opsteker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
York is gisteren op een nachtelijk uur gepromoveerd naar de PL![]()
De finale van de play-offs werd met 2-0 gewonnen van Nottingham Forest. Moet alleen weer constateren dat de tegenstander beter was![]()
Ik heb het hele seizoen kunnen teren op een geweldige seizoensstart, want daarna is het nooit meer echt heel denderend geweest. Er moet dus veelgaan veranderen wil ik niet de PL uitgeveegd worden.
Dat zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ach, het is in ieder geval een financiele opsteker!
Bij mij staat het ook op hidden. Heb ook wel een aantal missers gemaakt, dat ik de gok nam zonder de speler uitgebreid te scouten. Maar als ik de tijd heb laat ik ze meestal een aantal wedstrijden volgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:14 schreef Happel het volgende:
Hebben jullie trouwens bij het spelen van dit spel de attributen van spelers op hidden staan of gewoon alles zichtbaar? Heb zelf het eerste en dat maakt het spel, voor mij in ieder geval, wat moeilijker, omdat ik nooit alle stats van een speler kan bekijken en diegene eerst grondig moet scouten, voordat ik besluit om een speler aan te trekken.
Tijdrovende bezigheid, maar maakt het spel, naar mijn mening, wel leuker.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef J.Herrer het volgende:
Dit is altijd zo ergerlijk he
Dan is er zo'n speler waar half Europa achter aan zit, en dan bied er een club 7 miljoen, wordt geaccepteerd. Andere club biedt 8 miljoen, wordt geaccepteerd.
Dus dan bied ik 7,5 miljoen.. willen ze er 15 miljoen voor
Heb je dan de deadline beslissing op vandaag staan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut als de ploeg waar je een speler van wilt telkens z'n vraagprijs omhoog gooit,
Jij biedt 3 miljoen
Zij willen 4,5 miljoen
Jij biedt 4 miljoen (mooie middenweg, in hun voordeel)
Zij willen 6,5 miljoen
Jij biedt 6 miljoen
Zij willen 9 miljoen
Al een paar keer meegemaakt. Dan kan je beter even stoppen met bieden en later terugkomen volgens mij.
Hmm, dacht dat het daar aan kan liggen, misschien omdat het een concurrent/(aarts)rivaal van je is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, meestal vergeet ik dat
Ze reageren overigens wel vaak binnen één of twee dagen in zo'n geval.
Meestal wordt er geld achtergehouden zodat het later geïnvesteerd kan worden in de club, bij mij wordt mijn stadion uitgebreidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.
Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoenOf is dat gebruikelijk?
Dat had ik gister met Boulahrouzquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef J.Herrer het volgende:
Dit is altijd zo ergerlijk he
Dan is er zo'n speler waar half Europa achter aan zit, en dan bied er een club 7 miljoen, wordt geaccepteerd. Andere club biedt 8 miljoen, wordt geaccepteerd.
Dus dan bied ik 7,5 miljoen.. willen ze er 15 miljoen voor
Aansluitende irritatie: een international die voor zowel gewone interlands als interlands U23 wordt opgeroepen. En dan echt voor kwalificatiewedstrijdjes tegen Kuweit en Jemen enzo. Getverrederrie, meer dan 20 wedstrijden per seizoen kan ik hem daardoor echt niet laten spelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
*edit* Wat is dat toch soms?Interlands + jeugdinterlands op exact dezelfde dag als dat ik tegen West Ham moet...ik zit nu met -echt- een stel beunhazen in mn selectie, stel 16 jarige sneuzeltjes
![]()
Wat ik merk dat soms helpt, is t op non-negotiable te zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut als de ploeg waar je een speler van wilt telkens z'n vraagprijs omhoog gooit,
Jij biedt 3 miljoen
Zij willen 4,5 miljoen
Jij biedt 4 miljoen (mooie middenweg, in hun voordeel)
Zij willen 6,5 miljoen
Jij biedt 6 miljoen
Zij willen 9 miljoen
Al een paar keer meegemaakt. Dan kan je beter even stoppen met bieden en later terugkomen volgens mij.
Idd...dit grapje heeft me de koppositie gekostquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Aansluitende irritatie: een international die voor zowel gewone interlands als interlands U23 wordt opgeroepen. En dan echt voor kwalificatiewedstrijdjes tegen Kuweit en Jemen enzo. Getverrederrie, meer dan 20 wedstrijden per seizoen kan ik hem daardoor echt niet laten spelen.
Dat vraag ik me ook af ja... normaal kon dat altijd vanaf 6 maanden voordat het afliep maar die optie was er in FM 2008 ook al niet meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:39 schreef donroyco het volgende:
Vanaf wanneer kun je in Engeland spelers met een aflopend contract proberen te benaderen?
Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik had wel verwacht dat ik, nu ik in de PL zit, een parentclub uit het buitenland mocht aanvragen. Maar helaas
Ik had best nog wel iemand willen huren, want m'n geld is op
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagd![]()
Je krijgt toch altijd iets van 40 miljoen tv-geld?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.
Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoenOf is dat gebruikelijk?
Ja, maar ik had maar 4 miljoen te besteden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagd![]()
Je krijgt toch altijd iets van 40 miljoen tv-geld?
Sharp? Beckford?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, maar ik had maar 4 miljoen te besteden.
Ik heb nu nog steeds een budget van 1,3 miljoen over, maar daar kan ik weinig spitsen voor vinden die echt wat toevoegen.
In mijn Carlisle game kreeg ik ook maar iets van E 3,6 miljoen toen ik naar de PL promoveerde, dus zal wel gebruikelijk zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Goed scouten dan maar!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
In mijn Carlisle game kreeg ik ook maar iets van E 3,6 miljoen toen ik naar de PL promoveerde, dus zal wel gebruikelijk zijn.
Ik speel al ergens in 3015 ofzo, dus Beckford is niet veel meerquote:
Sportingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef inZanity het volgende:
met welk team zal ik gaan spelen, Sporting of Benfica..?
(of is Porto veel leuker..?:D)
Tering tietenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Goed scouten dan maar!
Voor 275K![]()
[ afbeelding ]
Football Manager Addictionquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik speel al ergens in 3015 ofzo,
Je klinkt als een FM-godquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man bij Roma ontslagen. Maar Sunderland bied uitkomst. Nu ff paar van mijn talenten van Roma overkopen!
Haha ik overdreef een beetje, maar zolang er hier iemand rondloopt die iets van 30 seizoenen Standard Luik op z'n naam heeft staan vind ik het bij mij nog wel meevallenquote:
5 jaar is erg krapjes. 7 jaar moet lukkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:53 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Haha ik overdreef een beetje, maar zolang er hier iemand rondloopt die iets van 30 seizoenen Standard Luik op z'n naam heeft staan vind ik het bij mij nog wel meevallen
De reden dat deze game zo lang duurt heeft ook alleen maar te maken met mijn onkunde. Echte pro's brengen een ploeg uit de Blue Squae Premier gewoon in 5 jaar de Champions League in
Nou, AS Roma heeft een goede selectie, met geen onrealistische doelstellingen. Om daar ontslagen te worden moeje toch iets goed fouts doenquote:
Proficiat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Dein_Gesicht het volgende:
En mn eerste europese prijs met leeds is binnendroge 1-0 uit een counter. UEFA Cup gaat mee naar huis.
Volgend jaar een herkansing in de Champions League
uh ff denkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Vilano het volgende:
[..]
Proficiat!aan je hoeveelste seizoen ben je nu bezig bij Leeds?
Amai, toch wel snel deze mooie weg afgelegd met Leedsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
uh ff denken
Coca Cola League 1
Coca Cola Championship
Premier League (7e)
Premier League (1e)
Premier League (1e) Uefa Cup
5e seizoen net afgesloten dus.
Wel realistischquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben een spel begonnen met Real.
Er zijn 16 wedstrijden gespeeld, ik heb er 2 gelijk en 1 verloren.
Goed zou je zeggen. Barcelona heeft er echter 16 gewonnen, met slechts 3 goals tegen.
Dat is niet leuk meer...
Hehehe.. Het kost me mijn relatie niet, maar ik kreeg vandaag wel de wind van voren omdat ik al een week lang als een zombie op bed lig met de laptop op schoot. Vier seizoenen in acht dagen.. nice..quote:
Je legt de lat ook hoog he? Je bent n deens ploegje manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef StefanoSanders het volgende:
ben met fc midgjeland ofzo begonnen in Denemarken.
Moet me eerste wedstrijd nog spelen en heb een spit nodig.
Helaas kom ik voor de drie grote vrije spitsen te kort qua salaris (Morrientjes, Vennegoor of Hesselink, En Julio Ricardo Cruz )
Als je uberhaupt met een club als Real Madrid speelt, moet je ook niet gaan zeuren dat het niet leuk is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben een spel begonnen met Real.
Er zijn 16 wedstrijden gespeeld, ik heb er 2 gelijk en 1 verloren.
Goed zou je zeggen. Barcelona heeft er echter 16 gewonnen, met slechts 3 goals tegen.
Dat is niet leuk meer...
eerste seizoen toen ik kwam stonden ze 16 en werd 6de en won de beker maar in het 2de jaar stond ik halverwege 8ste maar lag bijv door Milan al uit de beker en een 4-0 oorwassing van Juve was het bestuur ook niet blij mee........quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nou, AS Roma heeft een goede selectie, met geen onrealistische doelstellingen. Om daar ontslagen te worden moeje toch iets goed fouts doen
Gewoon de omgekochte scheids de schuld gevenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
door Milan al uit de beker en een 4-0 oorwassing van Juve was het bestuur ook niet blij mee........
Klinkt allemaal veelbelovend, vooral de tactics creator en de verbeterde feedback lijken me toch wel hele goede en vooral nuttige toevoegingenquote:Eerste features en screenshots FM 2010 bekend
Zojuist heeft Miles Jacobson de eerste features van Football Manager 2010 bekend gemaakt. Samen met die features zijn enkele screenshots gereleased. Het belangrijkste feitje dat we alvast mee krijgen is de releasedatum. Football Manager 2010 voor PC en MAC en de handheld versie voor de PSP zullen op 30 oktober in de winkels liggen, dus zet het maar vast in je agenda!
Er is bij SI niet alleen gekeken naar items die verbeterd kunnen worden, maar ook is er gekeken naar wat er toegevoegd kan worden om hetgeen wat er al is nog beter te maken. Daarnaast is er ook intensief gekeken naar het gebruiksgemak van de game en dat is waar ze bij SI het meest enthousiast over zijn. Ze zijn er zelfs van overtuigd dat eind oktober de beste Football Manager tot op heden moet uitkomen.
Dan nu over naar de features. De belangrijkste is toch wel de introductie van de tactics creator. Spelers hebben nu de optie om spelers verschillende rollen mee te geven in het veld. Rollen zoals 'Ball winning midfielder' of 'Deep lying playmaker' zijn enkele voorbeelden.
Deze tool is er dus om het voor iedereen makkelijker te maken om tacktieken te creeëren en dat lijkt me toch zeker een hele mooie verandering. Hier op FMI hebben we veel vragen gehad over tacktieken en verschillende mensen er mee moeten helpen omdat het heel gecompliceerd was, maar met de introductie van de tactics creator lijkt het maken van tacktieken toch een stuk makkelijker te worden.
De volgende toevoeging is verbeterde feedback tijdens en na de wedstrijden om je meer inzicht te geven in waar het nu precies fout gaat. De nieuwe wedstrijd analyse laat je zien waar precies passes en voorzetten worden gegeven en waar ballen afgepakt worden, overtredingen worden begaan, kopduels worden gewonnen of verloren en ga zo maar even door. Dit geeft je dus een nog beter inzicht in de verrichtingen van jouw spelers op het veld zodat je hier goed je tacktiek op kan aanpassen.
Iets wat iedereen dan wel was opgevallen toen het eerste screenshot van Football Manager 2010 uitlekte was denk ik wel de compleet vernieuwde interface. De balk aan de zijkant is compleet verdwenen en is vervangen door een nieuw, intuitief tabsysteem. Dit zal het navigeren tussen de verschillende items een stuk makkelijker moeten maken.
Dan is er nog een flinke wijziging voor de data-editor. De editor zoals we die kennen is compleet vernieuwd en zal een flink aantal aan mooie nieuwe features bevatten waardoor het makkelijker is om zelf unieke databases te maken. Wat te denken van de mogelijkheid om zelf simpel competities toe te voegen of zelfs hele nieuwe competities, compleet met nieuwe clubs, spelers etc.
Het nieuws systeem is ook op de schop gegaan. Nu is er de mogelijkheid om je te abboneren op een nieuwsfeed en hier kun je dan zelf filters voor instellen zodat je zelf het nieuws binnen krijgt wat je zou willen. Wil je dus bijvoorbeeld helemaal geen berichten krijgen over transfers, dan is het gewoon simpel een vinkje plaatsen en je krijgt er geen berichten meer over.
De laatste verandering die bekend is gemaakt is dat de 3D-engine flink veranderd is. Er zijn over 100 nieuwe animaties toegevoegd, nieuwe stadions, publiek en verbeterde lichteffecten en het belangrijkste is nog wel dat de AI flink verbeterd is en dat alles dus nog realistischer zal ogen.
Bron + screenshots!
Die Tactics Creator wordt denk ik niks. Klinkt als wat je nu ook al hebt: gewoon standaard instellingen voor bijvoorbeeld sweeper of target man oid. Alleen dan met een paar extra functies. Uiteindelijk moet je het allemaal nog matches met de mentaliteit van je team, passingsystemen, etc. Toegevoegde waarde voor mij van zoiets is nagenoeg 0.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:15 schreef JantjeW het volgende:
Het eerste nieuws over FM2010 drupt langzaam binnen.
[..]
Klinkt allemaal veelbelovend, vooral de tactics creator en de verbeterde feedback lijken me toch wel hele goede en vooral nuttige toevoegingen
Ach, alleen al de optie dat ik middenin mn game extra competities kan toevoegen is mij t al waardquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:12 schreef Jorwol het volgende:
Ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is? Er zit niets tussen waarvan ik echt zeg: WOW..
Waar staat dat precies?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ach, alleen al de optie dat ik middenin mn game extra competities kan toevoegen is mij t al waard
..
Denk sowieso niet dat ik m ga gebruiken. Het geeft juist zo'n voldoening als je zelfgemaakte tactiek je aartsrivaal voetballes geeftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef VonHinten het volgende:
Competities toevoegen midgame is wel relax ja. Ik speel nu met alleen NL competitie en een medium database, maar dan heb je toch minder spelers om uit te kiezen![]()
Vind die tactics creator er wel gaaf uitzien, al hoop ik niet dat het te arcade wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |