Te lui ook echtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
...
Toen Bale en Aquino licht geblesseerd raakten kneep ik m wel ff, maar t liep goed afquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelen
Injecties zou ik sowieso niet doen. Maar ja, volgens mij heb je nu een UEFA Cup ticket in handen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een vraag, misschien kan iemand hier me helpen.
Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?
Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.![]()
Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een vraag, misschien kan iemand hier me helpen.
Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?
Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.![]()
Dat is cheatenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.
Nee, want als dat gebeurt zit er een fout in het spel.quote:
Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou gewoon de playoffs op volle kracht spelen, daarna is het toch zomerstop. Bovendien worden de playoffs gezien als een - soort van - prijs dus is het alleen maar goed voor je reputatie.
@ Dein_Gesicht: had je geen reserves/jeugd beschikbaar ofzo?
Ja, dat is waar. Die Delle wordt zo nog een vermogen waardquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
[ afbeelding ]
linksboven staat mn reservekeeper (mn logica was, staat ie tenminste niet in de weg)
Als diezelfde reservekeeper in de eerste helft een rating heeft van 6.5, vraag je je het al af. Als diezelfde reservekeeper in de 110e minuut een assist geeft waardoor je met 1-0 voorkomt en wint, snap je t helemaal niet meer
Held
We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nuquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, de play offs zijn binnen, maar als die prutsers het niet hadden laten liggen tegen de nummer 18 en 23 had ik gewoon direct kunnen promoveren
Ik kan in theorie nog 2e worden, maar dan moet Gillingham de laatste twee wedstrijden geen punten pakken en ik de volle 100%. Gaat nooit gebeuren.
Altijd geloof houden, zie 29-04-07quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef BertMaalderink het volgende:
We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nuHet verschil is met één wedstrijd te gaan precies 3 punten. Ik heb een beter doelsaldo. Probleem is alleen dat Wigan ook nog boven me staat met een puntje verschil. Dus ik heb het niet helemaal in eigen hand. M'n spelers krijgen nu wat rust en dan vlammen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |