abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71754627
Zo...nadat ik kampioen ben geworden in de Premier League ging ik mijn 3e seizoen in.

De Champion League was een kort avontuur.

2 x verlies Barcelona
2 x verlies AS Roma
2 x winst Lokomotiv Moscow -> Ik mag de UEFA Cup Europa League in!

De Premier League ging niet veel beter. Ik had plotseling een favorietenrol ipv een underdogrol en hier leek mijn team niet zo goed mee om te kunnen gaan. Ik wisselde wereldwedstrijden af met het wedstrijven van het niveau van mijn F-jes, En stond daarom op een teleurstellende 8e plaats

Hierdoor in de winterstop wat omgegooid, en gekozen voor en wat defensievere tactiek (ik speelde 4-3-3, nu een defensief 4-4-2/4-1-3-2)

Hiervoor wat spelers voor moeten verkopen en nieuwe moeten inkopen om dit te realiseren.
Spelers verkocht ->
Rodney Sneijder naar Man Utd voor 55 miljoen + 20% of profit sell-on clausule(volledig verspreid over 24 maanden)
Wijnaldum naar Arsenal voor 33 miljoen + 20% of profit sell-on clausule(waarvan 22 miljoen verspreid over 24 maanden)
Fellaini naar Portsmouth voor 19 miljoen + 20% of profit sell-on clausule(waarvan 10 miljoen verspreid over 24 maanden)

Spelers gekocht ->

Victor Irineu opgepikt bij Porto voor 9.25 miljoen (ik had maar 2 spitsen...en ik speelde maar met 1 centrumspits...ga je met 2 spelen is 2 een beetje krapjes)
Alberto de la Torre (regen, screenie op de vorige pagina) bij HSV opgepikt voor 8.25 miljoen
Joao Moutinho opgepikt bij Sporting Portugal voor 22 miljoen (Veloso is nu helemaal blij met me dat ik m verenigd heb met zn maatje)

Het bleek een gouden greep te zijn. Een aantal maanden na de winterstop sta ik plotseling 2e, achter het dominant spelende Man City

Dit heb ik voor elkaar gekregen met de volgende opstelling:

Kijk vooral ook hoe defensief dat middenveld is Tegen zwakkere tegenstanders gaat 1 van die defensieve personen eruit en gaat Alberto de la Torre of Fernandez dr bij voor wat vloeiender aanvallend spel.

Ik wilde oorspronkelijk ook Bendtner verkopen, want die scoorde niet genoeg. Ik had echter niet de funds om een extra spits te kopen die voldeed aan mijn eisen, dus hij mocht het proberen. Vanwege een blessure van Aquino begon ik dus met het spitsenkoppel Irineu - Bendtner. Wat ben ik blij dat ik hem niet verkocht heb. Blijkbaar floreert ie niet zo goed als enige centrale spits, maar zodra hij een maatje naast zich heeft, is het een kanon

Irineu loopt overigens 1 op 2

Bij deze mag ik de jacht in gaan zetten op dat sjeikploegje! Ik heb echter 1 groot nadeel in de Europa League (ook zichtbaar op een v/d screenies)

Ik was Marcano vergeten in te schrijven ( ) en was vergeten dat mijn 3 aankopen al actief waren geweest in Europa, en dus niet -mogen- spelen. Ik heb dus maar een halve selectie voor mn Europa League wedstrijden

Wel in de 1e Europa League knockout met 1-2 en 3-0 gewonnen van Benfica

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2009 11:14:36 ]
pi_71755912
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:

linksboven staat mn reservekeeper (mn logica was, staat ie tenminste niet in de weg )

Als diezelfde reservekeeper in de eerste helft een rating heeft van 6.5, vraag je je het al af. Als diezelfde reservekeeper in de 110e minuut een assist geeft waardoor je met 1-0 voorkomt en wint, snap je t helemaal niet meer

Held
pi_71756070
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:

Te lui ook echt

Mijn keeper was enorm aan het blunderen de laatste tijd, als er een herhaling kwam waarin een terugspeelbal kwam, hield ik mn hart vast. In de beker wist hij zelfs na 23 seconden een tegenstander al een niet-te-missen kans te bieden.

En wat doet die kerel laatst.... komt uit om een terugspeelbal aan te nemen, blijft staan..... blijft staan..... loopt tot 15 meter van de middenlijn.... blijft staan.... er komt een tegenstander druk zetten, en ineens knalt hij de bal vanaf daar over de andere keeper heen, het net in
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71756106
!

Ik was trouwens vergeten dat je vanaf de halve finale in de League Cup zowel uit als thuis speelt. Heb ik in de eerste wedstrijd alles op de aanval gezet om van een 1-0 terug te komen, countert Man City er in blessuretijd nog een goal in.

Was dus niet nodig geweest Tweede wedstrijd met 0-1 verloren.

Toch is een halve finale wel een stoer resultaat
pi_71757396
quote:
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
...
Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelen
pi_71759267
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:42 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelen
Toen Bale en Aquino licht geblesseerd raakten kneep ik m wel ff, maar t liep goed af

Oh en Man City arabiertjes -> Kus mijn bleke limbo-aarsch 2-0 van ze gewonnen in eigen huis. Na -17- punten achter ze te staan op de 8e plek is mijn comeback compleet. Leeds staat 1e

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2009 13:46:27 ]
pi_71763717
Ik heb een vraag, misschien kan iemand hier me helpen.

Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?

Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_71763875
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:

Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?

Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.

Injecties zou ik sowieso niet doen. Maar ja, volgens mij heb je nu een UEFA Cup ticket in handen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:11:05 #209
185115 Juk
Misschien
pi_71765096
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:

Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.
The only thing I fear is my MoM
pi_71765133
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.
Dat is cheaten
pi_71766195
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Dat is cheaten
Nee, want als dat gebeurt zit er een fout in het spel.

Ik ga gewoon op zeker spelen. Je weet het maar nooit met FM.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_71766287
Ik zou gewoon de playoffs op volle kracht spelen, daarna is het toch zomerstop. Bovendien worden de playoffs gezien als een - soort van - prijs dus is het alleen maar goed voor je reputatie.

@ Dein_Gesicht: had je geen reserves/jeugd beschikbaar ofzo?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71766403
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou gewoon de playoffs op volle kracht spelen, daarna is het toch zomerstop. Bovendien worden de playoffs gezien als een - soort van - prijs dus is het alleen maar goed voor je reputatie.

@ Dein_Gesicht: had je geen reserves/jeugd beschikbaar ofzo?
Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?
pi_71766503
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?
Ja, dat is waar. Die Delle wordt zo nog een vermogen waard
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_71767388
York staat met 6 wedstrijden te spelen 3e. Een plaatsje hoger is voldoende voor promotie naar de PL.

Alleen blijven m'n spelers maar wanprestaties leveren tegen mindere ploegen Daardoor zal ik het wel weer net niet gaan halen zoals de laatste jaren.
pi_71768245
Na 36 wedstrijden staat Staines op een 5e plek in de Championship. Gaat vrij goed eigenlijk, paar x verloren door schorsingen die niet goed op te vangen zijn. Verder willen alle goede spelers niet verlengen, dus mocht ik promoveren dan kunnen we lachen
pi_71768401
24 wedstrijden gespeeld, 1e plaats. Wereldkampioen geworden, en sta in de kwartfinale tegen AS Roma. Thuis 1-1, moet het daar maar afmaken.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:27:12 #218
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71768713
quote:
[ afbeelding ]

linksboven staat mn reservekeeper (mn logica was, staat ie tenminste niet in de weg )

Als diezelfde reservekeeper in de eerste helft een rating heeft van 6.5, vraag je je het al af. Als diezelfde reservekeeper in de 110e minuut een assist geeft waardoor je met 1-0 voorkomt en wint, snap je t helemaal niet meer

Held
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:47:40 #219
168255 J.Herrer
pi_71769379
League cup gewonnen dus ik ben sowieso verzekerd van een Europese ticket

Verder presteer ik boven verwachting. Voorafgaand aan het seizoen werd ik gezien als de grootste degradatie-kandidaat. Toch sta ik momenteel op de 4e plaats, al hebben de nummer 5 en 6 wel een wedstrijd minder gespeeld
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71776572
Zo, de play offs zijn binnen, maar als die prutsers het niet hadden laten liggen tegen de nummer 18 en 23 had ik gewoon direct kunnen promoveren

Ik kan in theorie nog 2e worden, maar dan moet Gillingham de laatste twee wedstrijden geen punten pakken en ik de volle 100%. Gaat nooit gebeuren.
pi_71776601
Finale van de playoffs voor promotie naar het Premiership! Thuis 0-0 tegen de Wolves, en uit 0-1 gewonnen met een penalty 90+4 > Macheda

Nu in de finale vs Ipswich, moet te doen zijn! Everton heeft daarnaast 9 punten aftrek gehad in de PL wegens financiele problemen
pi_71776874
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, de play offs zijn binnen, maar als die prutsers het niet hadden laten liggen tegen de nummer 18 en 23 had ik gewoon direct kunnen promoveren

Ik kan in theorie nog 2e worden, maar dan moet Gillingham de laatste twee wedstrijden geen punten pakken en ik de volle 100%. Gaat nooit gebeuren.
We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nu Het verschil is met één wedstrijd te gaan precies 3 punten. Ik heb een beter doelsaldo. Probleem is alleen dat Wigan ook nog boven me staat met een puntje verschil. Dus ik heb het niet helemaal in eigen hand. M'n spelers krijgen nu wat rust en dan vlammen maar
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:40:47 #223
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71776967
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef BertMaalderink het volgende:

We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nu Het verschil is met één wedstrijd te gaan precies 3 punten. Ik heb een beter doelsaldo. Probleem is alleen dat Wigan ook nog boven me staat met een puntje verschil. Dus ik heb het niet helemaal in eigen hand. M'n spelers krijgen nu wat rust en dan vlammen maar
Altijd geloof houden, zie 29-04-07

Ik ben in de eerste ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld door zo`n Deens clubje. Een kort avontuur dus.
pi_71777335
Pfft, van je selectie semiprofs een profselectie maken die meteen op de titel kan strijden is zo makkelijk nog niet... Scoren is vooral moeilijk in de League 2 voor Braintree.
pi_71777345
Het is 1-1 geworden waardoor we allebei niet direct promoveren Iets met vechten om een been en Wigan gaat er mee heen

Heb weinig vertrouwen in de play-offs. Dat ik deze wedstrijd gelijk speelde was al een wonder.
pi_71777891
Premier League is hier Staines Town Heb 28 mil TB gekregen, dus kan wel degelijk wat versterkingen halen om niet meteen terug te moeten naar 't championship
pi_71778121
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef TiMPiN het volgende:
Premier League is hier Staines Town Heb 28 mil TB gekregen, dus kan wel degelijk wat versterkingen halen om niet meteen terug te moeten naar 't championship
Feli

Ik moet zo nog even een finale spelen voordat ik dat kan zeggen (of niet ) Ben wel benieuwd wat ik van de PL kan verwachten, mocht ik het halen. Als ik die bekerwedstrijden tegen teams als Man City zag, dan hadden ze me wel met 10-0 kunnen afslachten als ze beter hadden geschoten
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:29:05 #228
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71778195
Ik kon opeens me spel niet meer opslaan !.
ik sluit hem af en nu is de hele game onvindbaar
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_71782416
Wat voor tactieken gebruiken jullie, een van de standaardtactieken of een zelfgemaakte Ik krijg maar geen leuke tactiek gevonden waarmee structureel goed gepresteerd kan worden... mijn favo-opstelling uit FM 2008 werkt ook voor geen meter meer...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_71782465
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor tactieken gebruiken jullie, een van de standaardtactieken of een zelfgemaakte Ik krijg maar geen leuke tactiek gevonden waarmee structureel goed gepresteerd kan worden... mijn favo-opstelling uit FM 2008 werkt ook voor geen meter meer...
Ik maak ze altijd zelf

Die standaard-dingen die in t spel zitten heb ik niet zo veel vertrouwen in.

*edit* Wat is dat toch soms? Interlands + jeugdinterlands op exact dezelfde dag als dat ik tegen West Ham moet...ik zit nu met -echt- een stel beunhazen in mn selectie, stel 16 jarige sneuzeltjes

Yup...4-0 verloren, daar gaat mn koppositie

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 10:05:17 ]
pi_71783560
York is gisteren op een nachtelijk uur gepromoveerd naar de PL

De finale van de play-offs werd met 2-0 gewonnen van Nottingham Forest. Moet alleen weer constateren dat de tegenstander beter was

Ik heb het hele seizoen kunnen teren op een geweldige seizoensstart, want daarna is het nooit meer echt heel denderend geweest. Er moet dus veelgaan veranderen wil ik niet de PL uitgeveegd worden.
pi_71783809
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
York is gisteren op een nachtelijk uur gepromoveerd naar de PL

De finale van de play-offs werd met 2-0 gewonnen van Nottingham Forest. Moet alleen weer constateren dat de tegenstander beter was

Ik heb het hele seizoen kunnen teren op een geweldige seizoensstart, want daarna is het nooit meer echt heel denderend geweest. Er moet dus veelgaan veranderen wil ik niet de PL uitgeveegd worden.
Ach, het is in ieder geval een financiele opsteker!
pi_71783938
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:

Ach, het is in ieder geval een financiele opsteker!
Dat zeker

En een mooi moment om m'n elftal op 8 plaatsen te vervangen, want het is lang niet allemaal PL-waardig. Kom maar op met die miljoenenboden
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:14:44 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71784218
Hebben jullie trouwens bij het spelen van dit spel de attributen van spelers op hidden staan of gewoon alles zichtbaar? Heb zelf het eerste en dat maakt het spel, voor mij in ieder geval, wat moeilijker, omdat ik nooit alle stats van een speler kan bekijken en diegene eerst grondig moet scouten, voordat ik besluit om een speler aan te trekken.

Tijdrovende bezigheid, maar maakt het spel, naar mijn mening, wel leuker.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:16:31 #235
168255 J.Herrer
pi_71784274
Dit is altijd zo ergerlijk he

Dan is er zo'n speler waar half Europa achter aan zit, en dan bied er een club 7 miljoen, wordt geaccepteerd. Andere club biedt 8 miljoen, wordt geaccepteerd.

Dus dan bied ik 7,5 miljoen.. willen ze er 15 miljoen voor
pi_71784587
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:14 schreef Happel het volgende:
Hebben jullie trouwens bij het spelen van dit spel de attributen van spelers op hidden staan of gewoon alles zichtbaar? Heb zelf het eerste en dat maakt het spel, voor mij in ieder geval, wat moeilijker, omdat ik nooit alle stats van een speler kan bekijken en diegene eerst grondig moet scouten, voordat ik besluit om een speler aan te trekken.

Tijdrovende bezigheid, maar maakt het spel, naar mijn mening, wel leuker.
Bij mij staat het ook op hidden. Heb ook wel een aantal missers gemaakt, dat ik de gok nam zonder de speler uitgebreid te scouten. Maar als ik de tijd heb laat ik ze meestal een aantal wedstrijden volgen.
pi_71784666
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef J.Herrer het volgende:

Dan is er zo'n speler waar half Europa achter aan zit, en dan bied er een club 7 miljoen, wordt geaccepteerd. Andere club biedt 8 miljoen, wordt geaccepteerd.

Ik vind het altijd zo kut als de ploeg waar je een speler van wilt telkens z'n vraagprijs omhoog gooit,

Jij biedt 3 miljoen
Zij willen 4,5 miljoen
Jij biedt 4 miljoen (mooie middenweg, in hun voordeel)
Zij willen 6,5 miljoen
Jij biedt 6 miljoen
Zij willen 9 miljoen

Al een paar keer meegemaakt. Dan kan je beter even stoppen met bieden en later terugkomen volgens mij.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:43:30 #238
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71784990
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo kut als de ploeg waar je een speler van wilt telkens z'n vraagprijs omhoog gooit,

Jij biedt 3 miljoen
Zij willen 4,5 miljoen
Zij willen 6,5 miljoen
Jij biedt 6 miljoen
Zij willen 9 miljoen

Al een paar keer meegemaakt. Dan kan je beter even stoppen met bieden en later terugkomen volgens mij.
Heb je dan de deadline beslissing op vandaag staan?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71785693
Nee, meestal vergeet ik dat

Ze reageren overigens wel vaak binnen één of twee dagen in zo'n geval.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:11:24 #240
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71785834
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, meestal vergeet ik dat

Ze reageren overigens wel vaak binnen één of twee dagen in zo'n geval.
Hmm, dacht dat het daar aan kan liggen, misschien omdat het een concurrent/(aarts)rivaal van je is?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71786066
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.

Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoen Of is dat gebruikelijk?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:20:52 #242
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71786093
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.

Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoen Of is dat gebruikelijk?
Meestal wordt er geld achtergehouden zodat het later geïnvesteerd kan worden in de club, bij mij wordt mijn stadion uitgebreid
pi_71786386
Oja, dat doen ze bij mij ook. ik zie ook dat m'n balance ook opeens flink is gedaald, dus daar heeft het mee te maken.

Nouja, dan maar veel kaartjes verkopen straks
pi_71786769
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef J.Herrer het volgende:

Dat had ik gister met Boulahrouz Heerenveen biedt 4M voor hem. Ik zie hem ook wel zitten als wisselspeler, dus bied 5M op hem. Vraagt Stuttgart vervolgens ineens 13M voor hem. 13M! Wtf heeft dat voor zin? En ja hoor, vervolgens weet Heerenveen hem in te lijven, loopt Stuttgart een extra miljoen mis en ik een goede wisselspelert..
pi_71786809
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:

*edit* Wat is dat toch soms? Interlands + jeugdinterlands op exact dezelfde dag als dat ik tegen West Ham moet...ik zit nu met -echt- een stel beunhazen in mn selectie, stel 16 jarige sneuzeltjes
Aansluitende irritatie: een international die voor zowel gewone interlands als interlands U23 wordt opgeroepen. En dan echt voor kwalificatiewedstrijdjes tegen Kuweit en Jemen enzo. Getverrederrie, meer dan 20 wedstrijden per seizoen kan ik hem daardoor echt niet laten spelen.
pi_71787719
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Jij biedt 3 miljoen
Zij willen 4,5 miljoen
Zij willen 6,5 miljoen
Jij biedt 6 miljoen
Zij willen 9 miljoen

Wat ik merk dat soms helpt, is t op non-negotiable te zetten.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Aansluitende irritatie: een international die voor zowel gewone interlands als interlands U23 wordt opgeroepen. En dan echt voor kwalificatiewedstrijdjes tegen Kuweit en Jemen enzo. Getverrederrie, meer dan 20 wedstrijden per seizoen kan ik hem daardoor echt niet laten spelen.
Idd...dit grapje heeft me de koppositie gekost
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:39:11 #247
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71788227
Vanaf wanneer kun je in Engeland spelers met een aflopend contract proberen te benaderen?
pi_71788962
Ik had wel verwacht dat ik, nu ik in de PL zit, een parentclub uit het buitenland mocht aanvragen. Maar helaas

Ik had best nog wel iemand willen huren, want m'n geld is op
pi_71789343
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:39 schreef donroyco het volgende:
Vanaf wanneer kun je in Engeland spelers met een aflopend contract proberen te benaderen?
Dat vraag ik me ook af ja... normaal kon dat altijd vanaf 6 maanden voordat het afliep maar die optie was er in FM 2008 ook al niet meer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:37:07 #250
168255 J.Herrer
pi_71791708
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik had wel verwacht dat ik, nu ik in de PL zit, een parentclub uit het buitenland mocht aanvragen. Maar helaas

Ik had best nog wel iemand willen huren, want m'n geld is op
Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagd
Je krijgt toch altijd iets van 40 miljoen tv-geld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')