abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71645388
Iemand enig idee wat zo'n Japanner kan opleveren? M'n bestuur ziet al dikke stormloop in de merchandising, maar ik denk dat dat in de Championship nog wel meevalt. Het is wel een vaste international van het Japans elftal.

Als m'n team zo doorgaat speel ik volgend jaar trouwens ook gewoon PL. Na 13 wedstrijden bovenaan, met maar iets van 5 tegendoelpunten

Hopen dat ik een buffer kan slaan voor de jaarlijkse dip.
pi_71645603
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:20 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Maxim Tsigalko.. CM01/02
Toen had je ook Joao Paiva en To Madeira geloof ik
Miro Baldo Bento (CM3?) of Kabba Samura (CM3?): dat waren om te fappen zulke grote talenten.
pi_71645667
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Iemand enig idee wat zo'n Japanner kan opleveren? M'n bestuur ziet al dikke stormloop in de merchandising, maar ik denk dat dat in de Championship nog wel meevalt. Het is wel een vaste international van het Japans elftal.

Als m'n team zo doorgaat speel ik volgend jaar trouwens ook gewoon PL. Na 13 wedstrijden bovenaan, met maar iets van 5 tegendoelpunten

Hopen dat ik een buffer kan slaan voor de jaarlijkse dip.
Ik heb mijn bestuur nog nooit gehoord over evt. merchandising. Waar kan ik dat vinden?
pi_71645759
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef VonHinten het volgende:

Ik heb mijn bestuur nog nooit gehoord over evt. merchandising. Waar kan ik dat vinden?
Normaal nergens, maar ik kreeg het in m'n mailbox toen ik die knakker contracteerde.

Dat het bestuur blij was met mijn tactische zet om nieuwe markten te veroveren ofzo En dat door mijn transfer de verkoop van shirtjes zou gaan toenemen.
pi_71647184
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Financiën -> Income staat wel een postje merchandising oid.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:06:05 #81
168255 J.Herrer
pi_71647758

Hij is nog wel redelijk ook op die leeftijd
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:13:29 #82
168255 J.Herrer
pi_71647965
Ik heb nu 1 Belg, 1 gozer uit Haiti en nog maar 5 Engelsen in de selectie
De rest is allemaal Nederlands
pi_71648749
Ik heb net iets onmogelijks voor elkaar gekregen.. kijk maar:

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71648939
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Financiën -> Income staat wel een postje merchandising oid.
Ja ik bedoelde specifiek gelinkt aan een aankoop. Maar dat wordt hierboven al uitgelegd: dat komt dus gewoon als apart berichtje in je mailbox.

Dit werkt vooral met Japanse (Aziatische?) spelers? Ik heb een gigantisch populaire Chinees op mijn middenveld rondlopen, maar heb geen idee of dit de merchandising ten goede komt..
pi_71649011
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef Saviola het volgende:
Ik heb net iets onmogelijks voor elkaar gekregen.. kijk maar:

[ afbeelding ]
Lol de vierde man stond niet goed op te letten!
pi_71649293
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:52 schreef VonHinten het volgende:

Ja ik bedoelde specifiek gelinkt aan een aankoop. Maar dat wordt hierboven al uitgelegd: dat komt dus gewoon als apart berichtje in je mailbox.

Dit werkt vooral met Japanse (Aziatische?) spelers? Ik heb een gigantisch populaire Chinees op mijn middenveld rondlopen, maar heb geen idee of dit de merchandising ten goede komt..
Ik denk dat het er vooral aan ligt hoe populair die speler in eigen land is en hoe hoog je club speelt. Mijn Jap is 30-voudig international, dus zal aardig wat fans in Japan hebben. En York is titelkandidaat in de Championship, dus ook niet meer helemaal FC Bal op 't Dak.
pi_71649373
Ben ik trouwens de enige die bang is voor het Real Madrid van FM2010?
pi_71649390
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nee hoor, hier nog 1
pi_71649600
quote:
Eerder AC Milan, daar gaat de Hunt immers heen!

pi_71650260
quote:
Nee, die bouwen een aardige schuld op. Die zullen na een paar jaar wel instorten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71650696
Denken jullie dat een succesvolle tactiek op den duur (altijd) zijn effect verliest? Ik speel al drie seizoenen met vrij veel succes 4-1-2-2-1 met Ajax, maar nu in het vierde seizoen krijg ik de goals wel heel makkelijk tegen en ben ik minder dominant dan voorheen, terwijl mijn team sterker is dan ooit (veelal dezelfde spelers die door training beter zijn geworden).

Ik niet snap
pi_71650804
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:14 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Eerder AC Milan, daar gaat de Hunt immers heen!

Pato + Huntelaar ja
pi_71650838
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef VonHinten het volgende:
Denken jullie dat een succesvolle tactiek op den duur (altijd) zijn effect verliest? Ik speel al drie seizoenen met vrij veel succes 4-1-2-2-1 met Ajax, maar nu in het vierde seizoen krijg ik de goals wel heel makkelijk tegen en ben ik minder dominant dan voorheen, terwijl mijn team sterker is dan ooit (veelal dezelfde spelers die door training beter zijn geworden).

Ik niet snap
Ik weet het wel zeker. Vroegah won ik met 4-0, 5-0 wedstrijden. Tegenwoordig wordt het al snel 3-1, 2-1, dat soort uitslagen. Volgend seizoen ga ik gelijkspelen denk ik.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:02:16 #94
168255 J.Herrer
pi_71650965
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef VonHinten het volgende:

Ik niet snap
Geloof ik niet in
In mijn Heerenveen game speelde ik al vanaf het begin met dezelfde tactiek, en het leek juist elk jaar beter te gaan. Misschien wel als je inderdaad een team hebt die (te) lang bij elkaar is, aangezien ik ook elk seizoen minstens 3 spelers kwijt raakte en steeds andere spelers moest inpassen
pi_71651494
Volgens mij heeft het er ook meer mee te maken dat je tijdig je team ververst. Zeker spelers die ontevreden zijn moet je altijd laten gaan, is mijn ervaring. Daar gaat je team stukken beter van presteren.
pi_71651579
Ik heb inderdaad wel twee unhappy knakkers. Misschien moet ik hen dan toch maar laten gaan. (Maar ze hebben nog steeds hoge stats - wat het weer onaantrekkelijk maakt.)
pi_71652057
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Volgens mij heeft het er ook meer mee te maken dat je tijdig je team ververst. Zeker spelers die ontevreden zijn moet je altijd laten gaan, is mijn ervaring. Daar gaat je team stukken beter van presteren.
Hm ja dat is iets wat ik al tijden wil weten hoe de rest van de spelers dat doen. Soms heb ik inderdaad zo'n basisspeler die weg wil en ongelukkig is. Ok, ik wil 'm best laten gaan, maar dan niet voor de laffe kutboden die de computer altijd bij mij doet. Houden en dan later laten gaan voor een bedrag wat WEL goed is of dan maar voor de waarde laten gaan? Persoonlijk kies ik altijd voor het eerste.

Trouwens, waar ik me helemaal ziek aan erger is dat de computer altijd denkt even je topspelers voor hun waarde of iets meer te halen, maar hun spelers kosten altijd veel meer...

En dat is niet eerlijk!!
pi_71652128
Ik zoek een rechtsback voor Sunderland, die niet meer dan 2 miljoen euro mag kosten. Iemand met suggesties?

[ Bericht 0% gewijzigd door TvhN op 06-08-2009 14:52:46 ]
pi_71652450
Ja inderdaad, van die kloteboden waarbij je standaard 8 miljoen extra moet vragen om het nog enigzins leuk te maken
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:08:45 #100
185115 Juk
Misschien
pi_71652729
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hm ja dat is iets wat ik al tijden wil weten hoe de rest van de spelers dat doen. Soms heb ik inderdaad zo'n basisspeler die weg wil en ongelukkig is. Ok, ik wil 'm best laten gaan, maar dan niet voor de laffe kutboden die de computer altijd bij mij doet. Houden en dan later laten gaan voor een bedrag wat WEL goed is of dan maar voor de waarde laten gaan? Persoonlijk kies ik altijd voor het eerste.

Trouwens, waar ik me helemaal ziek aan erger is dat de computer altijd denkt even je topspelers voor hun waarde of iets meer te halen, maar hun spelers kosten altijd veel meer...
[ afbeelding ]
En dat is niet eerlijk!!
Als het een speler is van een jaar of 24 of ouder laat ik ze altijd gaan zodra ze beginnen te miepen. Ik had een regen van 17 gekocht die toen hij net 19 was al een basisplek had in het Ned11tal. Die heb ik tegen zijn zin anderhalf jaar langer gehouden om hem voor de hoofdprijs te verkopen. Hijzelf speelde niet meer zo super als eerst, maar de rest van het team leek er geen last van te hebben.

En wat betreft de vraagprijs van je topspelers, gewoon een tijdje onderhandelen. Ik merk dat dat toch echt wel een paar miljoen kan schelen. Als ze met een bod komen daar behoorlijk boven gaan zitten, dat weigeren ze in eerste instantie, maar als de interesse groot genoeg is komen ze vanzelf terug met een hoger bod.
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')