Te lui ook echtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
...
Toen Bale en Aquino licht geblesseerd raakten kneep ik m wel ff, maar t liep goed afquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij bent echt een held hahah, zonder wissels spelen
Injecties zou ik sowieso niet doen. Maar ja, volgens mij heb je nu een UEFA Cup ticket in handen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een vraag, misschien kan iemand hier me helpen.
Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?
Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.![]()
Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een vraag, misschien kan iemand hier me helpen.
Ik ben met FC Dordrecht 5e geworden in de competitie, en moet dus deelnemen aan de play-offs voor de UEFA Cup of whatever. Ook ben ik verliezend bekerfinalist, de winnaar is Ajax, wat tevens kampioen is geworden en dus mag deelnemen aan de CL. In het echt is het geloof ik zo dat de verliezend finalist dan de UEFA Cup in mag. Weet iemand of dit klopt, en vooral, of het in Football Manager ook zo werkt?
Dit zou namelijk betekenen dat mijn deelname aan de play-offs niet echt zinvol is en dan kan ik wat speeltijd gunnen aan talenten en mijn supergoede rechtsback hoeft dan geen injectie te nemen.![]()
Dat is cheatenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, save hem en speel met je talentjes. Mocht je het dan niet halen en niet Europa ingaan gewoon opnieuw laden.
Nee, want als dat gebeurt zit er een fout in het spel.quote:
Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou gewoon de playoffs op volle kracht spelen, daarna is het toch zomerstop. Bovendien worden de playoffs gezien als een - soort van - prijs dus is het alleen maar goed voor je reputatie.
@ Dein_Gesicht: had je geen reserves/jeugd beschikbaar ofzo?
Ja, dat is waar. Die Delle wordt zo nog een vermogen waardquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het was Europa League....daar heb je 25 man voor moeten inschrijven. Ik had mn selectie van 18 man ingeschreven + 7 jeugdspelers...maar ik was vergeten welke 7 jeugdspelers en ik was ook te lui om uit te zoeken welke 7 dat waren. Dan maar op deze manier. Wie heeft een jeugdspits nodig als je Joris Delle hebt? De uitstekende flankspits/keepercombi?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Vervolgens bak ik uit 0-0 tegen Sevilla, en mag ik het in eigen huis afmaken. Net op dat moment worden nog n rits spelers opgeroepen voor interlands & ik was vergeten welke jeugdspelertjes bij de europa league selectie zaten. Te lui om dit uit te vogelen, krijg je dan de volgende selectie:
[ afbeelding ]
linksboven staat mn reservekeeper (mn logica was, staat ie tenminste niet in de weg)
Als diezelfde reservekeeper in de eerste helft een rating heeft van 6.5, vraag je je het al af. Als diezelfde reservekeeper in de 110e minuut een assist geeft waardoor je met 1-0 voorkomt en wint, snap je t helemaal niet meer
Held
We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nuquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, de play offs zijn binnen, maar als die prutsers het niet hadden laten liggen tegen de nummer 18 en 23 had ik gewoon direct kunnen promoveren
Ik kan in theorie nog 2e worden, maar dan moet Gillingham de laatste twee wedstrijden geen punten pakken en ik de volle 100%. Gaat nooit gebeuren.
Altijd geloof houden, zie 29-04-07quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef BertMaalderink het volgende:
We spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar zie ik nuHet verschil is met één wedstrijd te gaan precies 3 punten. Ik heb een beter doelsaldo. Probleem is alleen dat Wigan ook nog boven me staat met een puntje verschil. Dus ik heb het niet helemaal in eigen hand. M'n spelers krijgen nu wat rust en dan vlammen maar
Feliquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef TiMPiN het volgende:
Premier League is hierStaines Town
Heb 28 mil TB gekregen, dus kan wel degelijk wat versterkingen halen om niet meteen terug te moeten naar 't championship
Ik maak ze altijd zelfquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor tactieken gebruiken jullie, een van de standaardtactieken of een zelfgemaakteIk krijg maar geen leuke tactiek gevonden waarmee structureel goed gepresteerd kan worden... mijn favo-opstelling uit FM 2008 werkt ook voor geen meter meer...
Ach, het is in ieder geval een financiele opsteker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
York is gisteren op een nachtelijk uur gepromoveerd naar de PL![]()
De finale van de play-offs werd met 2-0 gewonnen van Nottingham Forest. Moet alleen weer constateren dat de tegenstander beter was![]()
Ik heb het hele seizoen kunnen teren op een geweldige seizoensstart, want daarna is het nooit meer echt heel denderend geweest. Er moet dus veelgaan veranderen wil ik niet de PL uitgeveegd worden.
Dat zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ach, het is in ieder geval een financiele opsteker!
Bij mij staat het ook op hidden. Heb ook wel een aantal missers gemaakt, dat ik de gok nam zonder de speler uitgebreid te scouten. Maar als ik de tijd heb laat ik ze meestal een aantal wedstrijden volgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:14 schreef Happel het volgende:
Hebben jullie trouwens bij het spelen van dit spel de attributen van spelers op hidden staan of gewoon alles zichtbaar? Heb zelf het eerste en dat maakt het spel, voor mij in ieder geval, wat moeilijker, omdat ik nooit alle stats van een speler kan bekijken en diegene eerst grondig moet scouten, voordat ik besluit om een speler aan te trekken.
Tijdrovende bezigheid, maar maakt het spel, naar mijn mening, wel leuker.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef J.Herrer het volgende:
Dit is altijd zo ergerlijk he
Dan is er zo'n speler waar half Europa achter aan zit, en dan bied er een club 7 miljoen, wordt geaccepteerd. Andere club biedt 8 miljoen, wordt geaccepteerd.
Dus dan bied ik 7,5 miljoen.. willen ze er 15 miljoen voor
Heb je dan de deadline beslissing op vandaag staan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut als de ploeg waar je een speler van wilt telkens z'n vraagprijs omhoog gooit,
Jij biedt 3 miljoen
Zij willen 4,5 miljoen
Jij biedt 4 miljoen (mooie middenweg, in hun voordeel)
Zij willen 6,5 miljoen
Jij biedt 6 miljoen
Zij willen 9 miljoen
Al een paar keer meegemaakt. Dan kan je beter even stoppen met bieden en later terugkomen volgens mij.
Hmm, dacht dat het daar aan kan liggen, misschien omdat het een concurrent/(aarts)rivaal van je is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, meestal vergeet ik dat
Ze reageren overigens wel vaak binnen één of twee dagen in zo'n geval.
Meestal wordt er geld achtergehouden zodat het later geïnvesteerd kan worden in de club, bij mij wordt mijn stadion uitgebreidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.
Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoenOf is dat gebruikelijk?
Dat had ik gister met Boulahrouzquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef J.Herrer het volgende:
Dit is altijd zo ergerlijk he
Dan is er zo'n speler waar half Europa achter aan zit, en dan bied er een club 7 miljoen, wordt geaccepteerd. Andere club biedt 8 miljoen, wordt geaccepteerd.
Dus dan bied ik 7,5 miljoen.. willen ze er 15 miljoen voor
Aansluitende irritatie: een international die voor zowel gewone interlands als interlands U23 wordt opgeroepen. En dan echt voor kwalificatiewedstrijdjes tegen Kuweit en Jemen enzo. Getverrederrie, meer dan 20 wedstrijden per seizoen kan ik hem daardoor echt niet laten spelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
*edit* Wat is dat toch soms?Interlands + jeugdinterlands op exact dezelfde dag als dat ik tegen West Ham moet...ik zit nu met -echt- een stel beunhazen in mn selectie, stel 16 jarige sneuzeltjes
![]()
Wat ik merk dat soms helpt, is t op non-negotiable te zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut als de ploeg waar je een speler van wilt telkens z'n vraagprijs omhoog gooit,
Jij biedt 3 miljoen
Zij willen 4,5 miljoen
Jij biedt 4 miljoen (mooie middenweg, in hun voordeel)
Zij willen 6,5 miljoen
Jij biedt 6 miljoen
Zij willen 9 miljoen
Al een paar keer meegemaakt. Dan kan je beter even stoppen met bieden en later terugkomen volgens mij.
Idd...dit grapje heeft me de koppositie gekostquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Aansluitende irritatie: een international die voor zowel gewone interlands als interlands U23 wordt opgeroepen. En dan echt voor kwalificatiewedstrijdjes tegen Kuweit en Jemen enzo. Getverrederrie, meer dan 20 wedstrijden per seizoen kan ik hem daardoor echt niet laten spelen.
Dat vraag ik me ook af ja... normaal kon dat altijd vanaf 6 maanden voordat het afliep maar die optie was er in FM 2008 ook al niet meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:39 schreef donroyco het volgende:
Vanaf wanneer kun je in Engeland spelers met een aflopend contract proberen te benaderen?
Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik had wel verwacht dat ik, nu ik in de PL zit, een parentclub uit het buitenland mocht aanvragen. Maar helaas
Ik had best nog wel iemand willen huren, want m'n geld is op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |