Omdat het spel te dom isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zou sowieso voor een jonger exemplaar gaan. Het draait toch voor een groot gedeelte om geld maken in de LLM
Ik begon met Luis Meija, dat was best een aardig keepertje. Had geen last van onervarenheid ofzo. Ik vraag me alleen wel af waar die gozer vandaan kwam, want ik had geen gezeik met een work permit, terwijl het wel een niet EU-speler is.
Zal het zo even opzoeken.
Gewoon negeren, en als ze bijvoorbeeld een week bedenktijd vragen op het allerlaatste moment afwijzenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
Panama.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef kevin33 het volgende:
Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelers
hoeveelste sta je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben nu een half jaar aan de slag bij Portsmouth
Ik snap in hemelsnaam niet hoe die vorige trainers al 13 jaar lang ofzo niet hebben kunnen promoverendit team is kampioenwaardig
Leuk spelertje inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Winski05 het volgende:
Hij komt helaas pas over een jaar, aangezien ik al 2 niet-EU spelers heb aangetrokken. Niet slecht, dunkt mij
[ link | afbeelding ]
Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:02 schreef BruggiKeane het volgende:
En gewonnen?
Bij mij is Mark van Bommel naar Heracles gegaan, in de eerste divisie afbouwen.
Blijkbaar had je meer trainers dan je mocht hebben. Als je dan één trainer ontslaat, blijft die eis hetzelfde..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef J.Herrer het volgende:
Wtf is dit voor bullshit?
Ik ontsla een trainer omdat hij niet meer 7 sterren is, ik wil een andere trainer halen en die staat op het punt om te tekenen maar het bestuur vindt dat ze geen extra trainer nodig hebben![]()
Daar zit ik dan met 1 leeg onderdeel
Je was met Heerenveen toch? Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!
Zal zo ff screenies posten, ik moet aankomend jaar echt gaan snijden in mijn 26 man tellende selectie vol met talentjes, gearriveerde sterren en ander grut met potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |